 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Lancer VIII 1.8 Intense |
Autor |
Wiadomość |
laba93
Nowy Forumowicz
Auto: Lance 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2017 Posty: 3 Skąd: Wrocław/Oława
|
Wysłany: 13-08-2017, 14:48 Lancer VIII 1.8 Intense
|
|
|
Dzień dobry!
Przymierzam się do wstąpienia do szanownego grona Mitsumaniaków przez zakup Lancera. Upatrzyłem sobie tego:
https://www.otomoto.pl/of...k-ID6yV4At.html
i na zdjęciach wygląda całkiem w porządku. Z tego co doczytałem (jeszcze wiele kilofów zużyję zanim przekopię się porządnie przez forum) wyposażenie zgadza się z tym co oferowali w Intense.
Co sądzicie o tym samochodzie? Może ktoś miał kontakt z tym sprzedawcą?
Czy z pozycji doświadczonych użytkowników Lancera są jakieś rzeczy na które należy zwrócić szczególną* uwagę przy zakupie**?
Dzięki za pomoc!
*Mam na myśli usterki typowe dla tego samochodu. Standardową listę, typu spasowanie elementów, zaglądniecie pod spód, sprawdzenie pracy silnika, etc., raczej się ogarnie
**I na czym można ugrać parę złotych, jeśli handlarz nie zna dobrze tego auta |
|
|
|
 |
lborek
Nowy Forumowicz
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lut 2017 Posty: 17 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13-08-2017, 23:58
|
|
|
Samochód wyjechał z fabryki 2008.11.3. Możesz spytać o datę pierwszej rejestracji - Niemcy czegoś takiego jak nasza data produkcji nie znają. U mnie to było prawie dwa lata po dacie produkcji.
Sprawdź książkę i co było w nim robione. Poczytaj o regulacji luzu zaworowego i wymianie rozrządu. Zobacz stan opon...4x18 to jużspory koszt jak muszą być na start wymienione. Do kiedy i jaki przegląd?
To co mnie trochę rozczarowało to brak USB i BT nie parujący się z nowymi telefonami. Jeśli będzie Ci to przeszkadzać to konieczna wymiana radia na 2010+ i nowy moduł BT/USB.
Dobrym ćwiczeniem jest sprawdzenie modelu z tego rocznika i z tym samym wyposażeniem na mobile.de Jeśli wystawiony jest za 31900, cena ostateczna pewnie w okolicy 31000. Odlicz opłaty i to co chce przyciąć sprowadzający. To da Ci pogląd za ile ten samochód był kupiony i w jakim stanie przyjechał. |
|
|
|
 |
|
|