Stuk podczas ruszania z miejsca lewa i prawa strona przód |
Autor |
Wiadomość |
boom-er
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 4WD CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2014 Posty: 10 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 17-10-2017, 11:17 Stuk podczas ruszania z miejsca lewa i prawa strona przód
|
|
|
Witajcie.Tak jak w opisie pojawia się stuk podczas skrętu kierownicą przy ruszaniu w lewo kręcąc bądz w prawo kierownicą.Ostatnio nawet stuk zauwazyłem jak jadąc skęcałem w prawo w ulice która była na lekkim wzniesieniu(agresywniejszy podjazd).Czy ktos spotkał sie z forumowiczów z takim przypadkie?Dodam iz serwis sobie z tym problemem nie poradził(wymienione wahacze zawieszenia przód).Łączniki stabilizatora wykluczone.Auto przeszło test na stacji diagnostycznej i nic nie wykazało.(Łożyska skrętne tez wymienione).Pomózcie Panowie i Panie co czynić.Auto na gwarancji do konca bierzacego roku |
_________________ Auto Japan |
|
|
|
 |
rajan
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 416 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-10-2017, 11:43
|
|
|
Przegub, ewentualnie poduszka amortyzatora - to takie moje typy Nie są w stanie tego zdiagnozować? |
|
|
|
 |
grebob
Mitsumaniak
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2017 Posty: 45 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-10-2017, 11:49
|
|
|
przegub, zgadzam sie z przedmówcą. Skoro nie są w stanie tego zdiagnozować nie oddawaj im swojego samochodu do naprawy. pozdrawiam |
|
|
|
 |
boom-er
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 4WD CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2014 Posty: 10 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 17-10-2017, 11:58
|
|
|
Przegub wykluczam ponieważ znam odgłosy uszkodzonego przegubu.Stuk(puknięcie)pojawia sie podczas ruszenia z miejsca z reguly gdzie nastepuje zjazd np. z chodnika na jezdnię... |
_________________ Auto Japan |
|
|
|
 |
kubabrzesko
Forumowicz
Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 161 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 29-10-2017, 08:03
|
|
|
Jedyne co mi jeszcze przychodzi do glowy to lozyska macPhersona.Ciezko je zdiagnozowac samemu , ale jedz do najlepszej stacji diagnostycznej i popros o sprawdzenie.Mają obowiazek sparawdzic stan auta do przegladu i wykryc ewentualne niezgodnosci. |
|
|
|
 |
boom-er
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 4WD CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2014 Posty: 10 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 07-11-2017, 08:33
|
|
|
Byłem na stacji diagnostycznej bezskutecznie.Nakreśliłem diagnoście problem i powiedział że jeżeli stuk nie występuje zbyt często to będzie bardzo ciężko wykryć usterkę.Na szarpakach z zawieszeniem wszystko było w porządku-zasugerowałem przekładnie kierowniczą... |
_________________ Auto Japan |
|
|
|
 |
rajan
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 416 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-11-2017, 11:52
|
|
|
Mechanikiem nie jestem, ale na szarpakach to raczej podstawowe rzeczy można wychwycić (tuleje, końcówki drążków). Dodatkowo panowie ze stacji diagnostycznej to odrębny temat to rozważań
Miałem kiedyś problem z ręcznym - jedno koło łapał, drugiego prawie w ogóle. Tzn. o tej przyległości dowiedziałem podczas badania technicznego. Gość się uparł i nie chciał mnie puścić. Za czasów dużego Fiata to nie był aż taki problem, żeby nie przepuścić auta, więc pojechałem do innego diagnosty. Drugi również mnie nie przepuścił, a przy okazji oprócz ręcznego zdiagnozował pół zawieszenia do wymiany, choć wg pierwszego wszystko było OK.
Inna sprawa to również urządzenia, z których korzystają. W jednym aucie przez trzy lata - z roku na rok - stan amortyzatorów się poprawiał |
|
|
|
 |
|