Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] szarpanie przy 2 tyś/obr/min
Autor Wiadomość
joker_wmb 
Mitsumaniak
stadko 280 KM


Auto: Outlander II 2,0 DiD Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 87
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 11-09-2011, 17:26   

](*,) nowa turbina Garetta została zainstalowana w moim Outku i... bez zmian. ASO rozkłada ręce z niewiedzy, co jeszcze może powodować szarpanie...a ja mam już powoli dość Outlandera i Mitsubishi
 
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 11-09-2011, 17:55   

Możesz opisac wszystko szczegółowo, co sie dzieje, w jakich warunkach, ciepłym/zimnym silniku/ deszcz, słońce, górka z górki - ogólnie max wszytko.
Dodatkowo co w nim robiono, szczegółowo...
Masz chipa?
I wiem, że to trudne - ale może żyjesz dobrze z tym ASO - niech dadzą Tobie na pen drive nagranie parametrów z jazdy w pliku exela - prześlij mi to - wtexy podumamy ;)
 
 
joker_wmb 
Mitsumaniak
stadko 280 KM


Auto: Outlander II 2,0 DiD Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 87
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 14-09-2011, 14:44   

...ostatczenie nowa turbinka rozwiązała problem \:D/
 
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 14-09-2011, 17:25   

Zdecyduj się :mrgreen:
 
 
joker_wmb 
Mitsumaniak
stadko 280 KM


Auto: Outlander II 2,0 DiD Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 87
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 18-09-2011, 14:14   

już się tłumaczę :) dostałem zaproszenie do ASO na wymianę turbo w ramach naprawy gwarancyjnej. Po zamontowaniu turbinki okazało się, że silnik dalej wpada w rezonans i wymiana nie dała oczekiwanego efektu (niestety). Ale po godzinach spędzonych przez mechaników przy moim Outku koniec końców udało się to naprawić- stąd to moje niezdecydowanie
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 18-09-2011, 19:31   

joker_wmb napisał/a:
już się tłumaczę :) dostałem zaproszenie do ASO na wymianę turbo w ramach naprawy gwarancyjnej. Po zamontowaniu turbinki okazało się, że silnik dalej wpada w rezonans i wymiana nie dała oczekiwanego efektu (niestety). Ale po godzinach spędzonych przez mechaników przy moim Outku koniec końców udało się to naprawić- stąd to moje niezdecydowanie


A widzisz jakie to fajne autko. :D
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: podlaskie
Wysłany: 01-10-2011, 07:59   

cebull napisał/a:
ja bym sprawdzil szczelnosc przewodu podcisniowego, my mielismy ten problem i jest to spawa juz tu opisywana, u nas szarpanie bylo ledwo wyczuwalne (poza pierwszym razem gdy przewod wypadl ;) ) potem kilka wizyt w ASO i w koncu wymienili o-ring i sie skonczylo

a który to jest ten co bezpośrednio wchodzi w turbinę i który lubi często spadać? bo tez ostatnio pojawiło sie w moim samochodzie delikatne szarpanie szczególnie na 4,5,6 biegu gdy przyspieszam i okolicach obrotów 2000-2500. raz lub dwa razy delikatnie aczkolwiek wyczuwalnie szarpnie a następnie dostaje kopa i idzie jak dziki i tak prawie za każdym razem jak przyspieszam. na niższych biegach tego nie widać. mam nadzieję że to ten przewód a nie coś poważniejszego, gdyż już kilka razy mi już spadł i po ostatni razie zgodnie z zaleceniem serwisu wymieniłem na mocniejszą opaskę i dodatkowo użyłem kleju.[/list]
 
 
Krzysiek_slask 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 237
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 11-06-2013, 01:02   

Odświeżam temat, bo zdaje się, że mam podobną przypadłość jak autor wątku.
Od pewnego czasu mam taki objaw, że podczas równomiernego przyspieszania w okolicach 2000 obrotów występują nieregularne szarpnięcia. Początkowo sądziłem, że to ten cienki wężyk wysokiego ciśnienia (kiedyś miałem już taki objaw, na wskutek nadgryzienia go przez kunę), ale po wymianie dalej to samo :(
Myślałem, że to wina paliwa, ale jestem po kilku tankowaniach na różnych stacjach (w tym paliw premium) i niestety bez rezultatu :( . Użyłem nawet tego specyfiku do czyszczenia wtrysków (dolewając do resztek paliwa i odpalając potem auto na 10 minut na jałowym biegu). Nic to niestety nie dało...
ASO problemu nie widzi, żona również - już zaczynam mieć podejrzenia że mam jakieś halucynacje ;) . Efekt nie jest raczej mocno odczuwalny, ot coś podobnego jakby jechac z górki z włączonym tempomatem - zawsze da sie wyczuć lekkie szarpnięcia.
Przebieg 60kkm, głównie krótkie trasy po mieście.
Ma ktoś pomysł co to może być ?
 
 
kaammyyk 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 67
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-06-2013, 10:51   

Może to jest rozwiązanie ? :
http://forum.mitsubishi-o...opic,669.0.html
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 11-06-2013, 19:49   

przepustnica jak pływa w oleju - jak w linku - to skądś ten olej się tam wziął, chociaż nie powinien.
Krzysiek_slask napisał/a:
Przebieg 60kkm, głównie krótkie trasy po mieście.
na początek wlej dodatek Castrola do ON i spróbuj ile minimalnie zejdzie Ci na dojazd np. do Opola i z powrotem :twisted: Później przejedź tą trasą jeszcze raz skracając czas o 25% ;) Turbina lubi się czasami poruszać, sadza wypalić, itd....
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Krzysiek_slask 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 237
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 12-06-2013, 13:15   

rezon napisał/a:
na początek wlej dodatek Castrola do ON i


Próbowałem specyfiku od shell'a. Niestety bez efektów, ale myślę, źe mogę spróbować tego polecanego przez Ciebie. Raczej nie mam nic do stracenia :)
Możesz podać dokładną nazwę tego ustrojstwa ?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 12-06-2013, 13:52   

Krzysiek_slask napisał/a:
olewając do resztek paliwa i odpalając potem auto na 10 minut na jałowym biegu
to nie to samo co "i spróbuj ile minimalnie zejdzie Ci na dojazd np. do Opola i z powrotem Później przejedź tą trasą jeszcze raz skracając czas o 25% Turbina lubi się czasami poruszać, sadza wypalić, itd...." Nie chodzi o czyszczenie wtrysków, ale wypalenie sadzy z kierowniczek turbiny - tego na biegu jałowym nie zrobisz, a biorąc pod uwagę
Krzysiek_slask napisał/a:
Przebieg 60kkm, głównie krótkie trasy po mieście.
mogło się trochę poodkładać.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Krzysiek_slask 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 237
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 12-06-2013, 14:21   

rezon napisał/a:
Krzysiek_slask napisał/a:
olewając do resztek paliwa i odpalając potem auto na 10 minut na jałowym biegu
to nie to samo co "i spróbuj ile minimalnie zejdzie Ci na dojazd np. do Opola i z powrotem Później przejedź tą trasą jeszcze raz skracając czas o 25% Turbina lubi się czasami poruszać, sadza wypalić, itd...." Nie chodzi o czyszczenie wtrysków, ale wypalenie sadzy z kierowniczek turbiny - tego na biegu jałowym nie zrobisz, a biorąc pod uwagę
Krzysiek_slask napisał/a:
Przebieg 60kkm, głównie krótkie trasy po mieście.
mogło się trochę poodkładać.


Tak tak - tego już próbowałem. Średnio raz w tydodniu mam kurs w strone Katowic i Tychów, więc mam okazję pogonić go na A1 i potem na A4.
Dziś akurat mam mieć wyjazd. Czy "przegonienie" coś dało - opiszę po powrocie.

Ale wracając do tego specyfiku z Castrola. Nie pamiętasz nazwy ?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 12-06-2013, 15:18   

CAstrol TDA http://motokosmetyka.pl/o...cy_silnika.html . Ja to lałem prawie do każdego tankowania 1/2 zalecanej porcji. Kupisz prawie w każdym sklepie motoryzacyjnym. W moim Outku do 155kkm turbina nie okazywała żadnych oznak zużycia czy konieczności wymiany. Ale u mnie często pracowała :twisted: A później sprzedałem Outka :)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 12-06-2013, 15:44   

Ja leje STP podobny do castrola specifik co 2k tak jak zalecają na pełny zbiornik ,i wydaje mi się że dzięki temu nie miałem dawno notlaufa :roll:
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.