Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana tarcz i klocków na przedniej osi
Autor Wiadomość
Debordo 
Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 35
Skąd: Z. Górne
  Wysłany: 02-04-2018, 13:37   Wymiana tarcz i klocków na przedniej osi

Witam Was,
Przy okazji – Wesołych Świąt 😊
Drodzy, mam kilka pytań, otóż przymieram się do wymiany tarcz i klocków na przedniej osi.
Poprzednio były wymieniane pierwsze przy 65 kkm, obecnie jest 90 kkm i już są poniżej normy. Serwis założył rekomendowane BOSCH i uważam że straszna lipa, wytrzymały 25 kkm, a jeździ ta sama osoba. Miałem wiele uwag do serwisu bo problem był już po 8 kkm, ale serwis twierdził że jest ok, pomimo różnego tępa zużycia tarczy od strony zewnętrznej vs wewnętrzna. :evil:
Obecnie sam podejdę do tematu, z daleka od ASO.
Zakupione klocki Zimmermann i tarcze Zimmermann sport, całość 600 pln, zobaczymy na ile starczą
Moje pytania:
1. Smarowanie piasty pod tarczę – odwieczny dylemat czy i czym ?
2. Co do prowadnic zacisków firmowo jest Niglube RX-2 jaka inna alternatywa?
3. Czy stosować klej do gwintów przy zabezpieczaniu śrub mocujących jarzma czy sam moment wystarczy.
Przydatne uwagi i komentarze mile widziane 😊

Pozdrawiam
De Bordo
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 02-04-2018, 15:50   

Sprawdź tylne hamulce. W moim O2 przód leciał szybko z winy zacinającego się tyłu po montażu klocków w ASO ;) Hamulce są identyczne
1. różne są szkoły - jedni uważają, że tylko na czysto, ja preferuję jednak lekko pociągnięcie ceramicznym smarem do hamulców
3. na czysto
btw Bosch nie robi klocków i tarcz ;) tylko pakuje. też jeżdżę obecnie na tarczach Zimmermana w Superbie. Po 30kkm niemal jak nowe.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Debordo 
Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 35
Skąd: Z. Górne
Wysłany: 02-04-2018, 16:18   

Dzięki Rezon 😊
A jeśli chodzi o tył, to w US i Japonii jest prowadzona akcja serwisowa, jest wydany biuletyn dotyczący blokowania się hamulca ręcznego i w rezultacie braku jego działania. Bezpłatnie są wymieniane tylne zaciski. Dziwne że w EU nie jest dostrzegany problem.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 02-04-2018, 19:39   

Ja polecam Ci tarcze Textar PRO. Bardzo dobrze się sprawują pomimo podniesienia mocy i bardziej agresywnej jazdy.
Ad1 Ja nigdy przenigdy niczym. Ma być po prostu czysto.
Ad2 Z alternatywy proponuje TRW

Ad3 gwinty od śrub jarzm nie smarujemy, sam moment dokręcania starczy.

Z porad to warto wyczyścić dobrze blaszki prowadzące klocków, i ja je także smaruje TRW
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 02-04-2018, 20:39   

Debordo napisał/a:
A jeśli chodzi o tył, to w US i Japonii jest prowadzona akcja serwisowa, jest wydany biuletyn dotyczący blokowania się hamulca ręcznego i w rezultacie braku jego działania. Bezpłatnie są wymieniane tylne zaciski. Dziwne że w EU nie jest dostrzegany problem.
nie chodziło mi o ręczny, tylko o zacinanie się zacisków zasadniczego. Wystarczy raz na rok sprawdzić, przeczyścić i jeździć dalej. Niestety TTTM ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
RedAxe 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2016 2.0 MT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 58
Skąd: Klucze
Wysłany: 03-04-2018, 20:19   

Outlander 3 ma inne hamulce z tyłu niż Outlander 2. Inne są również klocki.
Pisałem Ci Rezon już o tym kiedyś.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 04-04-2018, 19:52   

i to automatycznie oznacza, że się nie zacinają? :wink:
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.