Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero T2 - brak mocy
Autor Wiadomość
witson.pl 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero T2 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 2
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 13-03-2017, 09:39   Pajero T2 - brak mocy

Witam wszystkich, od soboty jestem posiadaczem Pajero 3.2 DiD w wersji przygotowanej do rajdów cross country https://www.otomoto.pl/of...t-ID6yxlQx.html . Autko ogólnie utrzymane i jakoś bardzo nie umęczone rajdami. Wydaje mi się że jednak nie jedzie jak powinno, turbo jest po regeneracji na wskaźniku ładuje do ciśnienia 1.1. Intercooler jest w stanie raczej opłakanym. Na reduktorze osiągnięcie 100 km/h trwało wieczność. Autkiem będę się ścigał w pucharze Polski, od czego zacząć przejrzenie auta? W regulaminie pucharu mogę zmienić IC na dowolny byle z jakiegoś modelu Mitsubishi i umiejscowić go wyżej. Ktoś podpowie jaki IC mogę założyć i gdzie go umiejscowić ? Pytań pewnie będzie więcej jak zaczniemy przeglądać autko :) pozdrawiam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 13-03-2017, 09:54   Re: Pajero T2 - brak mocy

witson.pl napisał/a:
Witam wszystkich, od soboty jestem posiadaczem Pajero 3.2 DiD w wersji przygotowanej do rajdów cross country https://www.otomoto.pl/of...t-ID6yxlQx.html . Autko ogólnie utrzymane i jakoś bardzo nie umęczone rajdami. Wydaje mi się że jednak nie jedzie jak powinno, turbo jest po regeneracji na wskaźniku ładuje do ciśnienia 1.1. Intercooler jest w stanie raczej opłakanym. Na reduktorze osiągnięcie 100 km/h trwało wieczność. Autkiem będę się ścigał w pucharze Polski, od czego zacząć przejrzenie auta? W regulaminie pucharu mogę zmienić IC na dowolny byle z jakiegoś modelu Mitsubishi i umiejscowić go wyżej. Ktoś podpowie jaki IC mogę założyć i gdzie go umiejscowić ? Pytań pewnie będzie więcej jak zaczniemy przeglądać autko :) pozdrawiam

To nie te forum :)
Na priv. napisz mi proszę Od kogo kupiłeś
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 13-03-2017, 15:03   

Każdy coś knuje więc wątpię aby ktoś się taką wiedzą dzielił :)
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
witson.pl 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero T2 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 2
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 13-03-2017, 17:59   

Michał :P nie bój się konkurencji ;)
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 14-03-2017, 21:25   

hehe ja się nie boję im Nas więcej w klasie tym lepiej :)
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.