Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander vs Mazda CX-7 vs Honda CR-V vs Suzuki Grand Vitara
Autor Wiadomość
markyz
[Usunięty]

Wysłany: 07-07-2010, 10:17   

pierwsze efekty przy 40tys wymienilem przy 55tys - nie zdecydowalem sie na wymiane na gwarancji bo istnialo realne ryzyko ze zaplace za nie osobiscie wiec kupilem wzmocnione sprzeglo i zamontowalem poza ASO - ale wiem ze ostatnio ktos na forum twierdzil ze sprzeglo wymieniono na gwarancji. Moje podejrzenia sa takie ze to nie samo sprzeglo jest winne a docisk ktory powinien sie samoregulowac - ale chyba tego nie robil. Po przejechaniu 40tys km sprzeglo lapie znowu blizej srodka niz podłogi ale jeszcze zadnych problemow nie uswiadczylem

[ Dodano: 07-07-2010, 10:18 ]
A co do spalania to ostatnimi czasami jezdze bardzo ekonmicznie :D (punkty) i spalanie zeszlo mi do okolo 7-7,5l/100
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 07-07-2010, 11:13   

markyz napisał/a:
pierwsze efekty przy 40tys wymienilem przy 55tys - nie zdecydowalem sie na wymiane na gwarancji bo istnialo realne ryzyko ze zaplace za nie osobiscie wiec kupilem wzmocnione sprzeglo i zamontowalem poza ASO - ale wiem ze ostatnio ktos na forum twierdzil ze sprzeglo wymieniono na gwarancji. Moje podejrzenia sa takie ze to nie samo sprzeglo jest winne a docisk ktory powinien sie samoregulowac - ale chyba tego nie robil. Po przejechaniu 40tys km sprzeglo lapie znowu blizej srodka niz podłogi ale jeszcze zadnych problemow nie uswiadczylem

[ Dodano: 07-07-2010, 10:18 ]
A co do spalania to ostatnimi czasami jezdze bardzo ekonmicznie :D (punkty) i spalanie zeszlo mi do okolo 7-7,5l/100

O co chodzilo z tą nierówna praca silnika? Co to było?
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
venglin
[Usunięty]

Wysłany: 07-07-2010, 11:50   

skaut napisał/a:

Problemu z wyborem i tak może nie być. Peugeotów nie ma, Citroen przypływa w listopadzie, a jak znam życie to MMC też cierpi na brak Outlanderów z silnikiem 2.2. Reasumując, jeżeli będę chciał stosunkowo szybko zmienić auto - kratka, to i tak wybór będzie ograniczony do 2.0


A nie ma wcześniejszych roczników? Ja w sierpniu 2009 kupiłem 2,2 wyprodukowanego w 2008 r. I wiem, że były jeszcze inne egzemplarze.

W AutoGT mi takiego znaleźli. Inne salony faktycznie oferowały tylko 2,0.
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 07-07-2010, 12:14   

Dzwoniłem do AutoGT. Nie ma w kraju aut z silnikiem 2.2 DiD. Jeżeli przyjmą zamówienie, to dotrze do kraju na przełomie listopada i grudnia, więc jest wielka szansa, że nie zdążę załapać się na kratkę.
Reasumując, jeżeli decyduję się na diesla, to mogę "od ręki" wyciągnąć Outlandera 2.0 DiD, wersja Intense Plus za 128 000, lub stoi na placu u dealera Honda CR-V diesel 2.2 i-DTEC w automacie wersja Elegance Lifestyle za 145 000, lub benzyne 2.0 i-VTEC, za 121 000
Ostatnio zmieniony przez skaut 07-07-2010, 12:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 07-07-2010, 12:22   

skaut napisał/a:
lub stoi na placu u dealera Honda CR-V diesel 2.2 i-DTEC w automacie wersja Elegance Lifestyle za 145 000

Nie bierz Hondy jeśli kiedykolwiek będziesz chcial zjechać z utwardzonej nawierzchni, lub chciał podjechać pod górkę zimą. Układ 4X4 w tym aucie to kpina i nie ma sie w jakikolwiek sposób wplywu na jego działanie.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
markyz
[Usunięty]

Wysłany: 07-07-2010, 12:24   

Wg komputera -problem wiazal sie z wysoka temperatura pompy plynu czasteczek stalych.
Ale mam niedparte wrazenie ze silnik jakby na chwile zmniejszal obroty by po chwili znowu je zwiekszyc - ostatnio zawuazylem ten efekt jadac jedynka na jalowych obrotach - jeszcze sie przypatruje o co chodzi
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 07-07-2010, 12:41   

mitsu00 napisał/a:

Nie bierz Hondy jeśli kiedykolwiek będziesz chcial zjechać z utwardzonej nawierzchni, lub chciał podjechać pod górkę zimą. Układ 4X4 w tym aucie to kpina i nie ma sie w jakikolwiek sposób wplywu na jego działanie.


mitsu00, to pewnie, jeżeli nie chcę czekać do końca roku na wersję 2.2 DID, to wezmę Outka 2.0 Intense Plus za tę wersję cena z homologacją 124 680 i lakierem metalik/perła w gratisie mam otrzymać alarm, listwy boczne, dywaniki i kuwetę do bagażnika.
Czy to dobra oferta?
 
 
gootek
[Usunięty]

Wysłany: 07-07-2010, 14:34   

skaut napisał/a:
Czy to dobra oferta?
To zależy.

Z jednej strony za trochę mniej pieniędzy można by znaleźć Grand Vitarę, X-Traila lub parę jeszcze innych aut w podobnych specyfikacjach.

Ale z drugiej strony naprawdę ważne jest aby zdecydować się na auto, na które nas stać ale tez takie, które nam sie podoba. To daje tą radochę, o którą też (albo głównie) chodzi.
:mrgreen:
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 07-07-2010, 14:55   

gootek napisał/a:

Z jednej strony za trochę mniej pieniędzy można by znaleźć Grand Vitarę, X-Traila lub parę jeszcze innych aut w podobnych specyfikacjach.
:mrgreen:


Niby tak, ale Grand Vitara - skrzynia biegów jak z traktora i silnik 1.9 ze stajni Renault - auto raczej czysto Off Roadowe - nie w moim typie. Tak samo w Nissanie - silniki Renault. Jakoś mam brak zaufania do Renault
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 07-07-2010, 14:59   

skaut napisał/a:
mitsu00, to pewnie, jeżeli nie chcę czekać do końca roku na wersję 2.2 DID, to wezmę Outka 2.0 Intense Plus za tę wersję cena z homologacją 124 680 i lakierem metalik/perła w gratisie mam otrzymać alarm, listwy boczne, dywaniki i kuwetę do bagażnika.
Czy to dobra oferta?

Olej te pierdoły co diler ci proponuje i poproś o upust cenowy wraz ze zwiększeniem mocy. To co ci proponują z gadżetów kosztuje grosze i możesz to sobie sam potem dokupić.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 07-07-2010, 15:24   

mitsu00 napisał/a:

Olej te pierdoły co diler ci proponuje i poproś o upust cenowy wraz ze zwiększeniem mocy. To co ci proponują z gadżetów kosztuje grosze i możesz to sobie sam potem dokupić.


mitsu00 - czytałem, że zwiększenie mocy robione w salonie jest gorsze od tego co można potem zrobić po okresie gwarancji profesjonalnie w firmie, która zajmuje się chip tuningiem
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 07-07-2010, 15:37   

skaut napisał/a:


mitsu00 - czytałem, że zwiększenie mocy robione w salonie jest gorsze od tego co można potem zrobić po okresie gwarancji profesjonalnie w firmie, która zajmuje się chip tuningiem

Diler moze ci dac box chwilowo zwiększający moc do 170Km chyba bez utraty gwarancji. Oczywiście zmiana mapy jest o niebo lepsza ale w okresie trwania gwarancji robisz to na własne ryzyko bo jak wyjdzie na jaw to ją tracisz na silnik i uklad przeniesienia napędu.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
venglin
[Usunięty]

Wysłany: 07-07-2010, 18:05   

skaut napisał/a:
Dzwoniłem do AutoGT. Nie ma w kraju aut z silnikiem 2.2 DiD. Jeżeli przyjmą zamówienie, to dotrze do kraju na przełomie listopada i grudnia, więc jest wielka szansa, że nie zdążę załapać się na kratkę.


Ograniczanie w odliczeniu VAT będzie obowiązywać dopiero od stycznia 2011. Było parę dni temu w Gazecie Prawnej, nie mam linku pod ręką.

[ Dodano: 07-07-2010, 18:06 ]
skaut napisał/a:

mitsu00, to pewnie, jeżeli nie chcę czekać do końca roku na wersję 2.2 DID, to wezmę Outka 2.0 Intense Plus za tę wersję cena z homologacją 124 680 i lakierem metalik/perła w gratisie mam otrzymać alarm, listwy boczne, dywaniki i kuwetę do bagażnika.
Czy to dobra oferta?


Ja kupiłem 2,2 Int+ z NAVI (MMCS) i homologacją za 130 tys brutto. Rocznik 2008, zakup w 2009 r. Bardziej się nie dało już negocjować.
 
 
gootek
[Usunięty]

Wysłany: 07-07-2010, 18:24   

skaut napisał/a:
gootek napisał/a:

Z jednej strony za trochę mniej pieniędzy można by znaleźć Grand Vitarę, X-Traila lub parę jeszcze innych aut w podobnych specyfikacjach.
:mrgreen:


Niby tak, ale Grand Vitara - skrzynia biegów jak z traktora i silnik 1.9 ze stajni Renault - auto raczej czysto Off Roadowe - nie w moim typie. Tak samo w Nissanie - silniki Renault. Jakoś mam brak zaufania do Renault
Do silników Peugeota masz na tyle większe zaufanie, że tak bardzo byś chciał go mieć w Outlanderze?

Moim zdaniem to wszystko podobne.

Z kolei ten silnik z pompowtryskiwaczami z VW, którego kupisz jest głośnieszy od wszystkich tych francuskich klekotów i masz szanse jak 50:50, że Ci będzie brał olej. Więc będziesz miał o jedną sprawę więcej do pamiętania (dolewki).

:)
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 07-07-2010, 18:44   

mitsu00 napisał/a:

Diler moze ci dac box chwilowo zwiększający moc do 170Km chyba bez utraty gwarancji. Oczywiście zmiana mapy jest o niebo lepsza ale w okresie trwania gwarancji robisz to na własne ryzyko bo jak wyjdzie na jaw to ją tracisz na silnik i uklad przeniesienia napędu.


Pytanie, czy ten box jest wart około 5000,00? Czy lepiej "przemęczyć" się do końca gwarancji i dopiero wówczas zmienić mapę?
Dla mnie zmiana ze 105 kucyków na 140 to i tak prawdopodobnie "spora" zmiana.
Ale na pewno to przemyślę.
Może ktoś podpowie jak chodzą 2.0 z boxem?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.