[3.2 DID] Problem z załączeniem napędu 4LLC i świecąca lampk |
Autor |
Wiadomość |
krzychu2020
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3,2 did automat 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 9 Skąd: orneta
|
Wysłany: 10-05-2017, 12:09 [3.2 DID] Problem z załączeniem napędu 4LLC i świecąca lampk
|
|
|
Dzień dobry. Mitsubishi pajero 3.2 automat. Mam problem z napędem 4LLC. Gdy załączam 4H i 4HLC wszystko jest dobrze. Jak przechodzę z 4HLC na 4LLC pojawia się zgrzyt lub samochód nie rusza po ustawieniu na D. Po ponownym załączeniu 4HLC i powrocie na 4LLc jest wszystko dobrze. Drugi problem to świecącą się lampką pomarańczowa. Przejeżdżam około 15 km i się zapal. Gaszę samochód na 5 min przejeżdżam 15 km i się zapala. Proszę o podpowiedź co to za awarie. Z góry dziękuje za sugestie |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 10-05-2017, 13:28
|
|
|
Robisz to na poz. "N:? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
krzychu2020
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3,2 did automat 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 9 Skąd: orneta
|
Wysłany: 11-05-2017, 08:41
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Robisz to na poz. "N:? |
Tak robię to na pozycji N. Zgrzytnięcie pojawia się wtedy kiedy przechodzę z N na D. Czasem się załącza a czasem zgrzytnie. Czy to oznacza że padła skrzynia? Inne napędy działają bez problemu. |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 11-05-2017, 10:43
|
|
|
krzychu2020 napisał/a: | Czy to oznacza że padła skrzynia? |
...raczej skrzynka - reduktora. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
krzychu2020
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3,2 did automat 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 9 Skąd: orneta
|
Wysłany: 12-05-2017, 08:51
|
|
|
Georg napisał/a: | krzychu2020 napisał/a: | Czy to oznacza że padła skrzynia? |
...raczej skrzynka - reduktora. |
Droga jest ta naprawa reduktora? Czy trzeba rozbierać skrzynię? Dziękuje za podpowiedź |
|
|
|
 |
jepm
Forumowicz jepm
Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 318 Skąd: Warszzwa
|
Wysłany: 12-05-2017, 09:53
|
|
|
Jak masz PIII to możesz spróbować sobie "wymrygać" błąd reduktora - zawsz to jakaś podpowiedź. Jak "wymrygac" było już chyba wielokrotnie na forum ale gdbys nie znalazł to np. tutaj http://www.pajero.guru/ho...anner-3-2-di-d/
Jeżeli reduktor po udanym zapięciu działa i nie ma żadnych zgrzytów czy problemów to prawdopodobnie raczej siłownik niż sam reduktor. Sprawdź tez poziom oleju w reduktorze. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 12-05-2017, 10:24
|
|
|
krzychu2020 napisał/a: | zbyszekm2 napisał/a: | Robisz to na poz. "N:? |
Tak robię to na pozycji N. Zgrzytnięcie pojawia się wtedy kiedy przechodzę z N na D. Czasem się załącza a czasem zgrzytnie. Czy to oznacza że padła skrzynia? Inne napędy działają bez problemu. |
Musiał bym to usłyszeć albo zobaczyć. masz jakiś filmik? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
kurpi
Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 82 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 13-05-2017, 12:03
|
|
|
A na desce pokazuje juz zapięte napędy?Może za szybko próbujesz ruszyć? Zauważyłem,że czasem misiek potrzebuje czasu żeby się pozapinać. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|