 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Odpowietrzenie układu chłodzenia |
Autor |
Wiadomość |
sylvek
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-06-2013, 18:15 Odpowietrzenie układu chłodzenia
|
|
|
Witam,
wymieniałem chłodnicę. W jaki sposób odpowietrzyć układ chłodzenia ? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 22-06-2013, 20:03
|
|
|
sam się odpowietrzy. Ew. korek od czasu do czasu odkręć. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
sylvek
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-06-2013, 23:15
|
|
|
A takie pytanie, płyn uzupełniamy korkiem w chłodnicy, czy w zbiorniku wyrównawczym ? |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 23-06-2013, 00:47
|
|
|
sylvek napisał/a: | płyn uzupełniamy korkiem w chłodnicy | na wolnych obrotach powoli dolewasz, otwierasz na ful nagrzewnicę ->>nawiew ciepłego powietrza. Jak poleci już ciepłe powietrze to tak na dobrą sprawę powinien układ być odpowietrzony. Na zgaszonym silniku dobrze jest tez pościskać rury (górną i dolną) doprowadzające płyn chłodniczy. W zbiorniczku wyrównawczym dolewamy płynu do zaznaczonego poziomu i lepiej jak jest go troszkę więcej niż ma być za mało.
Z korkiem od chłodnicy to raczej ostrożnie->> jak sprawdzisz na nagrzanym silniku to "tracisz" podciśnienie które zassało by (po ostygnięciu silnika) wyrzucony płyn do zbiorniczka wyrównawczego. Korek w chłodnicy musi być też i szczelny a i sprężynka dawał się ugiąć pod naciskiem palcy--nie może być sztywna. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Born
Forumowicz
Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2016 Posty: 48 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-01-2017, 11:29 Za dużo płynu w zbiorniczku wyrównawczym
|
|
|
Witam
Odgrzeję temat. U mnie leci raz ciepłe raz zimne powietrze, płyn chłodniczy mam w zbiorniczku wyrównawczym dużo ponad kreskę full, czy to przez to, że jest powietrze w układzie chłodzenia?
Wystarczy wtedy tylko odkręcić korek od chłodnicy i odpalić silnik i dać grzanie na full? Czy odkręcić też trzeba korek zbiorniczka? |
|
|
|
 |
|
|