Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawór EGR
Autor Wiadomość
Pawlik1969 
Forumowicz

Auto: pajero sport 2,5 TD 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2017
Posty: 31
Skąd: Polska
Wysłany: 22-12-2017, 13:33   Zawór EGR

Czy takie okopcenie zaworu EGR jest normalne ? Sadze widać nawet pod nim na kolektorze. Jakie podjąć działania ? EGR sterowany jest elektrycznie rocznik 2003. Jest to mój pierwszy diesel i nie bardzo go jeszcze rozkminiam. Jakie mogą być przyczyny takiego stanu rzeczy i w jaki sposób objawia się uszkodzony/ nie działający EGR ?
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 22-12-2017, 15:23   

Pawlik1969 napisał/a:
Czy takie okopcenie zaworu EGR jest normalne ? Sadze widać nawet pod nim na kolektorze. Jakie podjąć działania ?

Normalka.
Możesz zdemontować i oczyścić/umyć - a przy okazji wnętrze kolektora dolotowego.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 22-12-2017, 16:34   

egr zdemontować następnie dorobić zaślepkę i zmontować na nowo. EGRy tak mają i normalne zjawisko to co masz u siebie. Lepiej nie truć silnika spalinami i usunąć ten "eko" zawór
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 22-12-2017, 22:37   

Skoro jest eko, to chyba nie powinno się go usuwać, lecz czyścić...
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 22-12-2017, 23:09   

Eko w cudzysłowiu. Większość jest uszkodzonych, czyszczenie nie zawsze działa. Jak się zepsują potrafia nawet uszkodzić silnik. Jak jest nowe auto to rzeczywiście może jakieś korzyści przynoszą. Ja jednak jestem zwolennikiem że mniej szkód przyniose dla środowiska gdy silnik będzie zasysał świerze powietrze I pracował poprawnie niż gdy ma pracować na spalinach, bruddząc układ dolotowy pogarszając tym samym parametry pracy I z powodu zabrudzenia dolotu wytwarzać więcej szkód niż jego brak.
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
CICHY J.G. 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Wrz 2017
Posty: 50
Skąd: JELENIA GÓRA
Wysłany: 24-12-2017, 23:56   Re: Zawór EGR

[quote="Pawlik1969"]Czy takie okopcenie zaworu EGR jest normalne ? Sadze widać nawet pod nim na kolektorze. Jakie podjąć działania ? EGR sterowany jest elektrycznie rocznik 2003. Jest to mój pierwszy diesel i nie bardzo go jeszcze rozkminiam. Jakie mogą być przyczyny takiego stanu rzeczy i w jaki sposób objawia się uszkodzony/ nie działający EGR ?
[url=https://images83.fotosik.pl/943/e0885fe44fe1ac43.jpg]Obrazek[/url][/quote]

Tylko sobie przetłumacz, 1 strona i dalej
http://www.pocuk.com/foru...der=asc&start=0

Dodano: 01-01-2018, 13:42
Siemano PAWLIK.
I co poradziłeś sobie z tym EGR :?: :?:
_________________
Pajero 2500cm,4D56.BŁOTO WIĄŻE.DOPÓKI WALCZYSZ JESTEŚ ZWYCIĘZCĄ!!!!!
 
 
Pawlik1969 
Forumowicz

Auto: pajero sport 2,5 TD 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2017
Posty: 31
Skąd: Polska
Wysłany: 08-01-2018, 13:21   

CICHY J.G. napisał/a:
I co poradziłeś sobie z tym EGR

Zaślepiłem dziada i jestem w szoku. Zdecydowanie poprawiła się kultura pracy silnika , ciągnie już od dołu obrotów i znacznie lepiej się wkręca na obroty. Ustał problem z szarpaniem przy jeździe np. na piątym biegu przy prędkości 40-60km/h.Co do spalania to nie widzę jakiś różnic .
 
 
CICHY J.G. 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Wrz 2017
Posty: 50
Skąd: JELENIA GÓRA
Wysłany: 08-01-2018, 16:08   

Co zrobiłeś jak na filmikach;
1.https://www.youtube.com/watch?v=tEQdOIUxW0k
2.https://www.youtube.com/watch?v=qEcmz0r0rxQ
Tylko pamiętaj ,że zawór EGR jest zintegrowany elektrycznie.Może zapalić sie Tobie CHEk ENGIN,gdzie komputer będzie wiedział o jego awarii.
CZEK sie będzie palił,bedzie potrzeba wgrania na nowo programu,który uwzgledni brak zaworu EGR.
Natomiast zaślepienie EGR pomoże,nie będzie doprowadzało spalin do układu.
_________________
Pajero 2500cm,4D56.BŁOTO WIĄŻE.DOPÓKI WALCZYSZ JESTEŚ ZWYCIĘZCĄ!!!!!
 
 
Pawlik1969 
Forumowicz

Auto: pajero sport 2,5 TD 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2017
Posty: 31
Skąd: Polska
Wysłany: 08-01-2018, 23:02   

Nic nie usuwałem , tylko zaślepiłem przy chłodniczce. Zawór i rurka są i są podłączone.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.