Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer 2.0 rzęzi tylko przy 2-2.500 obrotów
Autor Wiadomość
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 14-07-2015, 14:18   

picek napisał/a:
Wkurzające to jest, bo może być to pierdoła, a może mi gdzieś na trasie po prostu stanąć...
Raczej nie lekceważ tego i nie jeździj niesprawnym pojazdem, bo może czekać Cię trzeci silnik.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-07-2015, 14:29   

picek napisał/a:
czy niewłaściwe ustawienie rozrządu nie objawiałoby się jakimś spadkiem mocy lub nierówną pracą?


Jeśli źle ustawiony jest tylko wałek balansowy napędzany od pomy oleju bo są 2 (co się w większości przypadków dzieje) to problemem sią tylko drgania.
 
 
picek 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 2,0 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 11
Skąd: kudowa
Wysłany: 14-07-2015, 20:14   

Koleś dziś podłączył mi auto do komputera.
Nie było żadnych błędów i nic mu nie wykazywało, że coś jest źle z rozrządem.
Już dwóch mechaników słuchało silnika i każdy mówi, że to nie jest nic poważnego.
Być może wypalił się katalizator, ale czy wtedy hałasowałby tylko przy wysokich obrotach?
_________________

 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-07-2015, 21:05   

picek - możesz słuchać nas, możesz słuchać mechanika. Możesz też podjechać do kogoś kto ma doświadczeni z 4G63. Twój wybór.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23644
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-07-2015, 22:22   

picek napisał/a:
Koleś dziś podłączył mi auto do komputera.
Nie było żadnych błędów i nic mu nie wykazywało, że coś jest źle z rozrządem.
To teraz rozrządy się sprawdza komputerem :shock: :lol:

picek napisał/a:
Już dwóch mechaników słuchało silnika i każdy mówi, że to nie jest nic poważnego.
Być może wypalił się katalizator, ale czy wtedy hałasowałby tylko przy wysokich obrotach?
Ciekawe czy bez zajrzenia w specyfikacje techniczną dla silnika 4g63 będą wiedzieli gdzie się sprawdza poprawnośc ustawienia rozrządu - ustawienie na znaki nie oznacza 100% poprawności, temat zresztą był wałkowany wielokrotnie

http://forum.mitsumaniaki...balans&start=30
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67864
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
picek 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 2,0 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 11
Skąd: kudowa
Wysłany: 02-09-2015, 12:48   

Wy wszyscy madrale, czemu nikt nie mówi, że co drugą zmianę rozrządu trzeba też wymienić tłumik drgań paska rozrządu?
_________________

 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-09-2015, 14:01   

picek - ja myślałem, że raczej zawsze :P
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 06-11-2015, 16:54   

Dzisiaj mam nadzieję pozbyłem się problemu ze stukotem przy 2000-2500 obrotów. Problem dokładnie taki jaki opisany w pierwszym poście. Po odpaleniu auta rano nie wiedziałem, czy mam go zgasić uciekać, czy jednak jechać. Auto kupione w tamtym miesiącu, więc takie problemy się pokazują. Dzisiaj zmieniony kompletny rozrząd. Stary napinacz można palcem wcisnąć, z tego co czytałem to niezbyt dobrze. Czekam do rana, zobaczymy jak odpali, jednak już teraz widzę, że na ciepłym nie ma wibracji w wymienionym przedziale obrotów.
 
 
olo66 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 07
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 1
Skąd: Łowicz
Wysłany: 17-01-2016, 14:57   

Witam gawiedź.
Co prawda to mój pierwszy wpis, lecz zaglądać i szukać rozwikłań problemów mi się zdarzało już na forum.
Jako iż miałem takie same objawy, znaczy jak w temacie, rukotanie i straszne hałasowanie do 2500obrotów które trochę cichło po rozgrzaniu, uznałem iż taktowne będzie podziękować za wpisywanie rozwiązań problemów.
W moim przypadku również wysiadł napinacz olejowy rozrządu, dzięki wpisom kolegów udało mi się uniknąć poważniejszych usterek. Wymiana uciszyła wszystko.
Dobrze że istnieje taka społeczność,
Pozdrawiam i szerokości na drodze...
_________________
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,
niż sto dni jak owca.
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 20-01-2016, 11:57   

To ja także czuję się w obowiązku zrelacjonować wymianę napinacza. Tak zgadza się, wszelkie chrobotania ustały, winny był ten olejowy napinacz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.