W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 1050 Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 08-05-2012, 08:43
W drodze na zlot Klubu Suzuki Polska wyszła niestety chyba fuszerka kolegi który go ostatnio naprawiał i Swift zaczął szarpać i grzać się w korku ale mimo tego udało mi się nakręcić przejazd torem na lotnisku w Rudnikach - niestety silnik sie niezbyt chętnie chciał wkręcać na obroty i miał tylko gdzieś tak z połowę nominalnej mocy niestety :/
Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 1050 Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 20-10-2012, 17:28
Problemem okazały się uszkodzone "szklanki" - nie trzymały ciśnienia przez co nie uchylały należycie zaworów. Zostały wymienione i na dniach odbiorę wreszcie Swifta po prawie półrocznej przerwie na jazdę Galantem - zobaczymy jak się będzie spisywał (tylko Ecumastera troszkę pojadę podstroić bo mi się nie podoba wykres powyżej 7500obr/min;) )
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
Wysłany: 20-10-2012, 19:16
Cytat:
Ale GTi nie ma regulowanego...
Wiem dlatego pytałem, czy moze zmieniałeś. Bo nowki są trudno dostępne a używki sie boje dlatego pomyslałem o regulowanych uniwersalnych kosztują 250 - 300 zł, do pracy mam 5 km poza tym swift ma być do zabawy
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
Wysłany: 20-10-2012, 22:14
Morfi napisał/a:
Wiem dlatego pytałem, czy moze zmieniałeś. Bo nowki są trudno dostępne a używki sie boje dlatego pomyslałem o regulowanych uniwersalnych kosztują 250 - 300 zł, do pracy mam 5 km poza tym swift ma być do zabawy
No to musisz sobie dołozyć stabilizator na przód (3garówa nie miała fabrycznie) a co do korektora siły hamowania to może bym znalazł taki
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 1050 Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 21-10-2012, 05:24
Morfi napisał/a:
Taniu kupiłem bude z 2002r bez rdzy
Też powoli się za ładną czerwoną buda rozglądałem i myślałem mk5 ale chyba jednak poszukam GTi z końca produkcji z południa Europy gdzie nie solą dróg i poprzekładam moje graty a resztę sprzedam
Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
Wysłany: 21-10-2012, 06:52
MKV napisał/a:
Też powoli się za ładną czerwoną buda rozglądałem i myślałem mk5 ale chyba jednak poszukam GTi z końca produkcji z południa Europy gdzie nie solą dróg i poprzekładam moje graty a resztę sprzedam
Widziałem takie, niektóre przekraczały wartośc Galanta, a czy były specjalnie tjuningowane, raczej pare sprośnych dodatków i to wszystko, ale jeżeli chodzi o stan utrzymania i odwzorowania oryginału to wysoki poziom, nawet szkoda byłoby to rozbebeszać, no może jedynie dla zrobienia konserwyn (ja swojego rozebrałem niemalże do śrubki i każde miejsce zardzewiałe wyciąłem i wstawiłem nową blache, zaznacze, że rocznik 02 od pierwszego właściciela, prawidłowo garażowany z przebiegiem 97tkm, dorzuce jeszcze do pieca - była to najczystsza buda jaką oglądałem a każdego parcha jakiego znalazłem musiałem grzebnąć skrobakiem bo na oko wyglądało wporzo )
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony. Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.