 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Szarpniecia, odcinka przy 4000 tys. obr. lift |
Autor |
Wiadomość |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13-01-2012, 16:03
|
|
|
Witajcie dzisiaj próbowałem poregulować ciśnienie śrubką torx (torx 20)wykręcałem ją w prawo i w lewo na maksa. W lewo gdy kręciłem ciśnienie potrafiło zejść do 2 MPa (nie wyświetliło CE - lampka sprawna). Gdy kręciłem śrubką w prawo (zgodnie z wskazówkami zegara) na końcu ciśnienie miało 3,5 MPa więcej nie udało mi się wyciągnąć
Przy dodawaniu gazu ciśnienie skakało od tych powiedzmy 3,5 MPa na prawi 6Mpa przy wysokich obrotach.
Ciśnienie uwarunkowane ilością obrotów.
Na biegu jałowym wahania obrotów są rzędu 50 obrotów (odczyt na evoscanie)
[ Dodano: 30-01-2012, 01:28 ]
uwaga Panie i panowie....
Problemem w moim przypadku były fajko cewki. Wymieniłem na używki w dobrym stanie. W fajko cewkach newralgicznym elementem są sprężynki, które po pewnej ilości przejechanych km (u mnie to ok 180 000) potrafią pękać, korodować bądź tez zaczyna je pokrywać zielony nalot powodujące znaczne obniżenie przewodności. Po wymianie fajko cewek, problem z szarpnięciami zniknął, silnik również wkręca się prawidłowo na obroty powyżej 4 tyś po opisywanym powyżej zgaszeniu/odpaleniu silnika.
U siebie wymieniłem 3 fajko cewki, gdyż tylko jedna była w przyzwoitym stanie.
Z pewnością ma to również swoje przełożenie na spalanie paliwa.
Zalecam wszystkim sprawdzenie tego elementu w aucie. |
|
|
|
 |
|
|