Wypadanie zapłonów |
Autor |
Wiadomość |
Lukispeed007
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer evolution IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2016 Posty: 30 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: 27-04-2017, 16:02 Wypadanie zapłonów
|
|
|
Pytanie zagadka mam dziwny przypadek w lancerze 2.0 4g63 135km. w zakresie i tylko w tym od 2000 do 2500 tysiąca następuje wypadanie zapłonów i tylko gdy jadę ze stałą prędkością lub bardzo delikatnie przyspieszam. Przy mocniejszym przyspieszaniu lub palowaniu nie ma problemu. Wymienione na nowe cewki kable świece czujnik położenia wałka rozrządu nie mam już pomysłów ...
[ Dodano: 27-04-2017, 16:02 ]
Ps gazu nie ma i nie było |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 30-04-2017, 16:53
|
|
|
Skad wiesz ze wypadają? Po pracy silnika czy na kompie widzisz? Jak na kompie to czy wszystkie cylindry czy np na jednym, dwóch? |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Lukispeed007
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer evolution IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2016 Posty: 30 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: 01-05-2017, 20:52
|
|
|
po prostu czuję ze wypadają i są błędy P0300 Układ zapłonowy wypadanie zapłonów przy okazji ściągania głowicy ostatnio sprawdzone popychacze zawory szczelność wszystko ok. czujnik położenia wału i wałka rozrządu ok świece cewki przewody nowe. przerywa tylko w zakresie 2000 do 2500 przy jeździe na równym gazie lub bardzo lekko przyspieszając . przy teście z piątego biegu 40 km/h pedał w podłogę wszystko w porządku. |
|
|
|
 |
Hyzz [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2017, 21:19
|
|
|
|
Ostatnio zmieniony przez 04-05-2017, 21:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Lukispeed007
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer evolution IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2016 Posty: 30 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: 01-05-2017, 22:03
|
|
|
ty hyzz czytaj ze zrozumieniem... problem był od dłuższego czasu a głowica ściągana niedawno wiec jedno do drugiego nic wspólnego nie ma poza tym " nie ucz ojca dzieci robić " ja bym nie umiał się za głowice zabrać to bym jej nie ruszał... a na przyszłość jeśli nie masz nic sensownego do powiedzenia w sprawie to nic nie mów... |
|
|
|
 |
Hyzz [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2017, 22:38
|
|
|
|
Ostatnio zmieniony przez 04-05-2017, 21:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Lukispeed007
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer evolution IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2016 Posty: 30 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: 01-05-2017, 23:15
|
|
|
Ja to tak odebrałem dobra nie ważne . Głowica ściągana ponieważ siadła Athena żeby odprężyć ale to nie ma znaczenia bo problem pojawił sie dużo wcześniej . przy okazji ściągania poprostu było wszystko sprawdzone jak miałem na "stole" po odprężeniu żadnych zmian więc na pewno nic wspólnego poza tym jeśli chodzi o zmianę stopnia sprężania w danym momencie tez ona nie wpłynęła na wzrost lub spadek tych szarpań były takie same wcześniej i teraz. Błąd ten sam pozostaje . Podmieniony zapłon na kilka kompletów wiec odpada czujniki tak samo. po prostu dziwna sprawa. Myślałem nad lewym powietrzem ale też wszystko sprawdzone. |
|
|
|
 |
Hyzz [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2017, 23:39
|
|
|
|
Ostatnio zmieniony przez 04-05-2017, 21:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Lukispeed007
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer evolution IX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2016 Posty: 30 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: 02-05-2017, 09:05
|
|
|
wszystko wymienione na nówki cewki również podmieniane miejscami itd. |
|
|
|
 |
Sal
Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 Sport Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Maj 2016 Posty: 61 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 19-05-2017, 22:38
|
|
|
Też miałem roblem z wypadaniem zapłonów, winowajców było dwóch:
1. Wężyk podciśnienia przy listwie wtryskowej był spękany.
2. To jest dobre - opiłki rdzy w listwie sporadycznie blokowały mi wtrysk, aż w końcu padł w nim zawór i dzięki temu usterka została namierzona. |
|
|
|
 |
|