Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hiszpan
13-09-2009, 23:09
zakup outlandera
Autor Wiadomość
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 19-01-2010, 11:54   

mitsu00 napisał/a:
5.3l wchodzi d0 2.2 HDI a to przecież trochę większa pojemność niż 2.0
i tam 5,5 to jest OK, ale w 2.0 to chyba lekkie "przegięcie" prezentujące uczciwość lub jej brak.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 19-01-2010, 12:07   

Ja nawet 5.5l na fakturze bym zakwestionował bo wiem że do 2.2 HDI wchodzi 5.3l oleju. Do chwili obecnej robiłem już z 5 wymian oleju i zawsze oddawano mi 1l butelkę oleju z resztą co zostalo. Zawsze olej mam własny bo niewiele ASO leje Shela.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19-01-2010, 14:08   

A u mnie kiedyś rzeczywiście serwis nalał 5,5 litra do silnika 2.0 TDI (normalnie mieści się 4.3 do górnej kreski) :lol: Na szczęście bierze sporo oleju i szybko go ubyło....
bonito
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 19-01-2010, 14:15   

bonito napisał/a:
nalał 5,5 litra do silnika 2.0 TDI
nalał czy zafakturował? Bo jak to drugie - to każdy szybko "weźmie". Już za bramą ASO będzie 1l mniej :wink: . A poważnie mogłeś im kazać wymienić jeszcze katalizator jak tak chojnie olej lali.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19-01-2010, 14:25   

Niestety - nie tylko zafakturował, ale również nalał (tak naprawdę nie wiem ile, ale było znaacznie powyżej max)! Katalizator na razie jeszcze działa...
_________________
Jest obecnie: Mazda MX-5 (do zabawy), VW Passat B6 (do roboty)
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 19-01-2010, 14:31   

bonito napisał/a:
Niestety - nie tylko zafakturował, ale również nalał (tak naprawdę nie wiem ile, ale było znaacznie powyżej max)! Katalizator na razie jeszcze działa...


Za duzo oleju jest równie grożne jak i jego niedomiar. Jeśli będeziesz mial pecha to nadmiar oleju rozsadzi ci uszczelkę pod glowicą albo jak Rezon wspomniał, uszkodzi katalizator. Na nieuczciwe warsztaty jest tylko jedna rada: mieć własny olej i niech wleją tylko to co im dajesz :wink:

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
lymrscx 
Nowy Forumowicz

Auto: vw touran
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 1
Skąd: Suwałki
Wysłany: 28-01-2010, 09:30   

Witam
Mój pierwszy post.
Stoję przed decyzją zakupu outlander 2,0 D-ID , 2010 z kratką - po liftingu. Jeżeli takowy posiadasz, to podziel się spostrzeżeniami / uwagami. Warto ? Nie warto - dlaczego. Narazie odbyłem jazdę próbną - o niebo lepiej niż w wersji przed liftingiem (wyciszenie , jakość montażu wewnątrz) - mam po sąsiedzku salon mitsubishi i miałem okazję jeździć już kilkakrotnie outlanderami. Dzięki wielkie za komentarze - porady.
Obecnie posiadam Vw Tourana 2,0 TDI - to tak żeby mieć punkt odniesienia.
Pozdrawiam
Jarek
Suwałki
 
 
Krzysiek_slask 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 237
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 29-01-2010, 01:19   

lymrscx napisał/a:
Stoję przed decyzją zakupu outlander 2,0 D-ID , 2010 z kratką - po liftingu. Jeżeli takowy posiadasz, to podziel się spostrzeżeniami / uwagami. Warto ? Nie warto - dlaczego. Narazie odbyłem jazdę próbną - o niebo lepiej niż w wersji przed liftingiem (wyciszenie , jakość montażu wewnątrz)


Wiekszosc, przytalaczajaca wiekszosc forumowiczow z dzialu O2 jezdzi modelami przedliftowymi, wiec raczej malo kto bedzie mogl Ci odpowiedziec.
Looknij w ten topic tu wypowiadaja sie userzy O2 po lifcie. W tym topicu tez pare uwag odnosnie jet fightera znajdziesz
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 29-01-2010, 10:58   

Mnie w O2 do pasji doprowadzają trzeszczące plastiki w cały samochodzie wiec nie przypuszczam by to zostało wyeliminowane, no, bo niby jak. Niestety obecne Mitsubishi to nie to, co kiedyś i nie spodziewaj się rewelacji, a ni jakiejś legendarnej, jakości. Za przemawia w miarę przyzwoita cena, wygląd i wielkość samochodu a w szczególności bagażnika, który dla mnie jest ważny. Ogólnie powiem ci tak, wspólnik kupił sobie za 99k Captive full wersja z pakietem sport lakier metalik, gdybym miał wybierać jeszcze to ….
Do tego dochodzi teraz Q5, wiem droższy no ale.
 
 
Dora 
Mitsumaniak

Auto: holenderski japończyk
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 100
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 29-01-2010, 14:05   

Plastiki nie trzeszczą, w środku dość cicho (niestety tylko porównanie z rav 2.0 d4d), na zewnątrz głośno, duży bagażnik, ma 188 odsuwam przedni fotel a osoba z tyłu siedzi bardzo wygodnie.
Silnik mułowaty odczucia takie jak w rav 116KM (ale dużo lżejszej), chip do 170KM i dobre osiągi się robią.
Miałem dylemat outek lub forester (nowy) ale wygrały względy praktyczne.
Co do Q5 dodaj 50tys, czy warto to musisz sam zadecydować.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 29-01-2010, 14:47   

Dora napisał/a:
Plastiki nie trzeszczą, w środku dość cicho
jeszcze nie trzeszczą.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-01-2010, 15:19   

Dora, kupiłeś Outka? Gdzieś pisałeś, że ML'a, więc już sam nie wiem, dlatego pytam. :wink:
_________________
 
 
Dora 
Mitsumaniak

Auto: holenderski japończyk
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 100
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 29-01-2010, 15:44   

Tak, miał być w końcu ML ale z 2006 ( ten nowszy) z przebiegiem oryginalnym 180tys kosztował 120tys.
No i zdecydował czynnik najważniejszy z możliwych tj. żona oraz dwójka dzieciaków oraz okresowo klamoty wyjazdowe (wakacje z dziećmi).
Automat i więcej mocy będzie przy następnym samochodziku (pewnie za 24 mies.).
Oczywiście ML nie był homologowany a tak mam ciężarówkę z odliczeniem vat i podatkiem.
Cholera człowiek się starzeje i wybiera praktyczność.
Co do plastików, wpuść dzieciaki do samochodu to wszystko będzie trzeszczało :lol:
A w schowku znajdziesz rozpuszczona czekoladę.
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-01-2010, 16:42   

No to pogratulować. :)
_________________
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-01-2010, 19:33   

sylb napisał/a:
wspólnik kupił sobie za 99k Captive full wersja z pakietem sport lakier metalik

he he...n apewno z tym silnilkiem diesela 2.0 :D ktory jest niesamowicie oszczedny....jedynie wg ksiazki serwisowej 8) Powinien palic kolo 8l a wg opinii uzytkownikow pali kolo 12l/100km :shock: silnik jak na warunki w USA rewelka...ale tam maja przeciez inne ceny paliw... 8)
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.