 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
L200 zawor recyrkulacji spalin EGR |
Autor |
Wiadomość |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 22-11-2017, 14:06
|
|
|
Robaq napisał/a: | Już zacząłem się rozglądać za nowym zaworem EGR, ale postanowiłem jeszcze "pokaleczyć" małym śrubokręcikiem piny we wtyczce i gnieździe elektrycznym od zaworu EGR, oraz potraktować je środkiem do czyszczenia złączy elektrycznych. (...) następnego dnia, po uruchomieniu silnika - błąd silnika się nie zaświecił i powróciła moc. |
Czyli nie tylko... wątpliwe etycznie zaślepianie. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
lysek777
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt, Opel Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 17 Skąd: krapkowice
|
Wysłany: 18-09-2018, 12:19
|
|
|
Witam, czy możliwe jest żeby EGR był nie sprawny (szarpie autem przy stałej jeździe z obrotami 3 tys) ale nie świecił się błąd wskazujący że to EGR tylko błąd p0107 za małe cisnienie w kolektorze dolotowym.
Jak odłącze EGR i wykasuje błędy to mam wtedy błąd l przerwanym układzie EGR ale nie ma błędu p0107 i samochód nie szarpie.
Dodatkowo mam filmik w którym jak by się przysłuchać to słychać takie bzzzzzzyczenie dochodzi z cewki zaworu egr, czy to są normalne odgłosy czy świadczą o awarii?
https://youtu.be/I8dmp9JLzPA |
|
|
|
 |
z.gielec
Nowy Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 9 Skąd: Polska
|
Wysłany: 19-09-2018, 13:13
|
|
|
Miałem to samo 3 razy. Co około 100 tysięcy km. Dwa razy kupowałem EGR. Za trzecim razem przemyłem dokładnie, wyczyściłem ze spalin (sadze) bo one go blokują, założyłem i jak był sprawny to kupiłem zaślepkę na allegro za chyba 20,- zł i problemy się skończyły.
Sprawdzałem spaliny. Są w normie. Więc OK. |
_________________ Zbyszek |
|
|
|
 |
lysek777
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt, Opel Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 17 Skąd: krapkowice
|
Wysłany: 19-09-2018, 15:01
|
|
|
Ja już go myłem wydaje się że chodzi gładko nic nie tnie (może trochę ciężko ale to chyba kwestia tej sprężyny).
Jak podłącze i zaślepie EGR to po około 1 km przechodzi w tryb awaryjny. Jedyne co mnie ratuje to odłączenie EGR wtedy mi świeci check engine ale autko jeździ płynnie nic nie szarpie, dymi itp., poza tym mam wrażenie że lepiej się zbiera od dołu.
Kolego miałeś ten sam problem w sensie że błąd wskazujący na niskie ciśnienie w kolektorze dolotowym (p0107), a nie uszkodzony zawór EGR a niesprawny był zawór EGR? |
|
|
|
 |
|
|