Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Śnieg
Autor Wiadomość
sibkods 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 181
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 27-12-2010, 18:49   

Przy sniegu Outlander jest niedościgniony 8) . Wracając nocą w wigilię przy opadach śniegu i białej drodze spokojnie leciałem 90 km/h. Gdzie fwd i rwd toczyły się 40 km/h.
Nawinęła mi się Navara, która tez ładnie leciała - jak widac pick-upem tez można :biggrin:
 
 
-WALDOR- 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 27-12-2010, 19:23   

Nawarka na sypkim załącza przedni napęd..wtedy śmiga zdrowo a i reduktor w razie draki ma...a ja sobie w święta wyciągałem linka sąsiadów na twarde...ale miałem frajdę,,,,20cm śniegu a ja sobie jadę i jeszcze ciągnę na lince furę...
jednak te nokiany to był dobry zakup.. :lol:
 
 
ramzesw11 
Nowy Forumowicz

Auto: Vw Passat b6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 20
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 28-12-2010, 09:02   

....jasna dupa , co wy nie wyczyniacie tymi outlandera...
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-12-2010, 09:21   

-WALDOR- napisał/a:
wiem co znaczy jechać w kopnym śniegu nawianym w nocy o głębokości ponad 20cm


he he...ja juz tez wiem..od ubieglej zimy gdzie wlasnie w takim sie zakopalem w swiezo zakupionym outku...ale byl wstyd..na cala wies :lol: :oops: :oops: :twisted:
niestety, maly przeswit nie czyni z outka terenowki i mozna sie zdziwic gdy nagle koleczka zawisna w powietrzu :lol:

[ Dodano: 28-12-2010, 09:26 ]
rezon napisał/a:
Pomógł stary Nissan Patrol z kawałem porządnej liny


A mi wtedy nie pomoglo Pajero....rowniez przy probie wyciagania zakotwiczylo sie w sniegu :twisted:
A pomoglo L200 :biggrin:

[ Dodano: 28-12-2010, 09:33 ]
AndrzejKrok napisał/a:
powyżej 40km/h się wyłacza sama ta blokada


problem w tym, ze nikt nie jestr w stanie w 100% powiedziec przy jakiej konkretnie predkosci 4x4 przechodzi w WD :?
Jedni mowia ze przy 40, inni ze przy 50, 60 , 70....wszyscy gdybaja

[ Dodano: 28-12-2010, 09:36 ]
-WALDOR- napisał/a:
Nawarka na sypkim załącza przedni napęd..wtedy śmiga zdrowo a i reduktor w razie draki ma...a ja sobie w święta wyciągałem linka sąsiadów na twarde...ale miałem frajdę,,,,20cm śniegu a ja sobie jadę i jeszcze ciągnę na lince furę...


Wczesniej cos pisales ze zycie zjezdziles terenowkami :wink: a tu cieszysz sie jak dziecko z jazdy SUVem po sniegu jakbys robil to pierwszy raz...to jak w koncu jest z twoim doswiadczeniem w tej kwestii? :twisted: :P
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
-WALDOR- 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 28-12-2010, 11:06   

nie życie a ostatnie 5 lat....ale frajda śmigania po sypkim śniegu powoduje ,że człowiekowi banan sam na twarz się ciśnie..każda zima,pierwszy śnieg powoduje,że "ciesze się jak dziecko" na samą tylko myśl.. :D .wiem ,ze outek to nie terenówka ale daje rade...jakbym dysponował większa wolna gotówka zapewne bym zakupił pojarke lub nowego jeepa granda ale ciesze się z outka doceniając to co oferuje...
jestem z tego pokolenia kierowców którzy auto uważają za coś więcej niż autobus wożący miedzy kolejnymi przystankami..
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 28-12-2010, 12:44   

-WALDOR- napisał/a:
nie życie a ostatnie 5 lat....ale frajda śmigania po sypkim śniegu powoduje ,że człowiekowi banan sam na twarz się ciśnie..każda zima,pierwszy śnieg powoduje,że "ciesze się jak dziecko" na samą tylko myśl.. :D .wiem ,ze outek to nie terenówka ale daje rade...jakbym dysponował większa wolna gotówka zapewne bym zakupił pojarke lub nowego jeepa granda ale ciesze się z outka doceniając to co oferuje...
jestem z tego pokolenia kierowców którzy auto uważają za coś więcej niż autobus wożący miedzy kolejnymi przystankami..

To radzę zebys sobie prewencyjnie zakupił sprżyny wzmacniające/podwyższające prześwit tyłu o jakieś 2 cm. Inaczej niedlugo przy twoich aspiracjach poligonowych, tez zawiśniesz gdzieś w zaspie jak dab sugerował.... :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
Ostatnio zmieniony przez mitsu00 28-12-2010, 13:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-12-2010, 13:23   

mitsu00 napisał/a:
Inaczej niedlugo tez zawiśniesz gdzieś w zaspie jak dab sugerował....


Ja nie tylko sugerowalem...ja osobiscie wisialem :lol: :oops:
Zaufalem bryczce a ta wystawila mnie do wiatru...utknalem w szczerym polu bez cieplego ubrania (nawet kurtki) w bluzie od dresu :-) i bez telefonu
-WALDOR- napisał/a:
nie życie a ostatnie 5 lat


zauwazyles ze pisalem z przymruzeniem oka...? ..chyba nie 8)
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
-WALDOR- 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 28-12-2010, 13:36   

czytałem ten watek o sprężynach, fajna sprawa.. :D ....myślę nad tym,niestety narazie mi musi wystarczyć,że po demontażu 3 rzędu siedzeń tył nieco się uniósł...a prewencyjnie nie jeżdżę po nieznanych sobie trasach, jak widziałem jak droga wyglądała przed śniegiem to wiem ze pokrywa śniegu ma w miarę stała grubość...w nieznane zaśnieżone dukty samotnie outkiem się nie zapuszczę..szutry maja to do siebie ze występują w nich wnęki, wypłuczyny i zagłębienia a śnieg pozornie równy może miejscami mieć nie 15 a 30-40cm lub nawet więcej...a jak wózek zawiśnie na śniegu to i te 2 cm nie pomogą i żaden reduktor też...jeepa tak zawiesiłem i dopiero ciągnik rolniczy 4x4 mnie wyszarpał ...łopata sama nie wystarczy..stad późna jesienią śmigam sobie po lokalnych szutrach, oglądam teren,robię foty bo pamięć nie śmietnik i wtedy zima mogę spokojnie pośmigać po obranej trasie...co nie zmienia faktu ,że dalej poza miasto to tylko w minimum 2 wozy ,plus linki ,łopaty, ciepłe ubrania,czajniczek na 12v..kawunia...itd... :mrgreen: .

ps.zauważyłem... :D
 
 
nasa 
Forumowicz


Auto: Outlander 2010 Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 60
Skąd: Katowice
Wysłany: 28-12-2010, 21:36   

Koledzy, autko odebrane, właśnie wróciłem nim z Warszawy do Katowic.
Ogólne wrażenia bardzo dobre, silnik po 2 tys. na pewno do wgrania softu podnoszącego moc, bo obecna zbyt mała. Poza tym bardzo przyjemny w środku, xenonki świecą ładnie. Próbę w śniegu zdążę zrobić kiedy indziej.
Mam jednak pytanie:
Czy włączenie przycisku kontroli trakcji jest gdzieś sygnalizowane na wyświetlaczu? Włączałem i wyłączałem ale nic się nie wyświetla :shock:
_________________
Mitsubishi Outlander 2010, 2,0 DID, Intense+
Jeep Grand Cherokee 2001, 4.7 V8, Limited, lift +6, wydech Magnaflow. Całkowita zmota do błota!
Jeep Grand Cherokee 2011 Overland - 3.0 CRD - upload na 270 KM
 
 
Mariusz4 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 149
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-12-2010, 21:46   

nasa napisał/a:
Mam jednak pytanie:
Czy włączenie przycisku kontroli trakcji jest gdzieś sygnalizowane na wyświetlaczu? Włączałem i wyłączałem ale nic się nie wyświetla :shock:


gratki :!: i jak najmniej problemów w użytkowaniu :!: w wersji 'przed liftem' wyświetla się napisz ASC OFF w górnym prawym rogu wyświetlacza kompa (przycisk ASC należy przytrzymać ok 4 s żeby wyłączyć)
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-12-2010, 01:36   

Ja swój traktor ostatnio próbowałem na dość stromej górce po której dzieci jeżdzą na sankach na letnich oponkach, ale mimo tego że początkowo szedł dobrze w połowie 60 m górki slizgał się w dół. Z zasypanego garażu przez zaspę wyjechałem bez problemu. Podobnie było z specjalnie zostawioną zaspą przez gościa z koparki, który "nie zdążył" tej zaspy usunąć z powodu że chciał mnie przepuścić ;-) . Outek przejechał jakby jej nie było.

Pozdrawiam
 
 
 
nasa 
Forumowicz


Auto: Outlander 2010 Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 60
Skąd: Katowice
Wysłany: 29-12-2010, 06:27   

Mariusz4 napisał/a:
nasa napisał/a:
Mam jednak pytanie:
Czy włączenie przycisku kontroli trakcji jest gdzieś sygnalizowane na wyświetlaczu? Włączałem i wyłączałem ale nic się nie wyświetla :shock:


gratki :!: i jak najmniej problemów w użytkowaniu :!: w wersji 'przed liftem' wyświetla się napisz ASC OFF w górnym prawym rogu wyświetlacza kompa (przycisk ASC należy przytrzymać ok 4 s żeby wyłączyć)

dzięki za pomoc, sprawdzę dzisiaj
_________________
Mitsubishi Outlander 2010, 2,0 DID, Intense+
Jeep Grand Cherokee 2001, 4.7 V8, Limited, lift +6, wydech Magnaflow. Całkowita zmota do błota!
Jeep Grand Cherokee 2011 Overland - 3.0 CRD - upload na 270 KM
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-12-2010, 07:49   

nasa napisał/a:
Koledzy, autko odebrane


kolego, wiem ze radosc cie rozpiera :twisted: ale nie musisz tego opisywac w kilku watkach na raz...nawet zalozyles osobny temat z tym zwiazany...przyhamuj... :x
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
nasa 
Forumowicz


Auto: Outlander 2010 Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 60
Skąd: Katowice
Wysłany: 29-12-2010, 09:35   

dab napisał/a:
nasa napisał/a:
Koledzy, autko odebrane


kolego, wiem ze radosc cie rozpiera :twisted: ale nie musisz tego opisywac w kilku watkach na raz...nawet zalozyles osobny temat z tym zwiazany...przyhamuj... :x

nie marudź jak onetowiec, nie bądź zmierzły, nie pouczaj, wyluzuj, nie wdaję się z nikim w forumowe dyskusje, z nikim :roll: i bez przesady z tą radością
_________________
Mitsubishi Outlander 2010, 2,0 DID, Intense+
Jeep Grand Cherokee 2001, 4.7 V8, Limited, lift +6, wydech Magnaflow. Całkowita zmota do błota!
Jeep Grand Cherokee 2011 Overland - 3.0 CRD - upload na 270 KM
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-12-2010, 10:13   

nasa napisał/a:
nie marudź jak onetowiec, nie bądź zmierzły, nie pouczaj, wyluzuj, nie wdaję się z nikim w forumowe dyskusje, z nikim i bez przesady z tą radością


Jak na razie to cechy onetowca lub syndrom dziecka neostrady :lol: mozna przypisac wylacznie tobie...wpadasz tu jak meteor i klepiesz jak stara baba na lewo i prawo...a wkrotce zapewne znikniesz a "pierdolnik" po tobie zostanie... :?
Smiecisz takimi postami i tyle tylko mialem do przekazania.
A jesli za na najprostsze zwrocenie uwagi na to, ze robisz cos niewlasciwie obrazasz sie to juz twoj interes... :oops:
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.