[II 2.0 DID] szarpanie przy 2 tyś/obr/min |
Autor |
Wiadomość |
joker_wmb
Mitsumaniak stadko 280 KM

Auto: Outlander II 2,0 DiD Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 11-09-2011, 17:26
|
|
|
nowa turbina Garetta została zainstalowana w moim Outku i... bez zmian. ASO rozkłada ręce z niewiedzy, co jeszcze może powodować szarpanie...a ja mam już powoli dość Outlandera i Mitsubishi |
|
|
|
 |
jaceksu79
Forumowicz

Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 850 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 11-09-2011, 17:55
|
|
|
Możesz opisac wszystko szczegółowo, co sie dzieje, w jakich warunkach, ciepłym/zimnym silniku/ deszcz, słońce, górka z górki - ogólnie max wszytko.
Dodatkowo co w nim robiono, szczegółowo...
Masz chipa?
I wiem, że to trudne - ale może żyjesz dobrze z tym ASO - niech dadzą Tobie na pen drive nagranie parametrów z jazdy w pliku exela - prześlij mi to - wtexy podumamy |
|
|
|
 |
joker_wmb
Mitsumaniak stadko 280 KM

Auto: Outlander II 2,0 DiD Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 14-09-2011, 14:44
|
|
|
...ostatczenie nowa turbinka rozwiązała problem |
|
|
|
 |
jaceksu79
Forumowicz

Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 850 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 14-09-2011, 17:25
|
|
|
Zdecyduj się |
|
|
|
 |
joker_wmb
Mitsumaniak stadko 280 KM

Auto: Outlander II 2,0 DiD Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18-09-2011, 14:14
|
|
|
już się tłumaczę dostałem zaproszenie do ASO na wymianę turbo w ramach naprawy gwarancyjnej. Po zamontowaniu turbinki okazało się, że silnik dalej wpada w rezonans i wymiana nie dała oczekiwanego efektu (niestety). Ale po godzinach spędzonych przez mechaników przy moim Outku koniec końców udało się to naprawić- stąd to moje niezdecydowanie |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 18-09-2011, 19:31
|
|
|
joker_wmb napisał/a: | już się tłumaczę dostałem zaproszenie do ASO na wymianę turbo w ramach naprawy gwarancyjnej. Po zamontowaniu turbinki okazało się, że silnik dalej wpada w rezonans i wymiana nie dała oczekiwanego efektu (niestety). Ale po godzinach spędzonych przez mechaników przy moim Outku koniec końców udało się to naprawić- stąd to moje niezdecydowanie |
A widzisz jakie to fajne autko. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
jorzyk1976
Mitsumaniak jorzyk1976
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 244 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: 01-10-2011, 07:59
|
|
|
cebull napisał/a: | ja bym sprawdzil szczelnosc przewodu podcisniowego, my mielismy ten problem i jest to spawa juz tu opisywana, u nas szarpanie bylo ledwo wyczuwalne (poza pierwszym razem gdy przewod wypadl ) potem kilka wizyt w ASO i w koncu wymienili o-ring i sie skonczylo |
a który to jest ten co bezpośrednio wchodzi w turbinę i który lubi często spadać? bo tez ostatnio pojawiło sie w moim samochodzie delikatne szarpanie szczególnie na 4,5,6 biegu gdy przyspieszam i okolicach obrotów 2000-2500. raz lub dwa razy delikatnie aczkolwiek wyczuwalnie szarpnie a następnie dostaje kopa i idzie jak dziki i tak prawie za każdym razem jak przyspieszam. na niższych biegach tego nie widać. mam nadzieję że to ten przewód a nie coś poważniejszego, gdyż już kilka razy mi już spadł i po ostatni razie zgodnie z zaleceniem serwisu wymieniłem na mocniejszą opaskę i dodatkowo użyłem kleju.[/list] |
|
|
|
 |
Krzysiek_slask
Mitsumaniak

Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 237 Skąd: Wodzisław Śl
|
Wysłany: 11-06-2013, 01:02
|
|
|
Odświeżam temat, bo zdaje się, że mam podobną przypadłość jak autor wątku.
Od pewnego czasu mam taki objaw, że podczas równomiernego przyspieszania w okolicach 2000 obrotów występują nieregularne szarpnięcia. Początkowo sądziłem, że to ten cienki wężyk wysokiego ciśnienia (kiedyś miałem już taki objaw, na wskutek nadgryzienia go przez kunę), ale po wymianie dalej to samo
Myślałem, że to wina paliwa, ale jestem po kilku tankowaniach na różnych stacjach (w tym paliw premium) i niestety bez rezultatu . Użyłem nawet tego specyfiku do czyszczenia wtrysków (dolewając do resztek paliwa i odpalając potem auto na 10 minut na jałowym biegu). Nic to niestety nie dało...
ASO problemu nie widzi, żona również - już zaczynam mieć podejrzenia że mam jakieś halucynacje . Efekt nie jest raczej mocno odczuwalny, ot coś podobnego jakby jechac z górki z włączonym tempomatem - zawsze da sie wyczuć lekkie szarpnięcia.
Przebieg 60kkm, głównie krótkie trasy po mieście.
Ma ktoś pomysł co to może być ? |
|
|
|
 |
kaammyyk
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 67 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 11-06-2013, 19:49
|
|
|
przepustnica jak pływa w oleju - jak w linku - to skądś ten olej się tam wziął, chociaż nie powinien.
Krzysiek_slask napisał/a: | Przebieg 60kkm, głównie krótkie trasy po mieście. | na początek wlej dodatek Castrola do ON i spróbuj ile minimalnie zejdzie Ci na dojazd np. do Opola i z powrotem Później przejedź tą trasą jeszcze raz skracając czas o 25% Turbina lubi się czasami poruszać, sadza wypalić, itd.... |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Krzysiek_slask
Mitsumaniak

Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 237 Skąd: Wodzisław Śl
|
Wysłany: 12-06-2013, 13:15
|
|
|
rezon napisał/a: | na początek wlej dodatek Castrola do ON i |
Próbowałem specyfiku od shell'a. Niestety bez efektów, ale myślę, źe mogę spróbować tego polecanego przez Ciebie. Raczej nie mam nic do stracenia
Możesz podać dokładną nazwę tego ustrojstwa ? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 12-06-2013, 13:52
|
|
|
Krzysiek_slask napisał/a: | olewając do resztek paliwa i odpalając potem auto na 10 minut na jałowym biegu | to nie to samo co "i spróbuj ile minimalnie zejdzie Ci na dojazd np. do Opola i z powrotem Później przejedź tą trasą jeszcze raz skracając czas o 25% Turbina lubi się czasami poruszać, sadza wypalić, itd...." Nie chodzi o czyszczenie wtrysków, ale wypalenie sadzy z kierowniczek turbiny - tego na biegu jałowym nie zrobisz, a biorąc pod uwagę Krzysiek_slask napisał/a: | Przebieg 60kkm, głównie krótkie trasy po mieście. | mogło się trochę poodkładać. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Krzysiek_slask
Mitsumaniak

Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 237 Skąd: Wodzisław Śl
|
Wysłany: 12-06-2013, 14:21
|
|
|
rezon napisał/a: | Krzysiek_slask napisał/a: | olewając do resztek paliwa i odpalając potem auto na 10 minut na jałowym biegu | to nie to samo co "i spróbuj ile minimalnie zejdzie Ci na dojazd np. do Opola i z powrotem Później przejedź tą trasą jeszcze raz skracając czas o 25% Turbina lubi się czasami poruszać, sadza wypalić, itd...." Nie chodzi o czyszczenie wtrysków, ale wypalenie sadzy z kierowniczek turbiny - tego na biegu jałowym nie zrobisz, a biorąc pod uwagę Krzysiek_slask napisał/a: | Przebieg 60kkm, głównie krótkie trasy po mieście. | mogło się trochę poodkładać. |
Tak tak - tego już próbowałem. Średnio raz w tydodniu mam kurs w strone Katowic i Tychów, więc mam okazję pogonić go na A1 i potem na A4.
Dziś akurat mam mieć wyjazd. Czy "przegonienie" coś dało - opiszę po powrocie.
Ale wracając do tego specyfiku z Castrola. Nie pamiętasz nazwy ? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 12-06-2013, 15:18
|
|
|
CAstrol TDA http://motokosmetyka.pl/o...cy_silnika.html . Ja to lałem prawie do każdego tankowania 1/2 zalecanej porcji. Kupisz prawie w każdym sklepie motoryzacyjnym. W moim Outku do 155kkm turbina nie okazywała żadnych oznak zużycia czy konieczności wymiany. Ale u mnie często pracowała A później sprzedałem Outka |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 12-06-2013, 15:44
|
|
|
Ja leje STP podobny do castrola specifik co 2k tak jak zalecają na pełny zbiornik ,i wydaje mi się że dzięki temu nie miałem dawno notlaufa |
_________________
 |
|
|
|
 |
|