Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Brak ogrzewania po osiągnięciu 90 stopni
Autor Wiadomość
piotr.hinz 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 7
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-04-2019, 23:17   [II 2.0 DID] Brak ogrzewania po osiągnięciu 90 stopni

Witam,

Panowie, potrzebuje pomocy.

Problem następujący:
Po odpaleniu na zimnym silniku z kratek nawiewu leci ciepłe powietrze , po osiągnieciu temperatury silnika 90 stopni - ogrzewanie zanika. Po mocnym przegazowaniu chwilowo robi się cieplej.
Proszę o informacje co to moze byc

Pozdrawiam
 
 
raptor 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2008 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sty 2016
Posty: 82
Skąd: się biorą dzieci ?
Wysłany: 19-04-2019, 06:20   

Na początku póki silnik nie osiągnie temperatury roboczej jest włączona nagrzewnica elektryczna, po osiągnięciu roboczej elektryczna się wyłączą, a że wtedy nie masz ogrzewania to wina termostatu, do wymiany, jest w pozycji zamkniętej.
 
 
piotr.hinz 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 7
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-04-2019, 08:27   

Czy przypadkiem silnik nie powinien się przegrzewać? U mnie poza brakiem cieplego nadmuchu wszystko jest ok.
 
 
raptor 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2008 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sty 2016
Posty: 82
Skąd: się biorą dzieci ?
Wysłany: 19-04-2019, 19:07   

W upały i pałowanie na autostradzie jak najbardziej, w normalnej jeździe nie ma prawa.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 21-04-2019, 01:12   

raptor napisał/a:
W upały i pałowanie na autostradzie jak najbardziej, w normalnej jeździe nie ma prawa.


ja bym tutaj sie spieral
uklady wymiany ciepla w autach sa praktycznie tak wyliczone ze sprawny uklad musi utrzymac temperature w odpowienich wartosciach

co do usterki kolegi to bym sie zastanowil czy pompa plynu nie poszla
 
 
raptor 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2008 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sty 2016
Posty: 82
Skąd: się biorą dzieci ?
Wysłany: 21-04-2019, 07:58   

Kajos, gdyby pompa wody walnęła to:

1. Byłby wyciek od strony rozrządu
2. Silnik by się gotował a nie utrzymywał stałą temp.

Gdy termostat jest zamknięty cały czas, to woda krąży tylko na małym obiegu chłodnica-blok-głowica, i bez nadwyrężania silnika chłodnica sama da radę odebrać ciepło ;)
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 21-04-2019, 11:04   

mialem kiedys taki przypadek ze walnela pompa
nie pamietam w jakim aucie ale bylo tak ze sie nie grzal ale cieplo nie lecialo do kabiny

po rozebraniu pompy lopatki krecily sie na walku po malym oporze
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
piotr.hinz 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 7
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-04-2019, 19:12   

Termostat wymieniony, uklad odpowietrzony, poprawy brak.
Nie mam juz pomyslow, nie grzeje sie, plynu nie ubywa, nie ma plynu w oleju, oleju w plynie, spalinami w zbiorniczku nie czuc.
Co jeszcze moze byc popsute?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 24-04-2019, 01:25   

magistrala CAN
bo ona wszystkim steruje-tak ze (nie wiem jak jest w misku) zaworem/klapa sterujaca otwarciem ciepla do kabiny
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.