Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8DI-D] Wymiana pasków PK oraz simeringu na wale.
Autor Wiadomość
NightDay 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1.8 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2017
Posty: 1
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 19-03-2017, 20:32   [1.8DI-D] Wymiana pasków PK oraz simeringu na wale.

Witajcie.Szukam dla taty opisu jak wykonać samemu wymianę pasków PK w 1.8 DiD 2010rok.
Tym samym również simeringu na wale.
Z góry dzięki za pomoc wszelaką. 8)

[ Dodano: 28-03-2017, 18:39 ]
Nikt nic nie grzebał samemu? Każdy do ASO pomyka :mrgreen: :mrgreen: :twisted:
 
 
enea 
Forumowicz

Auto: focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 138
Skąd: Zg
Wysłany: 29-03-2017, 20:57   

bo takie rzeczy tylko w aso :) popuszc zasz napinacz odkrecasz rolki, odkrecasdz kolo wydlubujesz uszczelniacz nabijasz nowy , skaldasz i tyle troche ciezko dojsc do napinacza ale da rade
 
 
misiekpk82 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1.8 did AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2016
Posty: 9
Skąd: Krynica Zdrój
Wysłany: 03-04-2017, 17:23   

Witam Kolegów.Operacja wymiany uszczelniacza na wale od strony koła opisana jest w dostępnym na naszym forum workshop manua :D l, wystarczy wrzucić opis do translatora i będzie znacznie łatwiej.
Robiłem to sam w swoim ASX, w ASO kasują 500 do 600 zł. Mi zajęło to na kanale kilka godzin.Po uporaniu sie ze zdjęciem paska :oops: Aby odkręcić koło pasowe, najłatwiej jest zablokować zębate koło zamachowe, potem trzeba odkręcić łapę trzymającą silnik aby go opuścić ok 10 cm \ułatwi nam to zwykły podnośnik podłożony pod wystający profil obok spustu oleju z miski/ Po odkręceniu koła pasowego należy sprawdzić czy nie jest ono rozwulkanizowane i czy nie wyrobił się na nim rant wtedy wymiana uszczelniacza nie pomoże i trzeba zmienić całe koło w Aso to ponad 1000 zł za nowe koło :shock: Potem ściągamy uszczelniacz zakładamy nowy, ja dałem oryginalny koszt zakupu to ok 100 zł. Zakładamy koło i zgodnie z instrukcją manual dokręcamy ją z odpowiednim momentem, luzujemy znowu dokręcamy z odpowiednim momentem
i dokręcamy o odpowiedni kąt. Życzę powodzenia :biggrin:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.