Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Stuk podczas ruszania z miejsca lewa i prawa strona przód
Autor Wiadomość
boom-er 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 4WD CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Dąbrowa Górnicza
  Wysłany: 17-10-2017, 11:17   Stuk podczas ruszania z miejsca lewa i prawa strona przód

Witajcie.Tak jak w opisie pojawia się stuk podczas skrętu kierownicą przy ruszaniu w lewo kręcąc bądz w prawo kierownicą.Ostatnio nawet stuk zauwazyłem jak jadąc skęcałem w prawo w ulice która była na lekkim wzniesieniu(agresywniejszy podjazd).Czy ktos spotkał sie z forumowiczów z takim przypadkie?Dodam iz serwis sobie z tym problemem nie poradził(wymienione wahacze zawieszenia przód).Łączniki stabilizatora wykluczone.Auto przeszło test na stacji diagnostycznej i nic nie wykazało.(Łożyska skrętne tez wymienione).Pomózcie Panowie i Panie co czynić.Auto na gwarancji do konca bierzacego roku
_________________
Auto Japan
 
 
 
rajan 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 416
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-10-2017, 11:43   

Przegub, ewentualnie poduszka amortyzatora - to takie moje typy :) Nie są w stanie tego zdiagnozować?
 
 
grebob 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2017
Posty: 45
Skąd: Łódź
Wysłany: 17-10-2017, 11:49   

przegub, zgadzam sie z przedmówcą. Skoro nie są w stanie tego zdiagnozować nie oddawaj im swojego samochodu do naprawy. pozdrawiam
 
 
boom-er 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 4WD CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 17-10-2017, 11:58   

Przegub wykluczam ponieważ znam odgłosy uszkodzonego przegubu.Stuk(puknięcie)pojawia sie podczas ruszenia z miejsca z reguly gdzie nastepuje zjazd np. z chodnika na jezdnię...
_________________
Auto Japan
 
 
 
kubabrzesko 
Forumowicz

Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 161
Skąd: Brzesko
Wysłany: 29-10-2017, 08:03   

Jedyne co mi jeszcze przychodzi do glowy to lozyska macPhersona.Ciezko je zdiagnozowac samemu , ale jedz do najlepszej stacji diagnostycznej i popros o sprawdzenie.Mają obowiazek sparawdzic stan auta do przegladu i wykryc ewentualne niezgodnosci.
 
 
boom-er 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 4WD CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 07-11-2017, 08:33   

Byłem na stacji diagnostycznej bezskutecznie.Nakreśliłem diagnoście problem i powiedział że jeżeli stuk nie występuje zbyt często to będzie bardzo ciężko wykryć usterkę.Na szarpakach z zawieszeniem wszystko było w porządku-zasugerowałem przekładnie kierowniczą...
_________________
Auto Japan
 
 
 
rajan 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 416
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-11-2017, 11:52   

Mechanikiem nie jestem, ale na szarpakach to raczej podstawowe rzeczy można wychwycić (tuleje, końcówki drążków). Dodatkowo panowie ze stacji diagnostycznej to odrębny temat to rozważań ;)
Miałem kiedyś problem z ręcznym - jedno koło łapał, drugiego prawie w ogóle. Tzn. o tej przyległości dowiedziałem podczas badania technicznego. Gość się uparł i nie chciał mnie puścić. Za czasów dużego Fiata to nie był aż taki problem, żeby nie przepuścić auta, więc pojechałem do innego diagnosty. Drugi również mnie nie przepuścił, a przy okazji oprócz ręcznego zdiagnozował pół zawieszenia do wymiany, choć wg pierwszego wszystko było OK.
Inna sprawa to również urządzenia, z których korzystają. W jednym aucie przez trzy lata - z roku na rok - stan amortyzatorów się poprawiał :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.