[II 2.0 DID] Wrażenia po 4100 km |
Autor |
Wiadomość |
remains [Usunięty]
|
Wysłany: 06-05-2009, 00:18
|
|
|
Do wszystkich, ktorym stuka po prawej stronie!
Przerobilem to dzis drugi raz w ciagu dziesieciu miesiecy.
U mnie to stukanie z prawej strony wydobywalo sie przy ruszaniu, na wysokich obrotach lub przy przechodzeniu na "dwojke" ze skreconymi mocno kolami. Wydobywa sie wtedy charakterystyczny terkot. Problemem jest wal napedzajacy prawe kolo ( sorki, jesli uzylem zlego okreslenia na to "cos", ale tyle wiem, co mechnicy powiedza ), a rozwiazanie o tyle smieszne, co skuteczne. Trzeba go rozlozyc i zlozyc na nowo. Problem mija jak reka odjal ( choc jak widac wrocil po nicalym roku ). Podejrzewaja w serwisie ( bo nie wiedza na 100% ), ze ktorys element dostaje luzu. Zlozenie i ustawienie na nowo pomaga. Dziwne, ale dziala.
Co do Motula, to kocham ten olej, bo odkad wyrzucilem Castrola, zapomnialem co znacza dolewki oleju. Po prostu sa niepotrzebne
Co zas sie tyczy halasu, to czy komus z Was przeszlo moze przez glowe wyciszyc autko?
Myslicie ,ze byloby to wykonalne? Lubie to auto, ale faktycznie czasem glosno jak w traktorze? |
Ostatnio zmieniony przez remains 06-05-2009, 08:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
sailax
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.2 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 34 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-05-2009, 08:44
|
|
|
...również odwiedziłem ostatniu speca od zawieszenia i okazało się że faktycznie trzeba skręcić na nowo i jest spokój... dziwne ale już nie stuka... |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 06-05-2009, 09:46
|
|
|
remains napisał/a: | Myslicie ,ze byloby to wykonalne? Lubie to auto, ale faktycznie czasem glosno jak w traktorze? | Nie tylko wykonalne, ale b. prawdopodobne że bardzo skuteczne. Jest to jednak jakaś tam ingerencja (muszą praktycznie rozebrać wszystkie poszycia) i podobnie jak z czipowaniem czekam do końca gwarancji. 50km ode mnie jest firma zajmująca się profesjonalnie wygłuszaniem i audio to wówczas podjadę i im zlecę. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-05-2009, 20:48
|
|
|
cebull napisał/a: | -jezeli jedziesz zbyt szybko system nie przelaczy sie wyswietli sie za to komunikat bys zwolnil i jeszcze chyba bedzie cos migac do tego |
Możesz mieszać napędami od 2WD do 4WD LOCK do 200 km/h i nic się nie bedzie działo. |
_________________
 |
|
|
|
 |
remains [Usunięty]
|
Wysłany: 06-05-2009, 21:57
|
|
|
Myslisz, ze wyciszenie wiazaloby sie z utrata gwarancji?
Hm. Moze i racja. Trzeba dopytac.
A namiar na ta firme podrzuc koniecznie. Moge pojechac i na drugi koniec Polski, jesli bedzie warto. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 07-05-2009, 10:56
|
|
|
remains napisał/a: | wyciszenie wiazaloby sie z utrata gwarancji? | teoretycznie nie powinno, ale niech się przetrze jakiś kabelek, to później ASO będzie kasować za jego wymianę ponieważ "usterka nastąpiła z winy nieautoryzowanej przeróbki itd." , nawet jeżeli tak nie było.
Na forum Octavii niezmiennie dobrą opinią cieszy się http://www.audiocar.pl/ - żeby była pełna jasność - nie mam od nich prowizji, jeszcze u nich nie byłem i u nich nie pracuję, namiar podany tylko na prośbę remains. Polecał ich nawet właściel Octavii z W-wy, że podobno taniej i lepiej. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 07-05-2009, 11:40
|
|
|
tomekrvf napisał/a: | cebull napisał/a: | -jezeli jedziesz zbyt szybko system nie przelaczy sie wyswietli sie za to komunikat bys zwolnil i jeszcze chyba bedzie cos migac do tego |
Możesz mieszać napędami od 2WD do 4WD LOCK do 200 km/h i nic się nie bedzie działo. |
"Mieszać" to może i możesz do 200 km/h tyle,że 4WD LOCK powyżej 85 km/h nie zadziała,co?.... |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-05-2009, 18:34
|
|
|
karol_alasz napisał/a: | "Mieszać" to może i możesz do 200 km/h tyle,że 4WD LOCK powyżej 85 km/h nie zadziała,co?.... |
Na desce zaświeci się 4WD LOCK i system będzię kontrolował sprzęgło według założeń czyli na tylną oś trafi jakieś 5-8Nm. |
_________________
 |
|
|
|
 |
remains [Usunięty]
|
Wysłany: 07-05-2009, 22:55
|
|
|
Dzieki za namiar rezon . Popatrze i poczytam, bo to temat ,ktory siedzi mi w glowie od dluzszego czasu. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 11-05-2009, 14:26
|
|
|
remains, dzisiaj sam zadzwoniłem i niestety na razie u mnie na pewno nie wchodzi w grę wyciszanie - czas operacji ok. 2 tygodnie. Koszt ok. 6 tys.. Za często używam auta - chyba że uda mi się zgrać z urlopem. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 11-05-2009, 14:37
|
|
|
W dwa tygodnie to można kilka Outków zrobić i za ta cenę , to jakiś kwas.
Ponadto aby to było profesjonalne to niech zmierzą poziom hałasu przed wyciszeniem, zrobią wykres pasma i określą w którym przedziale ile zejdą potem zrobią wyciszenie i znowu pomiar z wykresem i pokażą ile zeszli.
O i jeszcze ważenie samochodu przed i po zabiegu.
Wyciszenie pod AUDIO a wyciszenie dla cywila to inne sprawy i trochę inne materiały. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 11-05-2009, 14:57
|
|
|
Student napisał/a: | Wyciszenie pod AUDIO a wyciszenie dla cywila to inne sprawy i trochę inne materiały | mowa była o tym drugim - czyli wyciszenie.
[ Dodano: 11-05-2009, 18:29 ]
Student napisał/a: | dwa tygodnie to można kilka Outków zrobić i za ta cenę , to jakiś kwas. | sprawdzałem dzisiaj w innej firmie specjalizującej się w Audio. czasochłonność przy full wyciszaniu ocenili też na min. tydzień (mimo, że mają kilku pracowników) i koszty prawd. ok. 8kzł. Oferują pomiar przed i po. Przy wygłuszaniu TOuarega V6tdi którego fotodokumentację widziałem uzyskano podobno -6dB. materiał podstawowy to różne folie/pianki Dynamat - niestety nie tanie |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
remains [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2009, 21:02
|
|
|
Kurcze! Faktycznie dlugo. Ja tez uzywam Outka na codzien, wiec musialbym cos wymyslic.
Dobrze, ze do nich zadzwoniles rezon, bo ja napisalem maila, ale mieli mnie najwyrazniej gdzies i nie odpisali.
Mysle, ze trzeba jeszcze poszukac i troche sie pouczyc na co zwrocic uwage przy takiej operacji. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 12-05-2009, 09:23
|
|
|
remains napisał/a: | na co zwrocic uwage przy takiej operacji. | wydaje się, że przede wszystkim na materiały. Gość, z którym rozmawiałem wczoraj to fan car audio i rozmawiałem ponad pół godziny. Są dostępne znacznie tańsze (o ok. 60%) maty głuszące, ale żeby osiągnąć podobne tłumienie należy podobno dać trzy warstwy więc wychodzi nawet drożej i przede wszystkim ciężej. Zdjęcia innych robionych przez niego aut były również ciekawe - czasami stosował mieszankę drogich i tanich mat. Tanie na mniejsze elementy, mniej przenoszące wibracje. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
remains [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2009, 23:30
|
|
|
najbardziej mnie ciekawi jak oni wyciszaja komore silnika, bo przeciez glownie o to chodzi;
halasy z zewnatrz, przynajmniej dla mnie, nie sa az tak uciazliwe ( choc oczywiscie mogloby ich nie byc ); co mnie martwi natomiast, to czy po rozlozeniu i zlozeniu plastikow i deski nie bedzie wszystko trzeszczec, skoro juz teraz niektore miejsca potrafia sie odezwac ( istnieje tez opcja, ze bedzie lepiej niz wczesniej ) |
|
|
|
 |
|