Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
TEST LANSA EVO X W MOTO ON :)
Autor Wiadomość
banzajek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-01-2010, 23:03   

Gdybys przejechal sie porzadnie zrobionym Evo X ktore ma pod 400 KM a czasem i wiecej to zmienilbys zdanie, bo ok, zgadzam sie ze seria to kupa i ze RS jest najlepsza oska. GT350 nie jest najlepszym przykladem bo sa robione dosc mocno zachowawczo i naprawde mozna duzo lepiej. Oczywiscie masz prawo miec inne zdanie i szanuje je...mnie jednak RS w wykonaniu Forda nie przekonuje... co innego RSy w wykonaniu mitsu :D
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2010, 10:10   

sith napisał/a:
Evo nie ma szans z nowym Focusem RS


Nowy Ford RS to przerost formy nad treścią. Miałem okazję się tym przejechać jako pasażer i stwierdzam fakt oczywisty : Mianowicie ford nie zmienił się od lat 80'
i prawdopodobnie się nie zmieni... Porównywać Forda w przednionapędowej (nie stać ich było 4x4) wersji do jakiegokolwiek EVO to tak jakby z g........a próbować bat ukręcić...
 
 
Pieniek 
Mitsumaniak

Auto: Carisma DiD HP 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 284
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-01-2010, 10:14   

Mam na bieżąco wgląd w historię pewnego GT 350 i przerażają mnie jego koszty utrzymania i trwałość elementów. Obecny przebieg ok. 15 tkm tarcza sprzęgła już dawno po regeneracji obecnie znowu kwalifikuje sie do wymiany, pierwszy komplet opon juz dawno na śmietniku, kończy się drugi komplet klocków i pierwsze tarcze. Kolega może faktycznie jeździ nieco ostrzej niż przeciętny użytkownik Evo ale i tak tempo zużycia podzespołów i ich ceny są dla mnie nie do zaakceptowania jeśli myśleć o codziennej eksploatacji. Ponadto podobno wersje dziesiątki 400+ obecnie są w powijakach a ich trwałość trudna do oszacowania. RS którym jeździłem miał ponad 10 tkm przelotu i poza olejem nie widział mechanika.
Marki Ford nigdy nie lubiłem ale ale trzeba przyznać, że Focus zwłaszcza II generacji zdecydowanie wyróżnia się na tle innych kompaktów w kwestii prowadzenia a nowy RS to dość tanie i niesamowite auto.
Pozdrawiam.
_________________
Pieniek
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2010, 10:25   

Pieniek napisał/a:
Oczywiście na śliskiej/luźnej nawierzchni EVO rządzi, ale na codzień lepiej wypada RS


Coś kolega chyba w fordzie pracuje na okresie próbnym ;-) Przecież ten RS to jakaś puszka karbitu - czym tu się zachwycać... Przednie opony latem chyba co miesiąc trzeba tam wymieniać. Polecieliśmy po A1 było w miarę sucho a kapcie na 3 biegu się paliły (jak w starym 200 konnym Mondeo ST) - przód nam uciekał na prawo turbina syczy jak by sprężony gaz się ulatniał, ciągle coś puka, stuka jak to w fordzie. Ogólnie nie wiem jak z awaryjnością tego auta ale nie wróże mu 300 000 km bez remontu. Choć auto miało zaledwie pół roku... Ford powinien się zabrać za produkcję kosiarek do trawy a nie za auta rajdowe...

[ Dodano: 06-01-2010, 10:32 ]
Pieniek napisał/a:
Focus zwłaszcza II generacji zdecydowanie wyróżnia się na tle innych kompaktów


Czym bo wygląda jak koczkodan a prowadzenie ma do bani ...
 
 
banzajek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-01-2010, 11:38   

Pieniek napisał/a:
w. Obecny przebieg ok. 15 tkm tarcza sprzęgła już dawno po regeneracji obecnie znowu kwalifikuje sie do wymiany,
kto regeneruje sprzegla w Evo?? Przeciez to strzal w kolano... Poza tym mowilem ze seria to kupa i seryjne sprzeglo sie do tego lapie niestety, bardzo slabo klei.
Pieniek napisał/a:
Kolega może faktycznie jeździ nieco ostrzej niż przeciętny użytkownik Evo
albo mylisz uzytkownikow Evo z uzytkownikami Subaru (chociaz tez nie do konca) albo naprawde malo znasz i malo widziales. Komplet klockow w kazdym mocnym samochodzie starcza na 2-3 wypady na tor.... a ze mu sie koncza szybciej to znaczy ze czesto panikuje i musi hamowac :P
Pieniek napisał/a:
Ponadto podobno wersje dziesiątki 400+ obecnie są w powijakach a ich trwałość trudna do oszacowania
moze w Polsce nie ma ich tyle co VIII i IX 400 + co jest zrozumiale poprzez krotki staz rynkowy, ale za granica, zwlaszcza w USA jest to norma. Powtarzasz zaslyszane od kogos rzeczy a nie fakty. A fakty sa takie ze kazdy sportowy samochod jest drogi w eksploatacji i albo Cie na niego stac i kupujesz albo nie i tyle. Czesci do Focusa tez tanie nie sa i jesli ktos jezdzilby nim tak jak jezdzimy Evo to placilby rownie duzo. Jesli szukasz szybkiego auta do jezdzenia po bulki to ani Evo ani Subaru ani Twoj ukochany RS sie do tego nie nadaje... tzn mozna,ale po co?
MadMax napisał/a:
Ford powinien się zabrać za produkcję kosiarek do trawy a nie za auta rajdowe...
bez przesady... WRC robia fajne :D a ze z wersja drogowa maja wspolna tylko nazwe to juz inna bajka :D
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 06-01-2010, 12:43   

Zgodzę się tylko z przedmówcą. Każde auto sportowe to olbrzymie koszty serwisowe. Jak do tego dochodzą zabawy na torze to robi sie wydatek. Dla przykładu dzień klubowy na torze (3x 15 min sesja) w moim przypadku to klocki do wymiany, olej w skrzyni i olej silnikowy, płyn w ayc.

Tutaj mamy wyraźny lansik Focusa RS (2 gen). Trochę za wcześnie, o tym czy auto jest warte swej renomy decydyują lata na rynku. Dlatego taką estymą cieszą się Ewcie czy Skubi, bo dowiodły swej wartości.

Od siebie dodam takie zestawienie z uzasadnieniem (porównałem bardziej mi znaną wersję Evo 6 TME z RSem 2 gen):
1. właściwości jezdne
1:0 dla evo
2. przyspieszenie
2:0 dla evo
3. wyposażenie
2:1 dla RSa
4. trwałość
?? RS za krótko na rynku
5. cena części w ASO
2:2 dla RSa
6. dostępność części na rynku
3:2 dla evo
7. koszt części zamiennych poza aso
4:2 dla evo
8. potencjał do dłubania
5:2 dla evo
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 08-01-2010, 20:52   

MadMax napisał/a:
Pieniek napisał/a:
Oczywiście na śliskiej/luźnej nawierzchni EVO rządzi, ale na codzień lepiej wypada RS


Coś kolega chyba w fordzie pracuje na okresie próbnym ;-) Przecież ten RS to jakaś puszka karbitu - czym tu się zachwycać... Przednie opony latem chyba co miesiąc trzeba tam wymieniać. Polecieliśmy po A1 było w miarę sucho a kapcie na 3 biegu się paliły (jak w starym 200 konnym Mondeo ST) - przód nam uciekał na prawo turbina syczy jak by sprężony gaz się ulatniał, ciągle coś puka, stuka jak to w fordzie. Ogólnie nie wiem jak z awaryjnością tego auta ale nie wróże mu 300 000 km bez remontu. Choć auto miało zaledwie pół roku... Ford powinien się zabrać za produkcję kosiarek do trawy a nie za auta rajdowe...

[ Dodano: 06-01-2010, 10:32 ]
Pieniek napisał/a:
Focus zwłaszcza II generacji zdecydowanie wyróżnia się na tle innych kompaktów


Czym bo wygląda jak koczkodan a prowadzenie ma do bani ...



Ford stworzył solidnego przednio napędowego potwora który ma super przyspieszenie. Niemorzna porównać evo X z napędem 4x4 do RS-a,który ciągnie na przód choć i tak Rs nie zostaje z tyłu. Ciekawe czy mitsubishi ma autko z przednim napędem które da rade RS-owi. A o wytrzymałości forda nad mitsubishi sam się przekonałem że jest większa. To, że piszesz na forum mitsubishi nieznaczy że możesz obrażać inne marki, bo sam mam Fiata brava, forda focusa ( szkoda że nie RS :( ) i mitsubishi eclipse w które mam wpakowane prawie 8000zł i stoi w garażu z pękniętym blokiem bo zamarzł mi płyn choć stał na zewnątrz tylko pare dni w porównaniu do reszty. Eclipse było moją perełką nr 1 dopuki nie zaczeły się remonty silnika.
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-01-2010, 22:24   

Nikoś napisał/a:
stoi w garażu z pękniętym blokiem bo zamarzł mi płyn choć stał na zewnątrz tylko pare dni w porównaniu do reszty


Znaczy to że zamarzło to wina samochodu? Jesteś 1 właścicielem tego samochodu, albo masz wiarygodne źródło jak go eksploatowano?
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 09-01-2010, 12:22   

Nie jestem pierwszym właścićielem tego auta ale zrobiłem remont kapitalny silnika. poczym docierałem go przez ok 2000 km. A płyn był taki sam jak w reszcie aut. I co?
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-01-2010, 13:31   

Po pierwsze - chyba zapomnieliście jaki jest temat :roll:
Po drugie - jaki Ty tam płyn wlałeś, że zamarzł? Może letni...
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 10-01-2010, 13:09   

Zimowy. Taki sam jak w reszcie.
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
banzajek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-01-2010, 17:39   

a ja nadal nie wiem jaki ma zwiazek to ze zamarzl Ci silnik w Eclipsie do Lancera Evo X a po drugie czlowieku, jakby zamarzl mi plyn w silniku to zrobilbym burde wytworcy tegoz plynu a nie w magiczny sposob wiazal to z tym ze Mitsu sa zle. Bo nie sa.
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2010, 21:27   

Nikoś napisał/a:
Fiata brava, forda focusa


Proponuje zakup Opla Vectry i będziesz miał niezłą kolekcję ;)

Nikoś napisał/a:
stoi w garażu z pękniętym blokiem bo zamarzł mi płyn choć stał na zewnątrz


No to gratuluję pomysłowości - Stare przysłowie powiada : Największą wadą używanego samochodu jest jego poprzedni właściciel ...
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 15-01-2010, 08:42   

MadMax napisał/a:
Coś kolega chyba w fordzie pracuje na okresie próbnym ;-)
Nie popisałeś się.
banzajek napisał/a:
albo mylisz uzytkownikow Evo z uzytkownikami Subaru (chociaz tez nie do konca) albo naprawde malo znasz i malo widziales.

MadMax napisał/a:
Coś kolega chyba w fordzie pracuje na okresie próbnym ;-)


Koledzy "znafcy" ubawiliście mnie do łez. Ja rozumiem przywiązanie do marki, bo też jestem do niej przywiązany, ale zachowajcie jakiś umiar. Akurat znam kolegę Pieńka i wiem z czym się zajmuje i z czym ma styczność, a jego opinie są dość obiektywne. Sugeruję troszkę rozwagi.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 15-01-2010, 14:25   

cns80 napisał/a:
[
Koledzy "znafcy" ubawiliście mnie do łez. Ja rozumiem przywiązanie do marki, bo też jestem do niej przywiązany, ale zachowajcie jakiś umiar. Akurat znam kolegę Pieńka i wiem z czym się zajmuje i z czym ma styczność, a jego opinie są dość obiektywne. Sugeruję troszkę rozwagi.


Dobra, dobra.... :D
Akurat mam styczność na codzień z wieloma Ewciami (po sąsiedzku mam 6 TME, a za rogiem 8-kę FQ-360), i prawdę mówiąc mając porównanie do Galanta to wybieram obiema rękami Ewcię za trwałość i cenę części zamiennych. Co do sprzęgła... fabryczne nie zniesie więcej niż 20-30k km (w manualu zresztą jest też napisane o krótkich okresach wymiany), ale desygnowane sprzęgła Cusco, czy Greddy wytrzymują 100k km luzikiem.
Chce się sportowe auto, to trzeba się godzić na pewne wydatki.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.