 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wymiana tarcz i klocków na przedniej osi |
Autor |
Wiadomość |
Debordo
Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 35 Skąd: Z. Górne
|
Wysłany: 02-04-2018, 13:37 Wymiana tarcz i klocków na przedniej osi
|
|
|
Witam Was,
Przy okazji – Wesołych Świąt 😊
Drodzy, mam kilka pytań, otóż przymieram się do wymiany tarcz i klocków na przedniej osi.
Poprzednio były wymieniane pierwsze przy 65 kkm, obecnie jest 90 kkm i już są poniżej normy. Serwis założył rekomendowane BOSCH i uważam że straszna lipa, wytrzymały 25 kkm, a jeździ ta sama osoba. Miałem wiele uwag do serwisu bo problem był już po 8 kkm, ale serwis twierdził że jest ok, pomimo różnego tępa zużycia tarczy od strony zewnętrznej vs wewnętrzna.
Obecnie sam podejdę do tematu, z daleka od ASO.
Zakupione klocki Zimmermann i tarcze Zimmermann sport, całość 600 pln, zobaczymy na ile starczą
Moje pytania:
1. Smarowanie piasty pod tarczę – odwieczny dylemat czy i czym ?
2. Co do prowadnic zacisków firmowo jest Niglube RX-2 jaka inna alternatywa?
3. Czy stosować klej do gwintów przy zabezpieczaniu śrub mocujących jarzma czy sam moment wystarczy.
Przydatne uwagi i komentarze mile widziane 😊
Pozdrawiam
De Bordo |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 02-04-2018, 15:50
|
|
|
Sprawdź tylne hamulce. W moim O2 przód leciał szybko z winy zacinającego się tyłu po montażu klocków w ASO Hamulce są identyczne
1. różne są szkoły - jedni uważają, że tylko na czysto, ja preferuję jednak lekko pociągnięcie ceramicznym smarem do hamulców
3. na czysto
btw Bosch nie robi klocków i tarcz tylko pakuje. też jeżdżę obecnie na tarczach Zimmermana w Superbie. Po 30kkm niemal jak nowe. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Debordo
Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 35 Skąd: Z. Górne
|
Wysłany: 02-04-2018, 16:18
|
|
|
Dzięki Rezon 😊
A jeśli chodzi o tył, to w US i Japonii jest prowadzona akcja serwisowa, jest wydany biuletyn dotyczący blokowania się hamulca ręcznego i w rezultacie braku jego działania. Bezpłatnie są wymieniane tylne zaciski. Dziwne że w EU nie jest dostrzegany problem. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 02-04-2018, 19:39
|
|
|
Ja polecam Ci tarcze Textar PRO. Bardzo dobrze się sprawują pomimo podniesienia mocy i bardziej agresywnej jazdy.
Ad1 Ja nigdy przenigdy niczym. Ma być po prostu czysto.
Ad2 Z alternatywy proponuje TRW
Ad3 gwinty od śrub jarzm nie smarujemy, sam moment dokręcania starczy.
Z porad to warto wyczyścić dobrze blaszki prowadzące klocków, i ja je także smaruje TRW |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 02-04-2018, 20:39
|
|
|
Debordo napisał/a: | A jeśli chodzi o tył, to w US i Japonii jest prowadzona akcja serwisowa, jest wydany biuletyn dotyczący blokowania się hamulca ręcznego i w rezultacie braku jego działania. Bezpłatnie są wymieniane tylne zaciski. Dziwne że w EU nie jest dostrzegany problem. | nie chodziło mi o ręczny, tylko o zacinanie się zacisków zasadniczego. Wystarczy raz na rok sprawdzić, przeczyścić i jeździć dalej. Niestety TTTM |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
RedAxe
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2016 2.0 MT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2016 Posty: 58 Skąd: Klucze
|
Wysłany: 03-04-2018, 20:19
|
|
|
Outlander 3 ma inne hamulce z tyłu niż Outlander 2. Inne są również klocki.
Pisałem Ci Rezon już o tym kiedyś. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 04-04-2018, 19:52
|
|
|
i to automatycznie oznacza, że się nie zacinają? |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|
|