 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Nastawnik Dawki Paliwa 3.2 DID |
Autor |
Wiadomość |
wrx1987
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 6 Skąd: Parczew
|
Wysłany: 10-02-2017, 09:24 Nastawnik Dawki Paliwa 3.2 DID
|
|
|
Witam.
Mam problem po czyszczeniu nastawnika zle go ustawiłem.
Teraz mam pytanie w jaki sposób go dobrze ostawić czy podpięcie pod komputer coś pomoże żeby sprawdzić napięcie i wtedy go ostawić? wiecie ze dostęp do niego jest trudny i che to zrobić raz a dobrze proszę o pomoc bo samochód odpala ale jak jest zimny to obroty koleją i kopci trzęsie cała karoserią, a jak sie rozgrzeje to chodzi idealnie.
Proszę o fachowa poradę
rok 2001, automat. Long. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 10-02-2017, 10:12
|
|
|
Generalnie taka kalibrację przeprowadza się na specjalistycznym urządzeniu ale potrzeba go wymontować.
Na samochodzie to metoda prób i błędów, mikrometr do przodu mikrometr do tyłu.
O ile nie ma innych usterek w pompie. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
wrx1987
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 6 Skąd: Parczew
|
Wysłany: 10-02-2017, 14:19
|
|
|
Tak, ale mi chodzi o o ustawienie go na otworach fasolowych na pompie co jest przykręcony na śruby imbusowe, bo zamiast pokrywki nastawnika odkręciłem cały nastawnik.
Można to tak ustawić jak np w VW? za pomocą VAG? |
|
|
|
 |
|
|