Gaz czy warto? |
Autor |
Wiadomość |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 21-08-2019, 13:33
|
|
|
Tak właśnie jest. Dodatkowo te instalacje bardzo często są bardzo niechlujnie montowane i nie chodzi tu tylko o estetykę wizualną. W starszych niewymagających silnikach przeważnie nie jest to problemem i takie instalacje jeżdżą tam dość dobrze ale przy silnikach wymagających dość często pojawiają się problemy związane z niewłaściwym składem mieszanki paliwowej. Nie pomagają wtedy żadne półśrodki typu lubryfikacja...
Przy polskich instalacja też nie musi być lepiej bo gaziarze reprezentują bardzo różny poziom ale w razie jakichś problemów jest większa szansa na tańsze doprowadzenie instalacji do porządku.
Najlepiej jednak na początku znaleźć dobrego i uczciwego gazownika |
|
|
|
 |
dziambel04
Forumowicz
Auto: Oudlander III 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2019 Posty: 45 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 21-08-2019, 15:11
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Nie staram się przekonywać na siłę ale w gazie chobbistycznie siedzę około 10 lat i pewne pojęcie mam.
Zaproponowano Ci dość dobry zestaw tylko zmienił bym reduktor na wersję Tur bo to nowsza, prostsza i mniej kłopotliwa konstrukcja od Silvera choć Silver też zły nie jest Wtryski Barracuda nie są produktem KME a Alexa ale to bez znaczenia bo są bardzo dobre. Praktycznie ze wszystkimi sterownikami obecnymi na naszym rynku współpracują praktycznie wszystkie wtryskiwacze gazowe sprzedawane w Polsce więc spokojnie można mieszać każde wtryski z każdym sterownikiem. Nawet do BRC ludzie adaptują polskie wtryski głównie z powodów ekonomicznych bo oryginalne BRC to koszt około 1000zł za cztery sztuki gdzie Barracudy kosztują około 350. | pt
Z reduktorów maja ino Tomasetto Alaska lub KME silwer / Gold |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 21-08-2019, 16:53
|
|
|
Jak dadzą Ci wybór z tych trzech to bierz Silvera. |
|
|
|
 |
dziambel04
Forumowicz
Auto: Oudlander III 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2019 Posty: 45 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 21-08-2019, 20:39
|
|
|
Dzięki ,
Rozmawiałem z nimi i powiedzieli że 90 % Outlanderow wiebiera BRC bo jest najlepiej do tego silnika dopasowane i dają autoasistans na 2 lata BRC w całej Polsce |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 21-08-2019, 20:51
|
|
|
Czyli dodatkowo sprzedają ubezpieczenie za którą mają dodatkową prowizję
BRC jest najlepsze bo oni tak twierdzą bo sprzedają te systemy, wszystko to tylko marketing. Jakiś czas temu na forum był przypadek uszkodzenia silnika w Outlanderze z instalacją BRC zakładaną i serwisowaną przez dilera więc wcale BRC nie jest najlepsze dla silnika. Wszystko zależy tu od gazownika co montuje i reguluje instalację.
Ja rozumiem że w warsztacie ładnie przekonują, namawiają. Jeśli Cię to przekonuje i uważasz że będzie to najlepsze wyjście dla Twojego auta to jak najbardziej montuj. |
|
|
|
 |
dziambel04
Forumowicz
Auto: Oudlander III 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2019 Posty: 45 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 21-08-2019, 22:15
|
|
|
No czytałem na forum o tym silniku i BRC przesto się zastanawiam jeszcze co wybrać.
Ale dzięki za opinia , najpierw zrobia luz zawór a puzni gaz |
|
|
|
 |
the_playa
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2019 Posty: 5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 21-08-2019, 23:41
|
|
|
W szczecinskim ASO montuja BRC z zachowaniem gwarancji mitsubishi.Dotrysk bez lubryfikacji, ale widzialem ich montaz i raczej nie powala. |
|
|
|
 |
|