Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
30-08-2015, 09:43
Lexus GS430 by Picakus
Autor Wiadomość
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 19-09-2013, 14:43   

rezon napisał/a:
Picakus napisał/a:
Dolna temperatura w Redach jest taka sama jak w Greenach tylko górna jest wyższa i dużo mniej pylą.
ale kosztem zużycia tarcz - coś za coś
I dopóki ich nie zagrzejesz to będą piszczeć.

PS. Błagam - wstawiaj miniaturki fotek bo mój komp w robocie nie ogarnia tego :D
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-09-2013, 19:16   

londolut napisał/a:
PS. Błagam - wstawiaj miniaturki fotek bo mój komp w robocie nie ogarnia tego
Mi ani w robocie, ani w domu nie ogarnia :mrgreen:
 
 
Picakus 
Mitsumaniak
V8 Addicted


Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 165
Skąd: Pomiechówek
Wysłany: 02-10-2013, 12:00   

Hugo napisał/a:
londolut napisał/a:
PS. Błagam - wstawiaj miniaturki fotek bo mój komp w robocie nie ogarnia tego
Mi ani w robocie, ani w domu nie ogarnia :mrgreen:

Przepraszam :oops: , zmienie na miniaturki
Co do klocków padło jednak na HAWK HPS, ale przy próbie zmiany okazało się, że jeden tłoczek w zacisku jest zapieczony. :cry: Zamówiłem reperaturke i tłoczek OE, pozostało mi oczekiwanie aż dotrze przesyłka.
 
 
Picakus 
Mitsumaniak
V8 Addicted


Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 165
Skąd: Pomiechówek
Wysłany: 18-10-2013, 23:11   

Dziś odebrałem paczuszkę z japoni z tłoczkiem i reperaturką zacisku zamuwione uprzednio na Amayamie w ASO cena 405zł po zniżkach w japoni razem z przesyłką 230zł. Pozostawie bez komentarza różnice cenowe przy zaciskach bądź inny droższych częściach. :evil:
W ramach ciekawostki przesyłka szła 4dni z Japoni :shock: pozostały czas to transfery magazynowe w firmie.

Ponadto przyszła oliwa :P

Fuchs Titan Supergear 80W90 2l + Archoil AR2300 trafi do tylniego mostu.
Millers Milermatic ATF SPIII WS 2l do skrzyni biegów.
I Millers TRX Synth 75W90 2l po 3tys. trafi do tylniego mostu.
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 19-10-2013, 12:37   

Picakus napisał/a:
w japoni razem z przesyłką 230zł.

Jak wygląda kwestia z cłami?
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-10-2013, 20:19   

szkoda że nie dałeś znać to bym się przyłączył i wysyłka by wyszła 2 razy taniej :)
u siebie jestem właśnie przed wymianą wszystkiego co się da z części eksploatacyjnych, przynajmniej widzę że gęstości oleju dobrze dobrałem;]
 
 
 
Picakus 
Mitsumaniak
V8 Addicted


Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 165
Skąd: Pomiechówek
Wysłany: 21-10-2013, 09:20   

fj_mike napisał/a:
Picakus napisał/a:
w japoni razem z przesyłką 230zł.

Jak wygląda kwestia z cłami?

Cło obowiązuje od wartości paczki powyżej 150 euro.
karolgt napisał/a:
szkoda że nie dałeś znać to bym się przyłączył i wysyłka by wyszła 2 razy taniej :)
u siebie jestem właśnie przed wymianą wszystkiego co się da z części eksploatacyjnych, przynajmniej widzę że gęstości oleju dobrze dobrałem;]

Szczerze powiem, że zrobiłem małe testowe zamówienie żeby sprawdzić jak to dokładnie przebiega w tej firmie.
A co konkretnie Karol będziesz wymieniał ??
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-10-2013, 09:48   

U mnie po max przeglądzie wyszła w sumie tylko jedna usteka.
Jakiś luz który objawia się "uderzeniem" w tylnym moście podczas gwałtownego przyspieszania.
Luz jest na moście od strony półosi, w sumie nie wiadomo czy to most, czy półoś, czy jakieś łożysko, ale koszt rozbierania, kombinowania itp jest większy niż kupienie całego mostu i obu półosi :) więc wymieniam te 3 elementy. Oczywiście olej w moście i silniku, filtry no i świece (znalazłem po 53 zl ori na allegro), do tego tuleje w zwrotnicach (1 wybita ale wymienie wszystkie) i tyle, póki co koszt części jest śmiesznie tani w porównaniu do Volvo :)
 
 
 
matraks 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Endeavor '07 3,8l
Kraj/Country: USA
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 138
Skąd: Chicago
Wysłany: 21-10-2013, 14:20   

Lex wygląda stale jak nowy :roll: Teraz to już nigdy nie przesiądziesz się do innej marki. :mrgreen:
_________________
Zobacz moją Endeavorę:)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78230
2009 Volvo s40 2.4i-->2016-do teraz
2011 BMW 328i xDrive e92-->2013-do teraz
2007 Mitsubishi Endeavor-->2012-do teraz
2001 BMW 740iL-->2009-2011
2000 Mercedes S430 Long-->2009-2009
2002 Mitsubishi Lancer-->2008-2012
1995 Dodge Neon:)-->2007-2008
 
 
Picakus 
Mitsumaniak
V8 Addicted


Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 165
Skąd: Pomiechówek
Wysłany: 24-10-2013, 09:48   

karolgt napisał/a:
U mnie po max przeglądzie wyszła w sumie tylko jedna usteka.
Jakiś luz który objawia się "uderzeniem" w tylnym moście podczas gwałtownego przyspieszania.
Luz jest na moście od strony półosi, w sumie nie wiadomo czy to most, czy półoś, czy jakieś łożysko, ale koszt rozbierania, kombinowania itp jest większy niż kupienie całego mostu i obu półosi :) więc wymieniam te 3 elementy. Oczywiście olej w moście i silniku, filtry no i świece (znalazłem po 53 zl ori na allegro), do tego tuleje w zwrotnicach (1 wybita ale wymienie wszystkie) i tyle, póki co koszt części jest śmiesznie tani w porównaniu do Volvo :)

U mnie jest jeszcze pare pierdółek które chciałbym zrobić np. tuleje pływające, ale ja i w nowym samochodzie znalazłbym coś do zrobienia :P
matraks napisał/a:
Lex wygląda stale jak nowy :roll: Teraz to już nigdy nie przesiądziesz się do innej marki. :mrgreen:

Dzięki, ale właśnie dlatego obawiam się, że pare lat minie a ten temat będzie nadal aktywny :wink:


Co do Lexika to wczoraj miał zrobione:
-Sprawdzenie i regulacje luzu zaworowego
-Wymiana oleju w skrzyni biegów
-Wymiana oringa w tylnim moście
-Wymiana oleju w tylnim moście
-Regeneracja przednich zacisków
-Wymiana tarcz i klocków

Autko pomyka teraz bardziej aksamitnie i szybciej reaguje na pedał gazu.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-10-2013, 09:58   

Czyli ten silnik nie ma samoregulatorów?

Wczoraj trochę czytałem o tym silniku i najgorsze wieści jakie doczytałem, to że był wkładany do GS-a tylko do 2007-2008 roku, przy czym w 2008 to już chyba nieliczne egzemplarze. Jeśli nie znajdę nic innego na następcę galanta to zapewnie za dwa lata będzie GS roku ;)

Zachorowałem na ten silnik, bo samo auto z wyglądu jakoś mnie nie urzekło. Jest poprawne, ale nie ma w sobie tego czegoś co galant.
 
 
Picakus 
Mitsumaniak
V8 Addicted


Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 165
Skąd: Pomiechówek
Wysłany: 24-10-2013, 10:13   

Owczar napisał/a:
Czyli ten silnik nie ma samoregulatorów?

Wczoraj trochę czytałem o tym silniku i najgorsze wieści jakie doczytałem, to że był wkładany do GS-a tylko do 2007-2008 roku, przy czym w 2008 to już chyba nieliczne egzemplarze. Jeśli nie znajdę nic innego na następcę galanta to zapewnie za dwa lata będzie GS roku ;)

Zachorowałem na ten silnik, bo samo auto z wyglądu jakoś mnie nie urzekło. Jest poprawne, ale nie ma w sobie tego czegoś co galant.

Cała seria UZ była z płytkową regulacją luzu.

Co do choroby muszę Cię zmartwić jest nieuleczalna :wink: .
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-10-2013, 10:15   

Cytat:
Cała seria UZ była z płytkową regulacją luzu.


To w sumie nawet lepiej :) A co ile wymaga regulacji?

Picakus napisał/a:
Co do choroby muszę Cię zmartwić jest nieuleczalna :wink: .


No coś musi w tym być jeśli nie jeździłem tym lexem a już jestem chory ;)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-10-2013, 10:16   

A tak pytanie z innej beczki. Czy są dostępne jakieś service manuale do lexa podobne do tych Galantowych?
 
 
Picakus 
Mitsumaniak
V8 Addicted


Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 165
Skąd: Pomiechówek
Wysłany: 24-10-2013, 11:04   

Regulacja co 100kkm, chyba, że z gazem to co 30-40kkm.

Ja też zachorowałem przed zakupem i w ogóle mi nie przechodzi :D

Ja mam pełen service manual do gs mkII zajmuje 190mb zrarowany :D , ale zawera wszystkie schematy elektryczne i mechaniczne.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.