 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DiD] skrzypienie,trzeszczenie przy skręcie kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
Mike87
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DiD 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 68 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-04-2017, 20:08 [3.2 DiD] skrzypienie,trzeszczenie przy skręcie kierownicy
|
|
|
Witam, od wczoraj zaczęło coś z elementów przedniego zawieszenia skrzypieć, słychać to podczas jazdy na nierównościach ale zdecydowanie przy skręcie kierownicy słychać. Czy problem dotyczy układu kierowniczego czy bardziej zawieszenia?. Wiem że wstępnie ciężko będzie ocenić które elementy są za to odpowiedzialne bo nie byłem jeszcze z tym u mechanika, ale wg was co się wyrobiło i kwalifikuje się do wymiany?. Czy sam smar rozwiąże problem? |
_________________
 |
|
|
|
 |
PiotrC
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 266 Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 01-05-2017, 15:54
|
|
|
Z reguły skrzypią sworznie lub "gałki" układu kierowniczego. Jak są kalamitki to przesmaruj powinno pomóc. Można też zrobić zastrzyk z oleju w elementy gumowe /osłonki/ sworzni i "gałek' |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu.dsg
Forumowicz
Auto: golf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Kwi 2017 Posty: 47 Skąd: z domu ;)
|
Wysłany: 02-05-2017, 01:07
|
|
|
PiotrC napisał/a: | Można też zrobić zastrzyk z oleju w elementy gumowe /osłonki/ sworzni i "gałek' |
Guma i olej
Jeśli już to jakiś smar silikonowy, na pewno coś gęstego i na pewno nie ropopochodnego. |
|
|
|
 |
Mike87
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DiD 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 68 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-05-2017, 09:18
|
|
|
Ze wstępnych informacji od mechanika wynika że sworzeń dolny lewy jest do wymiany. Nadmiar piasku się dostał pod gumę, do tego wyciekł smar. Tymczasowo mechanik wstrzyknął oleju, póki co nic nie skrzypi - pewnie do czasu...
Górny sworzeń jest ok, oraz prawa strona. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|