 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1.8DI-D] Wymiana pasków PK oraz simeringu na wale. |
Autor |
Wiadomość |
NightDay
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi ASX 1.8 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2017 Posty: 1 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: 19-03-2017, 20:32 [1.8DI-D] Wymiana pasków PK oraz simeringu na wale.
|
|
|
Witajcie.Szukam dla taty opisu jak wykonać samemu wymianę pasków PK w 1.8 DiD 2010rok.
Tym samym również simeringu na wale.
Z góry dzięki za pomoc wszelaką.
[ Dodano: 28-03-2017, 18:39 ]
Nikt nic nie grzebał samemu? Każdy do ASO pomyka |
|
|
|
 |
enea
Forumowicz
Auto: focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2016 Posty: 138 Skąd: Zg
|
Wysłany: 29-03-2017, 20:57
|
|
|
bo takie rzeczy tylko w aso popuszc zasz napinacz odkrecasz rolki, odkrecasdz kolo wydlubujesz uszczelniacz nabijasz nowy , skaldasz i tyle troche ciezko dojsc do napinacza ale da rade |
|
|
|
 |
misiekpk82
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi ASX 1.8 did AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2016 Posty: 9 Skąd: Krynica Zdrój
|
Wysłany: 03-04-2017, 17:23
|
|
|
Witam Kolegów.Operacja wymiany uszczelniacza na wale od strony koła opisana jest w dostępnym na naszym forum workshop manua l, wystarczy wrzucić opis do translatora i będzie znacznie łatwiej.
Robiłem to sam w swoim ASX, w ASO kasują 500 do 600 zł. Mi zajęło to na kanale kilka godzin.Po uporaniu sie ze zdjęciem paska Aby odkręcić koło pasowe, najłatwiej jest zablokować zębate koło zamachowe, potem trzeba odkręcić łapę trzymającą silnik aby go opuścić ok 10 cm \ułatwi nam to zwykły podnośnik podłożony pod wystający profil obok spustu oleju z miski/ Po odkręceniu koła pasowego należy sprawdzić czy nie jest ono rozwulkanizowane i czy nie wyrobił się na nim rant wtedy wymiana uszczelniacza nie pomoże i trzeba zmienić całe koło w Aso to ponad 1000 zł za nowe koło Potem ściągamy uszczelniacz zakładamy nowy, ja dałem oryginalny koszt zakupu to ok 100 zł. Zakładamy koło i zgodnie z instrukcją manual dokręcamy ją z odpowiednim momentem, luzujemy znowu dokręcamy z odpowiednim momentem
i dokręcamy o odpowiedni kąt. Życzę powodzenia |
|
|
|
 |
|
|