Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] mocno dymi
Autor Wiadomość
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 15-06-2017, 19:02   [3.2 DID] mocno dymi

witam wszystkich mam problem mianowicie opisze po kolei po wymianie pompy zbiornika cały osprzęt stal prawie rok sporadycznie jeżdżony parę kilometrów w ciągu miesiąca od początku tego roku zacząłem go użytkować codziennie pierwsze co było to przy 2 - 2.5 tys obrotów zapalał sie czek były zamienione przewody podciśnienia w tej chwili na spokojnie jeździ normalne ale przy szybszej jeździe 120-130km/h nagle pojawia sie chmura dymu i obroty same wchodzą na maksa po naciśnięciu hamulca zwalnia obroty się uspokajają ale ciągle kopci ale mniej i normalnie jeździ po zgaszeniu i postoju 15-30 minut odpala normalnie jeździ bez dymku odpala ciepły i zimny " od strzału" dopóki nie zacznie sie agresywniej przyśpieszać i nie przekroczy 120km/h (mniej więcej). wyciągnąłem akumulator wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia założyłem zaciski nowe jedyne co mnie zastanawia to "listwa" z kostkami i rozdzielająca wężyki pod akumulatorem jeden wężyk około 10cm długości ma tak jakby złączkę ale nie widzę żeby gdzieś wisiał jakiś wężyk nie podpięty. na turbinę zawsze uważałem jak z niemowlakiem po jeździe zawsze dostawał minute na ostygnięcie jak robiłem 50, 100 lub więcej km to stał nie gaszony na długość papierosa. proszę o pomoc sugestie.
pajero III, 3.2 did 165km, 2001 r.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 15-06-2017, 20:20   

zielony24 napisał/a:
przy 2 - 2.5 tys obrotów zapalał sie czek

Czyli coś jest nie tak sprawdz co to za błąd i będzie wiadomo
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 16-06-2017, 06:35   

Błąd był z przepustnice z tym się uporalem wężyki podciśnienie zamienione były teraz mam problem z dymieniem co dalej opisałem co dziwne wtedy czek się nie zapala oleju nie ubywa ani nie przybywa z płynem hlodniczym to samo
 
 
plochu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 68
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-06-2017, 08:30   

Chodziło o to abyś sprawdził jakie kody błędów wyrzuca Ci komputer.
_________________
pzdr
bartosz "plochu" ploch


Pajero V78, Dobinsons, osłony alu, 33x12,5x15 MT
 
 
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 16-06-2017, 10:27   

Sprawdzę jutro to napiszę

[ Dodano: 19-06-2017, 19:56 ]
I dupa w sobotę nieczynne dzisiaj nie było magik zacząłem rozkręcić od turbo cały dolot od odomy zaciapany olejem, paliwo w oleju co może być przyczyną wtryski czy silnik do remontu?
Ile może to kosztować?
 
 
plochu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 68
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-06-2017, 20:53   

Możesz na początek sprawdzić podstawowe błędy sam metodą na kabelek i lampki na zegarach :)

http://www.pajero.guru/ho...anner-3-2-di-d/
_________________
pzdr
bartosz "plochu" ploch


Pajero V78, Dobinsons, osłony alu, 33x12,5x15 MT
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 20-06-2017, 08:11   

Paliwo w oleju dostaje sie przez : pompę wtryskową, nie szczelne przyłącza do wtrysków, uszczelniacze listwy powrotu pa;iwa.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 24-06-2017, 18:05   

Dziękuję za pomoc we wtorek zawiozę to do mechanika napiszę za mniej więcej tydzień cozrobił
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.