Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] THE ONLY WAY IS SWAP
Autor Wiadomość
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-12-2008, 20:33   

Cytat:
jaka inna manualna skrzynia pasuje ( i wytrzyma moc FTO) do silnika 2,0 V6 z FTO



Galant EA5 będzie p&p modulo jedna poduszka, ale bez problemu do wystrugania
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 27-12-2008, 21:07   

Bartku a jak myslisz, jak ma sie sprawa z poduchami silnika chcac wsadzic 2,0 V6 z FTO ?

oraz w jakiej skali trudnosci oceniasz wsadzenie do CJO silnika z FTO ze skrzynia od gala >? (mowa o kompletnym swapie ,aby auto bylo jezdne )

pytam, bo powaznie przymierzam sie do takiego swapa.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-12-2008, 21:17   

Musisz postawić sobie jedno pytanie - po co?

Dlaczego nietyp z FTO, cięższy i większy gabarytowo niż 6a13 z Galanta?

Poduchy tak samo jak w 2,5 - 3 z 4 są na skrzyni biegów, rozrządowa do wystrugania przejściówka lub spasowanie budy z oryginalną (w Wagonie łatwiej było zrobić płytkę montażową)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 27-12-2008, 21:24   

2 litry 200 koni .
2,5 litra 163 kuce /
roznica 40 koni , to jest naprawde duzo .

po drugie, cale FTO idzie miec juz za ok 5-6tys zl do tego przekladka i spokojnie mieszcze sie w 10tys zl a nawet calkiem mozliwe, ze cos zostanie, a watpie, zeby przy robocie 2,5v6 zmiescil sie w dyszce .

zreszta dlaczego w UK bardziej popularne jest wsadzanie 2,0 z FTO niz 2,5 z gala ?

a wszystko po to, by miec jedynego w europie takiego CJO :)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-12-2008, 21:28   

hehe to może krok dalej?

6a13 z głowicami od 6a12 mivec z FTO? -
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 27-12-2008, 21:34   

ja to nawet nie pomyslalem, ze tak sie da , a Ty juz robisz potwora :D hehe


obawiam sie tylko, ze faktycznie silnik z FTO moze byc naprwade duzo ciezszy (za ciezszy ) a co za tym idzie auto straci na prowadzeniu ...

inne pytanie ,co jest prosciej/lepiej wsadzic 2,5 czy 2,0 ?

opieram sie na Twojej wiedzy, bo jak juz wielokrotnie pisalem, jestes dla mnie poprustu Guru w tamacie swapow
Ostatnio zmieniony przez Rafal_Szczecin 27-12-2008, 21:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-12-2008, 21:44   

Nie miałem w rękach wyjętego 2.0, ale myślę, że skala trudności podobna.

Mam teraz na palecie 6a13TT wydłubane dziś z projektu, który sobie dłubię długimi zimowymi wieczorami...... tego silnika nie podejmuję się wsadzić ani do Wagona ani do niczego mniejszego ;)

[ Dodano: 27-12-2008, 21:44 ]
PS, zwłaszcza ze skrzynią W5A51 ;)

[ Dodano: 27-12-2008, 21:47 ]
PS2 dużo cięższy nie będzie, ale ok. 20 kg na pewno - taka jest różnica między 4g63 SOHC a DOHC - może ciut więcej, bo są 2 glowice nie jedna ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 27-12-2008, 21:52   

i myslisz, ze po takim swapie ( czy to na 6a13 czy tez 6a12mivec) bedzie wszystko ok i auto nie bedzie mialo problemu z codziennym poruszaniem sie po drogach ?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-12-2008, 21:55   

A z czym ma mieć problem? Jak robić nietypa, to proponuję 6a13 mivec ;) - zawsze to 25% pojemności więcej, więc na ładnych parę kucyków można liczyć niedużym kosztem....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 27-12-2008, 22:04   

Bartek napisał/a:
6a13 mivec


mivec ? tzn ? (wydaje mi sie, ze mowisz o podstaie czyli 2,5v6 bez TT)

bo z tego co ja wiem ,to istnieje 6a13(SOHC) i 6a13TT(DOHC)

problem z urywaniami przegubow, polosi itp
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-12-2008, 22:13   

6a13 Mivec powstałby z 6a13 SOHC z głowicami i rozrządem z 6a12 Mivec..... Przeguby i półosie są dość pancerne - bardziej bałbym się o skrzynię biegów, która w cywilnym EA5 lubi kucnąć
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 27-12-2008, 22:27   

jestes totalnym swirem !

wiesz, robiac 6a13mivec trzeba sie zaopatrzyc w jak by nie bylo dwa silniki 6a12 i 6a13, bo znalezienie samych glowic w PL od 6a12 raczej graniczy z cudem . chociaz nie powiem ,projekt kuszacy ( i jak widac wymyslony przez Ciebie doslownie w kilka minut ) owocujacy wydaje mi sie spokojnie dwojka z przodu .

teraz tylko inne pytanie,czy gosc ktory robil swapy do hond ( z 1,3 na 1,6vtec itd ) podola takiemu wyzwaniu , bo jako tako nie znam innej osoby ( w szn ;) ) ktora podjelaby sie takiego zadania .
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 28-12-2008, 00:13   

Rafal u ciebie masz preznie dzialajacy klub hondy w ktrym jest kilka perelek naprawde mocno dlubnietych przez magika... mysle ze znajdzie sie taki mechanik ktory nie tylko podejmie sie takiego swapa ale bedzie wiedzial co z czym sie je... japoniec to japoniec...
A projekt zacny :) jakbys zbudowal cjo 2.5 v6 mivec to juz potworek.....
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 30-12-2008, 19:19   

panowie, co z polosiami chcac zamontowac 2,5v6 ?
dorabiane na zamowienie ? z innego modelu ?
i jak dokladnie ma sie sprawa ze skrzynia biegow, naprawde chcac wsadzic 2,5v6 wejdzie on razem ze skrzynia i nie bedzie wiekszych problemow ( po poduszka to nie problem )
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2008, 02:04   

Rafal_Szczecin napisał/a:
jestes totalnym swirem !

wiesz, robiac 6a13mivec trzeba sie zaopatrzyc w jak by nie bylo dwa silniki 6a12 i 6a13, bo znalezienie samych glowic w PL od 6a12 raczej graniczy z cudem . chociaz nie powiem ,projekt kuszacy ( i jak widac wymyslony przez Ciebie doslownie w kilka minut ) owocujacy wydaje mi sie spokojnie dwojka z przodu .

teraz tylko inne pytanie,czy gosc ktory robil swapy do hond ( z 1,3 na 1,6vtec itd ) podola takiemu wyzwaniu , bo jako tako nie znam innej osoby ( w szn ;) ) ktora podjelaby sie takiego zadania .


Projekty takie ćwiczą chłopy od dawna np.w Australii. 8)
Czekam na jeżdżącą taką hybrydę z niecierpliwoscią bo się o nich pisze a nie wizi takich w akcji...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.