Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] szarpanie przy 2 tyś/obr/min
Autor Wiadomość
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 20-06-2013, 23:17   

Witam
Delikatne/ nasilajace sie szarpniecia silnikiem moga byc spowodowane uszkodzeniem termicznym czujnika walu korbowego. poprostu wypadaja imp do kompa. MUT tego nie wykryje, a imp sa dublowane przez drugi czujnik.
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
Krzysiek_slask 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 237
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 27-07-2013, 16:48   

Odświeżam wątek.
Wróciłem z urlopu i miałem czas znów zająć się autem. Dziś "odłączyliśmy" zawór EGR. I objawy póki co - jak ręką odjął. Żadnego szarpania. Jedyny zgrzyt - to zaświeciła się kontrolka "check engine". Konsultowałem się z kilkoma mechanikami i każdy twierdzi, że spokojnie można tak jeździć (choć ja to pewnie będę chciał jakoś naprawić, bo irtytuje mnie ta zapalona lampka). Od poniedziałku zacznę testy na dłuższe trasy. Jak się odbije jazda bez EGR'a na spalaniu i mocy samochodu. Wrażenia opiszę ;)
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 27-07-2013, 19:04   

kilka użytecznych linków ;) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=61176
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=59269
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=50622
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25779
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=16227
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
przemek_198 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2024
Posty: 1
Skąd: Zbuczyn
Wysłany: 16-09-2024, 10:11   

Witam wszystkich,
outlander 2.0 did 2007r manual,
miałem identyczne objawy. Szarpanie pomiędzy 2000 - 2400 obr.
Zaślepiłem egr i mu przeszło, jak ręką odjął.
Skutki uboczne tej operacji to: lepiej odpala :)
Zaślepka z puszki po piwie (do celów testowych), czas wykonania operacji 30min.
Pozdrawiam i życzę udanej zabawy.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-09-2024, 11:44   

przemek_198 napisał/a:
Zaślepka z puszki po piwie
pewnie już jej nie ma - strzelam, ale tam się potrafi spokojnie 1000° pojawić
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.