Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[O II] Prosba o pomoc
Autor Wiadomość
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 26-11-2012, 18:25   

nephilim napisał/a:
Jendrek: 2.0 to super motor... O ILE jednak nie jest to rocznik 2007/8.
Miałem O2 2.0DiD 2007 MY2008 i nic się z głowicą nie działo.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
nephilim 
Mitsumaniak
01486/KMM

Auto: Outlander II 2.0 Ralli Art
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 123
Skąd: Toruń
Wysłany: 26-11-2012, 18:26   

rezon: Cieszę się że Ciebie ominęła taka przyjemność :) ... Serio. Pomimo że nogi ciężkiej nie mam i stało się to w okolicach 100 000 km...
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 26-11-2012, 19:14   

Wada musiała być wcześniej. Nie uciekał Ci płyn?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
nephilim 
Mitsumaniak
01486/KMM

Auto: Outlander II 2.0 Ralli Art
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 123
Skąd: Toruń
Wysłany: 26-11-2012, 19:20   

Długo było OK. Żadnych problemów, żadnych ubytków...

Po podróży przez niemcy (autostrada, kilka h) - w drodze powrotnej okazało nagle zszedł prawie cały płyn (zauważyłem że na podjazdach podnosiła się temperatura silnika, musiałem dolać podczas podróży).

Potem już tylko kwestia aby szybko to zrobić, aby choć turbinę zachować.

nieważne. koszty naprawy tylko spore.
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 26-11-2012, 19:23   

nephilim napisał/a:

Obecnie mam założony nowszy typ głowicy i mam głęboką nadzieję że to koniec problemów. Zwłaszcza że mam ralliarta.


Ten nowszy typ głowicy to jaki? ASO VW? Ile zapłaciłeś za sam odlew?
 
 
nephilim 
Mitsumaniak
01486/KMM

Auto: Outlander II 2.0 Ralli Art
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 123
Skąd: Toruń
Wysłany: 26-11-2012, 19:38   

Typ ma oznaczenia V140 (większość silników ma V130). Na forum Audi znalazłem enigmatyczną informację o nich.

Fizycznie jest po prostu trochę grubsza (przy kolektorach na pewno, zauważalne gołym okiem). Może też stop jest lepszy.

Kupiłem cały silnik z 2009 lub 2010, 6500 pln.
 
 
bulla 
Nowy Forumowicz

Auto: O II 2.0 TDI 2008 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 24
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 04-03-2013, 00:05   

Jendrek, szukasz dalej auta ??
_________________
Bulla Outlander 2008 @.0 DiD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.