Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero 3 po lifcie
Autor Wiadomość
T3kA 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant (EA5W-163km)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 16
Skąd: Tychy
Wysłany: 25-02-2017, 18:18   Pajero 3 po lifcie

Chce zmienic wymarzone go Galanta na Pajero i zainteresowany jestem wersja po lifcie, glownie intetesuje mnie wersja po lifcie i problem a w zasadzie czy po lifcie wlasnie go rozwiazano. Zwiazku z bakiem i ukladem paliwowym, jak wuglada ta sprawa oraz trwalosc ustawnika i pompy?
 
 
Marvw 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 28
Skąd: ZCH
Wysłany: 25-02-2017, 18:23   

Nic się nie zmieniło niestety.
 
 
T3kA 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant (EA5W-163km)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 16
Skąd: Tychy
Wysłany: 25-02-2017, 18:26   

Tak kurde myslalem, bo to generalnie nie eada fabryczna, a zmiana specyfikacjo palowa w 2012.
W takim razie jak to jest ze dla przykladu auto krajowr z 2005r do dziś nie mialo robione nic poza filyrem paliwa i jezdzi?
 
 
Marvw 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 28
Skąd: ZCH
Wysłany: 25-02-2017, 18:30   

Podejrzewam że dość często miał wymieniamy filtr paliwa i opiłki się nie dostały do nastawnika,bo pierwszym problemem jest zbiornik.
 
 
T3kA 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant (EA5W-163km)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 16
Skąd: Tychy
Wysłany: 25-02-2017, 18:35   

Drugie pytanie i trzecie.
Jak zapialem tyrzymajac hamulec bieg D to samochod lekko pociagnal do przodu i zostal tak - delikatnie ale stanowczo. W tyl na R trzymajac hamulec tak samo. Czy to normalne?

Czy ktos moze jest w stanie sprawdsic vin od krajowego autka?
 
 
Marvw 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 28
Skąd: ZCH
Wysłany: 25-02-2017, 18:41   

Tak to prawidłowe,a z historią auta to ciężko, gdy ja swój chciałem sprawdzić a też mam krajowego dla w serwisie mi powiedzieli że w tym czasie nie archiwizowano historia auta.
 
 
T3kA 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant (EA5W-163km)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 16
Skąd: Tychy
Wysłany: 25-02-2017, 19:40   

Jaka najlepsza weryfikacja napedow ? W sumie to balem sie uzywac na pierwszy rzut zeby nic nie zepsic nie wiedzac jak dzala tonustrojstwo??
 
 
kurpi 
Forumowicz


Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 82
Skąd: Mikołów
Wysłany: 26-02-2017, 08:55   

Najlepsza weryfikacja nepędów jest w terenie :)
_________________

 
 
T3kA 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant (EA5W-163km)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 16
Skąd: Tychy
Wysłany: 26-02-2017, 09:47   

Prawdopodobnie nigdy nie wiade nim w bloto wieksze niz wiejska droga. Bardziej chodzi mi o wrazenie, sluch podczas zmiany trybu itp. Bo na YT sa filmiki tylko jak ludzie upalają autko w terenie bez wyjasnien nawet jak to dziala itd. O samym przyspieszeniu montero/pajero jest moze 5 filmikow.....
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 26-02-2017, 12:03   

A co dokładnie chcesz wiedzieć o napędach?

Jeśli chodzi o słuch tonie wiem o co może Ci chodzić, może się zdarzyć że podczas zmiany trybu reduktora usłyszysz małe uderzenie, wiąże się to z tym że zęby się zazębiają i wejdą na siłę
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
T3kA 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant (EA5W-163km)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 16
Skąd: Tychy
Wysłany: 26-02-2017, 12:05   

Wlasnie o to chodzi 😎 takie smaczki bo nic o tym nie wiem. Czy to normalne bedzie czy swiadvzy o wydatkach?
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 26-02-2017, 20:16   

takie uderzenie, jeśli nie zawsze przy przełączaniu się zdarza, to prawie można powiedzieć normalne. Po prostu zęby nie są idealnie ustawione względem siebie. Nie szukaj na razie wydatków w czymś takim :)

Wydatki zaczną się w momencie gdy podczas jazdy już na 4h będziesz słyszał z okolic reduktora grzechotanie przy szybkim ruszaniu lub pod obciążeniem to będzie znaczyło że łańcuch w reduktorze jest do wymiany lub gdy Super Select złapie błąd wtedy będziesz musiał wydać pieniądze a teraz jeździj, Wymień olej w reduktorze na początek, oleje w mostach, silniku, filtry i jeździj :)
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
T3kA 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant (EA5W-163km)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 16
Skąd: Tychy
Wysłany: 26-02-2017, 20:37   

Jeszcze nie kupilem, bije sie z myslami czy kupic mlodszego, krajowego z udok. przebiehiem 290k ale bez wym. baku
Czy moze takiego ~2002 po wymianie baku, regeneracji pompy i kompletnie nieznanym przebiegu... po zaplakanym rudym niemcu.

Nie wymagam cudow od auta 10lwtniego ale 1/3 wartosci w uklad paliwpwy mnie przeraza i sklania do refleksji - bo jak bym mial ta 1/3 wiecej to bym szukal 4gen wolnej od wad?

Dzieki za dobre wskazowki.

Kolejne pytanie, bo jeszcze nie jezdzilem zadnym - czy jak ma opony zimowe, normalny bieznik to w aucie szumi, buczu, wyje czy cos w tym stylu jako ze to duze 4x4 ? Czu raczej mam sie spodziewac czegos jak w normalnej osobowce?
 
 
piotras78 
Forumowicz

Auto: Kilka, ale nie Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2017
Posty: 147
Skąd: Mazo
Wysłany: 27-02-2017, 00:14   

T3kA napisał/a:
Jeszcze nie kupilem, bije sie z myslami czy kupic mlodszego, krajowego z udok. przebiehiem 290k ale bez wym. baku
Czy moze takiego ~2002 po wymianie baku, regeneracji pompy i kompletnie nieznanym przebiegu... po zaplakanym rudym niemcu.

Na pewno Niemiec wrzucił kilka tysięcy ojro, żeby polaczkowi się lepiej jeździło, no na pewno :D
T3kA napisał/a:
bo jak bym mial ta 1/3 wiecej to bym szukal 4gen wolnej od wad?

Dopłata będzie większa. Ale P4 ma swoje plusy i to dosyć sporo, ale jest droższy.
T3kA napisał/a:
Kolejne pytanie, bo jeszcze nie jezdzilem zadnym - czy jak ma opony zimowe, normalny bieznik to w aucie szumi, buczu, wyje czy cos w tym stylu jako ze to duze 4x4 ? Czu raczej mam sie spodziewac czegos jak w normalnej osobowce?

Przeczytaj dalej co napiszę.
T3kA napisał/a:
Prawdopodobnie nigdy nie wiade nim w bloto wieksze niz wiejska droga.

To na [edit] Ci to pajero? Serio?
To jest auto średnio wygodne, duże, głośne cholernie itd. Jeździsz jak czołgiem, dosłownie. Jeśli ma fajnie wyglądać czy coś to weź jakieś bardziej ucywilizowane auto. Takie X5 to będzie podniesione bmw, pajero to auto półterenowe ze wszystkimi tego wadami i plusami.
Na co dzień nie potrzeba blokady tylnego mostu, nawet i centralnego. To fajne bajery, kiedy zapuszczasz się w teren i masz odpowiednie opony. Zobacz sobie jak radzą sobie w kopnym śniegu zwykłe sedany 4x4.
Pajero to świetne auto, ale jeśli miałbym nim jeździć po trasach to chyba wyskubałbym sobie sobie wszystkie włosy :D

8.3 Na forum nie piszemy wulgaryzmów. Wykropkowany wulgaryzm - nadal jest wulgaryzmem.
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 27-02-2017, 08:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
T3kA 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant (EA5W-163km)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 16
Skąd: Tychy
Wysłany: 27-02-2017, 06:40   

Powiem bez cytatow - bo to swietny rodzinny suv. Zreszta pierwsze zdanie Twoje to okresla, tylko ze miedzy wierszami. Wlasciwosci terenowe ma lepsze niz pseudo 4x4 z chujdexami, ale to i tak po to zeby jakis bogaty niemiec cofnal swoja lodzia na plazy w wode.
Bmw to zlom na kolach w tej cenie. Generalnie nie ma swojego odpowiednika,

Mysle dalej....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.