Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Dymi na niebiesko przy przyspieszaniu
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10746
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 01-06-2016, 12:13   

Zdjęcia nie ostre troszkę...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
muscle_car 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 124
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-06-2016, 12:57   

Błąd wybaczcie to powinno być bez przecinka kPa

[ Dodano: 01-06-2016, 13:00 ]


To jest najlepsze mój smartfon nie jest pierwszej świeżości.
_________________
"Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe

Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-06-2016, 20:16   

Olej swoją drogą , bo spalanie mieszanki tego silnika też bardzo kiepskie patrząc na te świece :doubt:
 
 
muscle_car 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 124
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-06-2016, 20:39   

Zastanawiam się, czy wymiana oleju na gęstszy nie załatwiła by sprawy.
Jadę zaraz do pracy mam kamerę i zrobię zdjęcia czy tam film co się dzieje w środku.

deejay napisał/a:
bo spalanie mieszanki tego silnika też bardzo kiepskie patrząc na te świece

Analiza spalin nie wykazała błędów w spalaniu mieszanki wręcz przeciwnie były nad wyraz dobre.
_________________
"Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe

Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-06-2016, 21:50   

muscle_car napisał/a:
Analiza spalin nie wykazała błędów w spalaniu mieszanki wręcz przeciwnie były nad wyraz dobre.


Wydruk mnie interesuje i HC jakie było ?
 
 
muscle_car 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 124
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-06-2016, 22:02   

HC na jałowym 8 ppm obj
HC 2500 obr/min 6 ppm obj
_________________
"Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe

Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-06-2016, 22:05   

muscle_car napisał/a:
HC na jałowym 8 ppm obj
HC 2500 obr/min 6 ppm obj


Cały opis wydruku proszę jak już ;)
 
 
muscle_car 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 124
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-06-2016, 22:10   

na jałowym
br = 60
O=0.01 % obj
O2= 14,90% obj
2= 0,39 % obj
HC= 8 ppm obj
= 1,018

2500 obr/min

br = 60
O=0.01 % obj
O2= 14,90% obj
2= 0,38 % obj
HC= 6 ppm obj
= 1,017

[ Dodano: 01-06-2016, 22:10 ]
Jak byś jeszcze to przetłumaczył to było by fantastycznie:)

[ Dodano: 01-06-2016, 22:16 ]
tam ma być Co2 nie wiem czemu ale zjadło na wykazie literki
_________________
"Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe

Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-06-2016, 22:30   

muscle_car napisał/a:
Jak byś jeszcze to przetłumaczył to było by fantastycznie:)


Nie ma co tłumaczyć , analiza prawidłowa .

Kolor wiec mówi co innego , no chyba ze "kalkulator " przekłamuje w barwach fotek :wink:
 
 
muscle_car 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 124
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-06-2016, 10:25   

Mam aparat dzisiaj taki lepszy wykręcę jedną świecę i zrobię nim zdjęcie.

[ Dodano: 02-06-2016, 17:08 ]
http://www.fotosik.pl/zdj...jbQHINplI~RZprx

http://www.fotosik.pl/zdj...Osqf776wtbhQTQx

Mam nadzieję, że taka rozdzielczość wystarczy. Można powiększyć.

[ Dodano: 02-06-2016, 17:15 ]
Olej wokół to mogą być pozostałości po próbie olejowej.

[ Dodano: 02-06-2016, 21:51 ]
Czy mógłby mi ktoś tak łopatologicznie wyjaśnić dlaczego na początku było mniejsze sprężanie (jak auto było nowe) a teraz po remoncie wzrosło? To jest lekko nielogiczne a nie znalazłem jednoznacznego wyjaśnienia tego objawu.
_________________
"Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe

Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-06-2016, 22:07   

muscle_car napisał/a:
[ Dodano: 02-06-2016, 21:51 ]
Czy mógłby mi ktoś tak łopatologicznie wyjaśnić dlaczego na początku było mniejsze sprężanie (jak auto było nowe) a teraz po remoncie wzrosło? To jest lekko nielogiczne a nie znalazłem jednoznacznego wyjaśnienia tego objawu.


Dla mnie to raczej pomiar do powtórzenia na innym porządnym zegarze .
 
 
muscle_car 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 124
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-06-2016, 22:35   

Sprawdzałem przyrząd jest dobry.
_________________
"Myślenie jest ważniejsze niż wiedza, ale nie ważniejsze niż obserwacja" - J.W.Goethe

Galant 2,5 V6
Fto GR 2,0 V6
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14384
Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-06-2016, 22:44   

Według mnie pierścienie olejowe trochę słabo zbierają. Różnica między próbą olejowa i na sucho powinna być większa. Wartości na sucho są za wysokie.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10746
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 03-06-2016, 08:01   

muscle_car napisał/a:
Czy mógłby mi ktoś tak łopatologicznie wyjaśnić dlaczego na początku było mniejsze sprężanie (jak auto było nowe) a teraz po remoncie wzrosło? To jest lekko nielogiczne a nie znalazłem jednoznacznego wyjaśnienia tego objawu.

Pierśienie się dotarły tzn ułozyły i jest szczelniej???
Albo przepuszczając olej się doszczelnia...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24365
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-06-2016, 10:39   

Marcino napisał/a:
Albo przepuszczając olej się doszczelnia
dokładnie tak może być
niestety bez rozebrania się tego nie dowiemy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.