[3.2 DID] Co to? |
Autor |
Wiadomość |
starwind
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014 Posty: 110 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 28-04-2018, 21:14 [3.2 DID] Co to?
|
|
|
Cześć
Mam pytanko.
Na przednich słupkach są dwa otwory jakby do rączki w jednym mam zaślepki drugi straszy dziurą.
Co tam powinno być?
Ewentualnie szukam kogoś kto handluje używanymi gratami do pajero potrzebuję kilka pierdół do środka.
https://photos.app.goo.gl/PyL6jQ4El4G4cIFE3
I drugie pytanie.
Mam problem z regulacją oparć w drugim rzędzie.
Regulacja działa jak założę rączkę odwrotnie ale wtedy przeszkadza we wdrażaniu.
Jak jest prawidłowo to nie mogę regulować fotela bo opiera się o podłogę przed puszczeniem blokady.
Jest na to jakiś patent? |
_________________ Był Galant
JEST Pajero
Niech Moc będzie z nami |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
mawmarecki
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Pajero III 3.2 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Kwi 2017 Posty: 46 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30-04-2018, 10:12
|
|
|
Dokładnie,
ja w PIII też miałem zaślepki, po zdjęciu plastikowej osłony słupka okazało się, że uchwyty ze środkowego zdjęcia były już zamontowane. Aby móc przykręcić rączki uchwytów należy przyspawać od spodu (w uchwycie na środkowym zdjęciu) dwie nakrętki tak, aby śruby przechodzące przez otwory w uchwytach mogły się zakręcić.
Na zdjęciu samochodu widać, że masz już zamontowane uchwyty (te ze środkowego zdjęcia).
Pozdr.
M. |
|
|
|
 |
olafson73
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2018 Posty: 17 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 29-07-2018, 15:43
|
|
|
Cześć,
dziś zauważyłem przy skrzyni urwany metalowy pleciony kabel.Co to jest i gdzie ma być przykręcony drugi koniec?
Dziękuję
https://postimg.cc/image/qeiw9cx5h/ |
_________________ Przepaści nie przeskoczysz dwoma skokami |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 29-07-2018, 19:42
|
|
|
Masa, powinno być podłączone koło rury wydechowej niedaleko flanszy łączącej tłumik na foto.
Jak masz manuala to jest pokazane w pliku component location. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 30-07-2018, 08:31
|
|
|
olafson73 napisał/a: | Cześć,
dziś zauważyłem przy skrzyni urwany metalowy pleciony kabel.Co to jest i gdzie ma być przykręcony drugi koniec?
Dziękuję
https://postimg.cc/image/qeiw9cx5h/ |
Masa, przykręć do karoseri |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
olafson73
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2018 Posty: 17 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 30-07-2018, 09:01
|
|
|
Cytat: | Masa, powinno być podłączone koło rury wydechowej niedaleko flanszy łączącej tłumik na foto.
Jak masz manuala to jest pokazane w pliku component location.
|
Dzięki!
[ Dodano: 30-07-2018, 09:04 ]
Cytat: | Masa, przykręć do karoseri |
Dzięki!
Zbyszek, wymrugałem błędy, pomożesz?
C/D LOCK - 34
Ręczny - 78
ABS - 11 i 15
oraz czy świecąca kontrolka ABS ma bezpośrednie przełożenie na funkcjonowanie napędu 4x4 lub odwrotnie? Czyli świeci ABS i świeci lampka centralnego mechanizmu różnicowego gdy włączam 4x4. Czy któryś objaw ma wpływ na drugi?
[ Dodano: 31-07-2018, 11:20 ]
Bizi78 napisał/a: | Masa, powinno być podłączone koło rury wydechowej niedaleko flanszy łączącej tłumik na foto.
Jak masz manuala to jest pokazane w pliku component location. |
Dzięki, znalazłem miejsce ale muszękupić nowy bo ten jest urwany.
potrzebuję odkodować wymrugane kody:
C/D LOCK - 34
Ręczny - 78
ABS - 11 i 15
oraz czy świecąca kontrolka ABS ma bezpośrednie przełożenie na funkcjonowanie napędu 4x4 lub odwrotnie? Czyli świeci ABS i świeci lampka centralnego mechanizmu różnicowego gdy włączam 4x4. Czy któryś objaw ma wpływ na drugi? |
_________________ Przepaści nie przeskoczysz dwoma skokami |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
olafson73
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2018 Posty: 17 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 31-07-2018, 13:00
|
|
|
Dzięki, ściągnąłęm i czytam
C/D LOCK - 34 nie jestem pewien ale może to być: CAN błąd komunikacji lub System zaworów elektromagnetycznych OD
Ręczny - 78 - silnik-ECU niewłaściwie zainstalowany (chyba?)
ABS - 11 i 15 - 11 czujnik ABS (prawy przód), 15 nie znalazłem, może źle odczytałem, jeszcze sprawdzę
co dalej? |
_________________ Przepaści nie przeskoczysz dwoma skokami |
|
|
|
 |
starwind
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014 Posty: 110 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 26-09-2018, 18:17
|
|
|
Głupich pytań ciąg dalszy
Co to ? Zauważyłem ostatnio że mam złamany kruche razem z rurką
https://photos.app.goo.gl/jYV3n2MQEu4tsqBT7
Myślałem że to wolnobieżka ale przód normalnie się załącza to już nie wiem |
_________________ Był Galant
JEST Pajero
Niech Moc będzie z nami |
|
|
|
 |
Michał_PIII
Mitsumaniak
Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 10 Lut 2017 Posty: 192 Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
|
Wysłany: 26-09-2018, 19:45
|
|
|
ta rurka to podciśnienie rozłączające przedni most
dlatego przód normalnie się załącza ponieważ przedni most jest spięty cały czas. Przy dłuższej jeździe na 2h może Ci wchodzić w tryb awaryjny, po wyłączeniu i włączeniu stacyjki błąd będzie znikał.
Ta bańka steruje zapięciem i rozłączeniem przedniego mostu, posiada w sobie sprężynę bez podawania podciśnienia automatycznie załącza przedni most. Posiada z drugiej strony drugi wężyk z podciśnieniem który ma zapinać przedni most jednak nie jest on tak potrzebny jak ten który masz urwany żeby rozłączyć most |
_________________ Michał Pajero4x4 |
|
|
|
 |
|