lancer 1.6 czy 2.0 - moc to nie wszystko |
Autor |
Wiadomość |
.TM
Mitsumaniak

Auto: Lancer 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 298 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-02-2010, 08:31
|
|
|
sla napisał/a: | Myślę że jest to lepsze rozwiązanie niż wstawianie rozpórki, kierownicy z 2,0 i dodatkowych spojlerów w celu poprawienia osiągów i komfortu w 1,6. |
poziom Twojego komentarza mówi wszystko... |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 03-02-2010, 10:41
|
|
|
krzychu napisał/a: |
szybko się nagrzewa zimą. |
Niestety z tym się nie zgodzę. W porównaniu do starego lancera C62 z 4G15 trwa to wieki. Jak już się nagrzeje to temperatura ciepłego powietrza też jest dużo niższa. |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-02-2010, 10:45
|
|
|
to znaczy ile zajmuje? Bo w zimie tak przy -5 stopniach po 3km mam ciepło w kabinie. A po 500-1000m zaczyna mi odtajać przednia szyba. Kiedyś tylko miałem zoonka jak było ponad -20 to potrzebował z 5-8km żeby nagrzać kabinę. |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 03-02-2010, 10:52
|
|
|
Myślę że ok 4-5km przy 0st C trzeba przejechać aby silnik osiągnął normalną temp pracy - co nie jest równoznaczne z tym iż leci gorące powietrze. |
_________________
 |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 03-02-2010, 11:00
|
|
|
w moim CBO tez szybciej leci cieple powietrze i przede wszystkim wiecej go leci w aucie przy wiekszych mrozach jest cieplo w CSO jest chlodniej a z tylu jest zima mimo ze nawiew na 2ce non stop czasami na 3ce ( w CBO na 1ce jest super) |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-02-2010, 11:06
|
|
|
Może mam inną nagrzewnicę (klima automatyczna).... A ciepło mam jak chce w zimie przeważnie jeżdżę w koszulce z krótkim rękawem (nie lubię długiego rękawa a w kurtce się źle jeździ).
Jak silnik osiąga temperaturę roboczą (połowa wskaźnika) zawsze mam już ciepło w aucie tak że wentylator ucisza się (temperatura dość długo stoi na 1/4 wskaźnika i dopiero po nagrzaniu wnętrza idzie wyżej) co może wskazywać na inna nagrzewnicę.
Pytanie czy nie ma różnicy też w wielkości przestrzeni pasażerskiej sedan/kombi? |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 03-02-2010, 11:19
|
|
|
krzychu napisał/a: | Pytanie czy nie ma różnicy też w wielkości przestrzeni pasażerskiej sedan/kombi? |
napewno buda kombi dziala na niekorzysc jesli chodzi o utrzymanie ciepla w aucie |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
ApAcHoS
Mitsumaniak

Auto: Volvo C70 Cabrio/ Grandis
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2009 Posty: 434 Skąd: WWL
|
Wysłany: 03-02-2010, 18:49
|
|
|
krzychu napisał/a: | Może mam inną nagrzewnicę (klima automatyczna).... |
Ja podobnie, ciepło mi leci w zasadzie prawie od razu a silnik się nagrzewa momentalnie a ogólnie leci tak skwar że majtki mokre |
|
|
|
 |
pestek
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sport - CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 29 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-02-2010, 23:02
|
|
|
Byc może to faktycznie ta nagrzewnica (u mnie klima manualna) bo faktycznie zauważyłem że gorącem nie bucha. Ale ja miałem drzwi rozszczelnione wiec może i tu troszkę straty było, no i mrozy ekstremalne.
Acha, skoro taki ogólny temat o wadach i zaletach się zrobił to mnie negatywnie zaskoczył promień skrętu. |
_________________ Lancer 2.0 Sport '2005 sedan
Yamaha Virago 535 (2koła) |
|
|
|
 |
ApAcHoS
Mitsumaniak

Auto: Volvo C70 Cabrio/ Grandis
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2009 Posty: 434 Skąd: WWL
|
Wysłany: 04-02-2010, 08:10
|
|
|
pestek napisał/a: | mnie negatywnie zaskoczył promień skrętu. |
auto jest jednak długie...przewiózłbym cie Pt Cruiserem taty-tam to jest promień skrętu jak w polonezie trucku |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 04-02-2010, 10:49
|
|
|
ApAcHoS napisał/a: | Ja podobnie, ciepło mi leci w zasadzie prawie od razu a silnik się nagrzewa momentalnie |
Od razu czyli po ilu km masz wskaźnik temp na polowie i po jakim czasie jest cieplo 5min, 15min?
[ Dodano: 04-02-2010, 10:54 ]
Jeśli chodzi o promień skrętu da się zauważyć iż nie jest jakiś super (gdzieś wyczytałem iż przekładnia kierownicza jest jak w evo i to jest powód) aczkolwiek nie jest źle.
Największym mankamentem jest to iż zawieszenie strasznie skrzeczy, i nie jest tak trwałe jak w C62.
W ogólnym rozrachunku nie ma co narzekać, wszelkie mankamenty rekompensuje prowadzenie autka , oraz jego niezawodność. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|