Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer vii cs0 1.6 benzyna pytanie odnosnie wlewu i baku
Autor Wiadomość
Marcin33-100 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer VII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2018
Posty: 1
Skąd: Tarnów
Wysłany: 31-01-2018, 13:09   Lancer vii cs0 1.6 benzyna pytanie odnosnie wlewu i baku

Witam mam pytanie czy ktos moze wie jest roznica we wlewie oraz w zbiorniku paliwa miedzy wersja sedan a kombi ?silnik 1.6 benzyna rocznik 2004
 
 
konradod 
Forumowicz

Auto: lancer sport kombi 1.6 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 133
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 01-02-2018, 20:00   

Z tego co wiem to jest to samo.
 
 
leoluke 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 2006
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 108
Skąd: Dublin
Wysłany: 20-02-2018, 22:30   

Cześć,
Podczepię się do tematu.
W środku wlewu paliwa mam taką zieloną gumę, jak na obrazku poniżej:

Czy dobrze mi się wydaje, że ta guma jest zniekształcona, czy może tak ma być? Czy jeśli jest zwichrowana, to może to być przyczyną jakiś problemów? Korek można zakręcić, ale zahacza o gumę i czuć, że ściska ją w dół przy dokręcaniu.
Pozdrawiam
 
 
Chudziutki VII 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer VII 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2017
Posty: 2
Skąd: jaworzno
Wysłany: 28-02-2018, 19:21   

dla mnie miało znaczenie bo wchodził syf do baku a wlew w tych lancerach to jest pięta ahilessa bo nie jest niczym osłonieta i cały syf z kola leci na rurze wlewu. U mnie się skończyło na tygodniowym postoju. Rura przegniła i do baku dostał się piach i woda = lancer umarł. Wyczyściłem bak, listwe z wtryskami nowe sitko na pompie w baku i czyszczenie przewodów. Oryginał tragednia ok 900 złoty tylko serwis dlatego założyłem rurę wlewu z lanosa koszt nowej 60 złoty. Przełożyłem stare końcówki wlewu wchodzące do baku dwie dziury przy korku i po problemie. Dlatego warto na to zwrócić uwagę zanim będzie za późno.
 
 
konradod 
Forumowicz

Auto: lancer sport kombi 1.6 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 133
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 01-03-2018, 15:02   

Potwierdzam jak wyżej kolega Chudziutki :) napisał jak komuś przegnije wlew to lepiej pokombinować np z Lanosa bo potem kaplica. Też się przymieżam do wymiany.
 
 
czarny.marcin 
Mitsumaniak


Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 420
Skąd: Bielsko-Biała/okolice
Wysłany: 05-03-2018, 13:29   

Chudziutki VII napisał/a:
Oryginał tragednia ok 900 złoty


żadna tam tragedia , ja bym kupił bo zależy mi na samochodzie bez druciarstwa ,kupić w serwisie dodatkowo zabezpieczyć antykorozyjnie , jedna inwestycja i dożywocie w aucie a przynajmniej kolejne 10-15lat tyle co w tej chwili maja te samochody .
_________________
Niektórzy ludzie są jak 1grosz - mają dwie różne strony i nie przedstawiają praktycznie żadnej wartości...

BMW :D - jest
Lancer kombi 2.0 Sport :) -jest
Suzuki Swift :) - jest
Carisma 1,6 -była
Colt CJ0 - jest :)
Galant EA5W 6A13 -był
Galant E54 Diamond 6A12 - był
Mazda MX-3 -była
Renault Megane Coupe -było
 
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-03-2018, 13:37   

czarny.marcin napisał/a:
ja bym kupił bo zależy mi na samochodzie bez druciarstwa

Jestem tego samego zdania
 
 
Cinek87 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: 22-04-2018, 19:17   

Może ktoś bardziej szczegółowo opisać jak zdemontować bak i przerobić wlew? Mnie również dopadł problem przegnitego wlewu. Czy przez przegnity wlew mógł zaciąć się pływak, bo nie pokazuje mi ostatnio poziomu paliwa i pistolet podczas tankowania co chwilę mi odbija.
 
 
Sal 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sport Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Maj 2016
Posty: 61
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 22-04-2018, 22:45   

Pływak zacina się ze względu na zużycie, poszukaj pisałem kilka tematów niżej dlaczego się psuje i jak go naprawić.

Co do rury od lanosa to też jestem zainteresowany jakimś szerszym opisem, lanos ma zwykłą rurę z odpowietrzeniem, a u nas w miśku troszkę bardziej skomplikowanie to wygląda :rolleyes:

Zajrzałem pod auto i widzę, że filozofii nie ma jednak dużej :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.