Przesunięty przez: lukasz12 12-12-2009, 17:50 |
LPG - dywagacje i dyskusja jaki zestaw do LPG warto zainsta |
Autor |
Wiadomość |
blizna
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 78 Skąd: Głubczyce
|
Wysłany: 20-07-2009, 00:02
|
|
|
lukasz12 również mam staga ten sam model co ty i dzieje mi sie dziwna rzecz. Jak wyreguluje u gazownika to pali calkiem spoko 13/100 ale z czasem znowy zaczyna palic coraz wiecej. Wtedy regulacja i znowu ok. U Ciebie tez tak? |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 20-07-2009, 10:22
|
|
|
Nie, u mnie trzymał cały czas spalanie 13.5/100. Tylko instalacja była źle ustawiona i nieodpowiednie wtryski. Teraz po wymianie wtrysków wyszło nieco większe spalanie ale samochód ma osiągi praktycznie takie jak na benzynie. Podaj wiecej szczegółów co do tego jakie masz wtryskiwacze i reduktor |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
blizna
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 78 Skąd: Głubczyce
|
Wysłany: 20-07-2009, 11:22
|
|
|
oj łukasz12 żebym to ja wiedział co tam jeszcze jest wsadzone :/ a gazownik mnie denerwuje ostatnimi czasy bo to bo tamto nie ma czasu. Szkoda bo nie znam lepszego |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 20-07-2009, 12:25
|
|
|
To zrób zdjęcia chociaż. A gazownika zmień, z dużym pradopodobieństwem można założyć że pewnie na zdjęciach będzie "zestaw standartowy". Ale dopoki nie zrobisz zdjęć i nie określimy co siedzi w aucie to cięzko będzie powiedzieć co sie może dziać. Być może mapy się jakoś dziwnie układają. Powodów może być mnóstwo. Być może będę w stanie pomóc ale niestety, wróżką nie jestem dlatego potrzebuję pewnych informacji. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 29-08-2009, 08:29
|
|
|
Podepnę się pod temat. Pomysły gazowników nie znają granic. Sami zobaczcie :
 |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 29-08-2009, 09:32
|
|
|
OOO sigma V8 |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-08-2009, 18:51
|
|
|
ha ha ha nie mieli do V6 wiec założyli od V8 dobre . A może to dodatkowe wtryski do zagazowania kierowcy i pasażera, bardziej zgazowani będą bezpieczniej jechać |
|
|
|
 |
jaceksu25 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-08-2009, 19:32
|
|
|
wojtas021180, może nie jest to takie głupie....
jestem ciekawy efektu |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 30-08-2009, 20:02
|
|
|
jaceksu25 napisał/a: | może nie jest to takie głupie.... | Efekt jest taki że dwa wtryski gazu nie są podłączone. I szczerze podejrzewam że autko na tych czerwonych waldemarach nie chodzi idealnie. Miałem takie tylko że 6 a nie 8. Bardzo krótko. ;] |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
Ostatnio zmieniony przez wojtas 30-08-2009, 20:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jaceksu25 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-08-2009, 20:05
|
|
|
wojtas021180 napisał/a: | ...dwa wtryski gazu nie są podłączone... |
w takim przypadku mogę podejrzewać gazownika o schizofrenię
[ Dodano: 30-08-2009, 20:07 ]
No rzeczywiście nie powiększyłem fotki wcześniej, teraz to widać
ale numer !!
a miałem nadzieję, że ktoś w końcu coś fajnego zrobił |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 30-08-2009, 20:22
|
|
|
Ja słyszałem w ogóle o takiej koncepcji że się podłącza po 2 valteki żeby dawały większą dawkę gazu tylko nie rozumiem tego bo koszt 2x większy, rozkalibrować się moga i dodatkowo trzeba rozdzielać kabelki sterujące a koszt magicjetów tylko o 25% większy niż pojedyńczych valteków. ale niektórzy lubią pewne rzeczy na około robić... |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 31-08-2009, 09:36
|
|
|
można dodakowe zaprojektowac przy dolocie kolo przepustnicy jak dajesz na 100% throttle , i masz podtlenek a pozatym - fantazje ułańskie |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
kotomi
Forumowicz
Auto: Sigma 12V kb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2006 Posty: 114 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 31-08-2009, 16:31
|
|
|
Panowie - pytanko: czy da się po założeniu blosa podpiąć jakos komputer od gazu, żeby sterował składem mieszanki?
Pyatm, bo mocno mi chodzi po głowie montaz blosa - chcę moja sigme "odmulić", przynajmniej trochę. Mam natomiast lekka obawę co do regulacji składu mieszanki tylko na parowniku i blosie - czy to będzie wystarczające?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 31-08-2009, 18:40
|
|
|
kotomi, wydaje mi się, że tak. Ale komputer gazowy będzie sterował tylko silnikiem krokowym przed BLOSem.
Niemniej w/g niema to sensu, bo BLOS dobrze wyregulowany nie potrzebuje żadnych komputerów do prawidłowego działania |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 31-08-2009, 19:46
|
|
|
jak dla mine lepiej już wrzucić pare stówek dodatkowo i jeździć na wtrysku , but gwarantowany i dodatkowo kulturka pracy , inna jakość dla silnika itd |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
|