Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
04-05-2008, 01:40
[MSS ALL] ELEKTRYKA Jak wyciagnąć żarówke od światła postojo
Autor Wiadomość
Grisza
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2007, 12:14   [MSS ALL] ELEKTRYKA Jak wyciagnąć żarówke od światła postojo

No kurna, przepaliła się i za cholerę nie moglem jej wczoraj wyciagnąć. Czy trzeba zać jakis magiczny myk, żeby wyszła????? (chodzi mi oczywiście o tą małą żaroweczkę).
Ostatnio zmieniony przez cns80 11-02-2009, 13:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 22-03-2007, 14:50   

Domyślam się, że chodzi o przód:

_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
Ostatnio zmieniony przez JCH 23-03-2007, 11:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Grisza
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2007, 15:46   

Tak, o przód.
Nie widac linka kolegi.
 
 
dlugiad
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2007, 15:56   

Grisza, żarówke trzeba przekrecić razem z oprawka (ten plastik) i dochodzacymi do niej przewodami. Najprawdopodobniej w lewo ale przyznam szczerze, ze nie pamietam na 100%. Podsumowujac mechanizm wyjecia zarówki przypomina mechanizm zdjęcia tego czarnego dekielka zasłaniajacego lampe od tyłu.
Potem wystarczy juz tylko wyjac zarówke.
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 22-03-2007, 16:14   

dlugiad napisał/a:
Najprawdopodobniej w lewo
Service Manual pisze, że odwrotnie do wskazówek zegara, czyli w lewo ;)
Grisza - pod linkiem powinno pokazać się zdjęcie. U mnie je widać.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
Grisza
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2007, 11:32   

[quote="JCHGrisza - pod linkiem powinno pokazać się zdjęcie. U mnie je widać.[/quote]
U mnie nie widać niestety :(
 
 
dlugiad
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2007, 11:36   

Grisza, co za różnica czy masz zdjecie czy nie masz. Krec w lewo (jak mówi JCH) dolna zarówe. Wymienisz ja w 5 minut i po sprawie :)
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 23-03-2007, 11:45   

Wstawiłem nowe zdjęcie (być może przyczyną były polskie fonty w nazwie pliku :?: :roll: ). Dziwne ... Inne zdjęcia na Forum widzisz? W ogóle pobierz sobie cały service manual - przyda się czasem zobaczyć to i owo :)
Może masz jakoś przytopioną oprawkę tej żarówki pozycyjnej - stąd problem.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
Grisza
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2007, 11:57   

JCH - o teraz widzę zdjecie. Dzieki wielkie :)
Dlugiad - kreciłem tylko sie przekręcić nie chciała. Ale kręciłem bez nasadki z przewodami. Jeszcze tak spróbuje.

A powiedzcie mi, postojówki to są żaróweczki z metalowym cokołem czy sama szklana bańka???
 
 
dlugiad
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2007, 12:45   

Z tego co pamietam to takie z metalowym cokołem (ale reki to ja sobie obciac nie dam bo latka juz nie te i skleroza nie boli :P ) Moze faktycznie Cos sie zapiekło no bo w sumie zarowka jakies tam cieplo generuje. Jak juz wyjmiesz to na 100% dostaniesz na pierwszej lepszej stacji paliw. Teraz jak juz wiesz na 100% ze trzeba krecic w lewo to ja bym przyłożył większa siłę. Tylko żebyś nei przekrecił w drugą strone bo Ci sie prowadnice popsuja :) Niech moc bedzie z Toba :)
 
 
Grisza
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2007, 13:21   

Tak mi się też wydaje, ze metalowe, tak cos tam widac było więc mnie upewniłeś w tej tezie :)
No nic, muszę z tym zawalczyc dzisiaj :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.