Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
21-02-2007, 20:02
Klucze do majsterkowania przy Misiu
Autor Wiadomość
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2007, 13:02   

Właśnie dokupiłem nasadkę 32. Tym razem Stanley.
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 21-02-2007, 14:32   

Potwierdzam w Cari GDI przy hamulcach tez jest 15 warto ją mieć w zestawie choć jest bardzo nietypowa.
Ja mam wszystkie numery od.6-19, no może nia mam 9 ale sam nie jestem pewien, nawet nie firmowe klucze w tych rozmiarach nieraz mogą dużo czasu zaoszczędzić.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-02-2007, 19:01   

15" jest też w cairsmie na łączeniu środkowego tłumika z końcowym, albo katalizatora ze środkowym, nie pamiętam dokładnie, ale wiem, że na pewno jest
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2007, 20:05   

Przenioslem do FAQ
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 27-02-2007, 18:06   

Dobrze jeszcze kupic drugi komplet nasadek w miare tanich i uchwyt zwykly /bez grzechotki/ niekiedy jest koniecznosc trzymania srubek z drubiebo konca , pozatym wazny jest zakup przedluzek
sprawdzaja mi sie w warsztacie takze klucze fajkowe od 6 do 34 , podobnie maszynowo-oczkowe i bagnetowe korpki :badgrin:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-02-2007, 19:02   

wojmi1 napisał/a:
klucze fajkowe


Ja załatwiłem temat pancerną "fajką" na zabierak 1/2" - tam gdzie potrzeba powera jest fajka i gazrurka 2 meter long ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 27-02-2007, 19:09   

Bartek, czasami wychodzi z ciebie czlowiek prawdziwy he he :badgrin: :P
Przeczytaj jak poradzilem sobie ze swieczka FAQ HOW :badgrin: :badgrin:
Co do ewentualnych mordow to zawsze mi rurek brakuje he he
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2007, 13:32   

Pierwsze wrażenia:
Narzędzia marki Dedra
Moim zdaniem i na moje potrzeby - pierwsza klasa. Wytrzymały duże obciążenia (wymiana rozrządu i pompy wody w 4G92 po ataku silnorękiego mECHANIKA) bez najmniejszego zająknięcia. Grzechotka naprawdę solidna i poręczna, podobnie jak przedłużki i gięte klucze oczkowe.
Nasadki cienkościenne Topex CR-V (PremiumLine czy jakoś tak, minimalnie tańsze od Stanleya)
Jak wyżej, jestem naprawdę zaskoczony. Pęknięta jest tylko nasadka 24 ale nie wiem, czy była pęknięta w momencie zakupu (może przeoczyłem), czy to ja ją załatwiłem (dla mnie to nic nowego). Fakt faktem, podczas uzywania nie rozchodzi się, jest po prostu pęknięcie i tyle).
Nasadki Stanleya jeszcze nie testowałem.
Następne zaplanowane zakupy:
1. klucz do przewodów hamulcowych
2. klucz dynamometryczny
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-05-2007, 12:13   

Dużo piszecie o grzechotkach, więc ważna sprawa. Grzechotki nie używa się w początkowej fazie odkręcania i końcowej fazie dokręcania. Do tego używa się pokrętła/klucze dynamometryczne. Każda grzechotka rozleci się przy dokręcaniu lub odkręcaniu na tzw: "Pałę".

Co do rozmiarów kluczy Lancer CB1:
- Półosie 36
- końcówki stabilizatora 13,14
- drążek kierowniczy 14
- wahacz 17
- amortyzatory skrzyni i silnika 17,14
- belka pod skrzynią 17
- mocowanie skrzyni do silnika, rozrusznik 10,12,13,14
- wsporniki linek sterujących (na skrzyni) 12
- spust oleju ze skrzyni 24
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24337
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-05-2007, 21:57   

wichura1, jestes pewny co do tych 13??? bo z takimi rozmiarami spotkalem sie tylko w Carismie i MSS a nigdy w japonskim Mitsu (no chyba, ze ktos zgubil srube i zastosowal popularny w niemieckich autach nr 13, ktory ma identyczny gwint tylko leb wiekszy)
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-05-2007, 23:49   

Śruby końcówek stabilizatora są JC więc na pewno nie są fabryczne. Skrzynia była kiedyś naprawiana, więc się nie upieram, na pewno miałem 2x 13 przy rozruszniku.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
vaiomark
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2007, 18:16   A czym wykręcić świece?

Witajcie!

Kupiłem nowe świece do Space Wagona GDI i nie daję sobie rady ze świecami. Są one w głębokich "studzienkach", mających w połowie długości przewężenie. Pewnie po to to przewężenie, by nie grzebać przy świecach tylko jechać do warsztatu. Zwykłe klucze nie przechodzą, są za grube.

Jak sobie radzicie?

Grzechotki: mam fajną grzechotkę PROXXON i bardzo ją sobie chwalę.

Oprócz zwykłych biegów wkręcanie i wykręcanie ma funkcję obracania uchwytem wzdłuż jego osi. Przydaje się w wyjątkowo wąskich miejscach. gdzie nie ma jak "grzechotać" w lewo i w prawo.

Powtarzam pytanie: jakimi kluczami wymieniacie świece w silniku GDI z bardzo wąskimi i głębokimi dziurami do tychże świec?


Wasz

Marek Hart
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2007, 19:21   Re: A czym wykręcić świece?

vaiomark napisał/a:
Kupiłem nowe świece do Space Wagona GDI i nie daję sobie rady ze świecami. Są one w głębokich "studzienkach", mających w połowie długości przewężenie.
Proponuję dwa wyjścia:
1. Specjalny klucz do świec z rączką - do kupienia nawet w hipermarketach.
2. Nasadka cienkościenna i przedłużka do grzechotki.

Do Admina/Moda
Proszę o wydzielenie i przeniesienie do odpowiedniego działu.
 
 
vaiomark
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2007, 07:36   Próbowałem ale za grube!

Witam ponownie.

Kupiłem wczoraj taki właśnie klucz. 16 z długą rączką. 4 Euro. Nie mieści się w silniku.
Pojechałem do sklepu, oddałem ten klucz i kupiłem inny: zwykły klucz - rurkę 6-ciokątną. Też za grube.

Miałem już chyba z 10 samochodów i w żadnym nie było problemów z kluczami i świecami.

W połowie głębokości "studzienki" ze świecą jest małe zwężenie, około milimetr. Małe i cienkie. Za nim jest znowu szerzej. Wystarczy jednak, by wszystkie dotychczasowe klucze utykały w połowie głębokości.

Wypróbowałem też nasadkę 16 i przedłużacz do grzechotki. Wszystko na nic. Za grube.

Cholera! Jak tu wymienić świece przed urlopem?

CZYM wykręca świece warsztat...


Wasz


Marek Hart
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-05-2007, 09:30   

vaiomark napisał/a:
CZYM wykręca świece warsztat...
Warsztat ma cienkoscienny klucz - special tool - mozesz iec go i Ty - wystarczy tropem Kolegow z GDI w warsztacie slusarskim stoczyc klucz ktory masz o ten 1 - 1,2mm
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.