Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[WARSZTAT] ASO Mitsubishi
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-08-2011, 21:23   

Faktycznie nieprofesjonalne podejście, no cóż to ludzie reprezentują firmę i najwidoczniej komuś się o tym zapomniało ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 05-08-2011, 21:37   

To samo powiedział miły pan w BOK importera MMC :mrgreen:
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 05-08-2011, 22:04   

2x w życiu byłem w witpolu i:
a) serwis: gość wogóle miał chyba problem że ktoś przyszedł i ma do niego pytanie,
b) salon: oglądając nowego lancera i marudząc o np plastikach we wnętrzu, gamie silników sprzedawczyni nawet nie raczyła podejść i pokazać zalety auta czy zaproponować coś innego.
mam 2 kroki do witpolu ale wolałbym zrobić 100km po nowe auto czy na serwis niż tam zajechać.
_________________
CA0
Galant II
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 06-08-2011, 06:59   

Jogurt bo myslałem już, że to ja jestem jakimś trollem czy coś, że mnie nie lubią w Witpolu... :twisted:
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 07-08-2011, 12:52   

Sławek przecież dawno temu mówiłem Ci o tym jak się nimi zachwycałeś na jednym ze spotów. widać nie był to odosobniony przypadek niestety.
_________________
CA0
Galant II
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-08-2011, 00:47   

Z jednej strony mówicie "Tychy - tanie ASO", z drugiej "W Tychach jest kiepska jakość obsługi klienta". Nie sądzicie że albo jest drogo i dobrze, albo tanio i trzeba się pogodzić z pozycją petenta? Nie można mieć wszystkiego.
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 08-08-2011, 17:46   

krzychu napisał/a:
Nie można mieć wszystkiego



No to teraz mnie zasmuciłeś :cry:
 
 
maniax86 
Mitsumaniak


Auto: lancer 1.6 invite 2011r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 811
Skąd: okolice rybnika
Wysłany: 11-01-2012, 12:25   

hmmm po każdej wizycie w ASO dzwoni zawsze do mnie szef salonu zapytać o jakość usługi a potem zazwyczaj dzwonią jeszcze z Wawy z pytaniem "czy mogę zająć Panu kilka chwilę bo chciałem zapytać Pana o usługę jaką wykonało Mitsubishi w Rybniku i bla bla bla". Nie wiem czy to coś daje ale wtedy chyba mozna przekazać niekompetencje danego ASO :shock:
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 11-01-2012, 16:45   

maniax86 napisał/a:
hmmm po każdej wizycie w ASO dzwoni zawsze do mnie szef salonu zapytać o jakość usługi a potem zazwyczaj dzwonią jeszcze z Wawy z pytaniem "czy mogę zająć Panu kilka chwilę bo chciałem zapytać Pana o usługę jaką wykonało Mitsubishi w Rybniku i bla bla bla". Nie wiem czy to coś daje ale wtedy chyba mozna przekazać niekompetencje danego ASO


Tak miałem w citroenie...Zawsze był telefon z centrali o jakość usług :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.