Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
11-10-2006, 08:53
[Cari 1.8 GDI] Filtr paliwa w GDI 98r. pod maską.
Autor Wiadomość
tdi1982 
Forumowicz


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 172
Skąd: Radomsko
Wysłany: 24-01-2011, 12:50   

andy_bdg napisał/a:
Kosztował mnie 220 zł.
no to ładnie.
_________________

 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 24-01-2011, 13:19   

W salonie Mitsu - Auto Test , filtr do GDI pod maskę kosztuje ok. 60zł.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
grzeniek 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 125 KM 1998 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 40
Skąd: Sierpc
Wysłany: 06-08-2011, 19:21   

Panowie, po co klucz do kół i niepotrzebana robota, ten filtr wymienia się dziecinnie prosto, wykręcamy filtr w obudowie, skrzynke bezpieczników i mase odkręcamy przy podstawie aku żeby można ją było na bok żucić, potem filtr węglowy od oparów paliwka grubszy wąż rozpinamy a cieńszy od pompy zostaje, idzie na bok oczywiście po odkręceniu, klucze typu 18 14 12 nie są nietypowe w japończykach są po prostu niezbędne i można kupić wszędzie, w każdym bądź razie jak już rozbierzemy jak powyżej widzimy filtr, rozkręcamy śrubunki nie wyjmując z opaski (nie jest to problem chyba że dla kompletnego laika) na filtrze są śrubunki żeby przytrzymać także najbardziej stare i zapieczone to też żaden problem, do dolnego śrubunku jest bardzo dużo miejsca a nie jak niektórzy piszą że mało,mało to jest jak zanim klucz zazębi to się kończy :) a tam jest ćwierć obrotu tzn. od chuja, później rozkręcamy opaske wyjmujemy stary, wkładamy nowy i odwrotnie do demontażu składamy, cała akcja trwa GÓRA 1,5 godziny chyba że się komuś nie spieszy tak jak mi i znajdzie czas na pogaduchy i papieroska tudzież inne używki :) . Powodzenia i pozdrawiam.
Nie ubliżając nikomu zajrzyjcie na forum audi80.pl i zobaczcie co tam ludzie wyczyniają bo tu ciągle czytam o mechanikach, ludzie zacznijcie sami robić, z doświadczenia wiem jak się robi dla klienta :) .
i odginanie na bok metalowego przewodu to nie jest dobry pomysł, przy drugim razie proponuje zaopatrzyć się w przewód który niełatwo dostać :) .
_________________
Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i powali doświadczeniem.
 
 
rysiul 
Mitsumaniak


Auto: wstyd powiedzieć
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-10-2011, 15:17   

Dziś wymieniłem filtr paliwa zgodnie z wskazówkami z poprzedniego posta i faktycznie wymiana była łatwa i przyjemna. Nie miałem klucza 18 do odkręcenia przewodu na wyjściu z filtra ale 19 też pasowała bardzo dobrze. Po odkręceniu masy pod filtrem powietrza bezpieczniki nie blokują dostępu, filtr węglowy demontuje się wyśmienicie, a największy problem to odkręcenie przewodów paliwowych. Dla laika 1,5h roboty łącznie z montażem nowego filtra.

Dzięki za instruktarz grzeniek
 
 
 
danon566 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma II GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 6
Skąd: Bychawa
Wysłany: 15-11-2011, 22:18   

Witam czyli jak mam Carismę 1,8gdi 2000r. po lifcie to mam filtr paliwa w baku ? i czy mógłbym prosić o jakieś fotki po poprzednie linki wygasły
_________________

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-11-2011, 23:11   

Filtr paliwa w GDI:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=52110
 
 
danon566 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma II GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 6
Skąd: Bychawa
Wysłany: 16-11-2011, 00:29   

teraz po lekturze tego tematu mam jeszcze jedno pytanie czy istnieje jakaś tańsza opcja niż te 200-300 zł ? znalazłem tylko to http://xarchiwum.pl/filtr...1461555697.html ale trochę po fakcie
_________________

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-11-2011, 07:11   

Ceny raczej nie przeskoczysz, jedyne pocieszenie, że ten filtr wymienia się chyba co 150tys km.
 
 
zygizwro
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2011, 10:39   

piszecie, że trzeba odpiąć masę. Tzn. później trzeba robić naukę obrotów? Czy chodzi o inną masę?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-12-2011, 11:51   

Chodzi o odłączenie akumulatora od instalacji samochodu by przypadkiem nie zrobić jakiegoś zwarcia. Najlepiej więc odłączyć masę a nie + aby przy odkręcaniu klemy od akumulatora nie zrobić zwarcia kluczem do masy.
 
 
zygizwro
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2011, 12:59   

a po sciągnięciu klemy ujemnej trzeba robic nauke obrotów?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-12-2011, 16:42   

Albo nauka obrotów albo przejechać dłuższą trasę to obroty same się ustawią.
 
 
danon566 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma II GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 6
Skąd: Bychawa
Wysłany: 14-01-2012, 16:01   

użytkownik allegro japaneze oferuje ten filtr za 85 zł .
_________________

 
 
 
Brion 
Forumowicz


Auto: Carisma 1,8 GDI '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 51
Skąd: Biskupiec
Wysłany: 24-03-2012, 19:38   

Witam... dzisiaj przy pięknej pogodzie postanowiłem wymienić filtr paliwa tylko najpierw trzeba go znaleźć bo nie jestem pewien czy go mam zdemontowałem filtr powietrza itd. i moim oczom ukazał się taki widok "duża czarna puszka do której idą dwa przewody paliwa"
czy to jest ten filtr czy to jest tylko obudowa i trzeba go zdemontować i rozebrać??


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
zygizwro
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2012, 21:07   

Jest to filtr weglowy do recylkulacji paliwa. Ale to nie jest jeszcze ten ktory chcesz wymienic. Odkrecasz go, smialo odepnij przewod chyba 1 i umozliwi ci to lepszy dostep. pod nim jest filtr paliwa. Odkrec obejme ktora go trzyma, obroc go (powoli z wyczuciem) tak zebys mogl go odkrecic. Nie postujmy za duzo. Pisz gg 6332657 lub sms 601715463 jak masz dalsze pytania.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.