[II 2.0 DID] Brak ogrzewania po osiągnięciu 90 stopni |
Autor |
Wiadomość |
piotr.hinz
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2016 Posty: 7 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-04-2019, 23:17 [II 2.0 DID] Brak ogrzewania po osiągnięciu 90 stopni
|
|
|
Witam,
Panowie, potrzebuje pomocy.
Problem następujący:
Po odpaleniu na zimnym silniku z kratek nawiewu leci ciepłe powietrze , po osiągnieciu temperatury silnika 90 stopni - ogrzewanie zanika. Po mocnym przegazowaniu chwilowo robi się cieplej.
Proszę o informacje co to moze byc
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
raptor
Forumowicz
Auto: Outlander II 2008 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Sty 2016 Posty: 82 Skąd: się biorą dzieci ?
|
Wysłany: 19-04-2019, 06:20
|
|
|
Na początku póki silnik nie osiągnie temperatury roboczej jest włączona nagrzewnica elektryczna, po osiągnięciu roboczej elektryczna się wyłączą, a że wtedy nie masz ogrzewania to wina termostatu, do wymiany, jest w pozycji zamkniętej. |
|
|
|
 |
piotr.hinz
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2016 Posty: 7 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19-04-2019, 08:27
|
|
|
Czy przypadkiem silnik nie powinien się przegrzewać? U mnie poza brakiem cieplego nadmuchu wszystko jest ok. |
|
|
|
 |
raptor
Forumowicz
Auto: Outlander II 2008 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Sty 2016 Posty: 82 Skąd: się biorą dzieci ?
|
Wysłany: 19-04-2019, 19:07
|
|
|
W upały i pałowanie na autostradzie jak najbardziej, w normalnej jeździe nie ma prawa. |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 21-04-2019, 01:12
|
|
|
raptor napisał/a: | W upały i pałowanie na autostradzie jak najbardziej, w normalnej jeździe nie ma prawa. |
ja bym tutaj sie spieral
uklady wymiany ciepla w autach sa praktycznie tak wyliczone ze sprawny uklad musi utrzymac temperature w odpowienich wartosciach
co do usterki kolegi to bym sie zastanowil czy pompa plynu nie poszla |
|
|
|
 |
raptor
Forumowicz
Auto: Outlander II 2008 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Sty 2016 Posty: 82 Skąd: się biorą dzieci ?
|
Wysłany: 21-04-2019, 07:58
|
|
|
Kajos, gdyby pompa wody walnęła to:
1. Byłby wyciek od strony rozrządu
2. Silnik by się gotował a nie utrzymywał stałą temp.
Gdy termostat jest zamknięty cały czas, to woda krąży tylko na małym obiegu chłodnica-blok-głowica, i bez nadwyrężania silnika chłodnica sama da radę odebrać ciepło |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 21-04-2019, 11:04
|
|
|
mialem kiedys taki przypadek ze walnela pompa
nie pamietam w jakim aucie ale bylo tak ze sie nie grzal ale cieplo nie lecialo do kabiny
po rozebraniu pompy lopatki krecily sie na walku po malym oporze |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
piotr.hinz
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2016 Posty: 7 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 23-04-2019, 19:12
|
|
|
Termostat wymieniony, uklad odpowietrzony, poprawy brak.
Nie mam juz pomyslow, nie grzeje sie, plynu nie ubywa, nie ma plynu w oleju, oleju w plynie, spalinami w zbiorniczku nie czuc.
Co jeszcze moze byc popsute? |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 24-04-2019, 01:25
|
|
|
magistrala CAN
bo ona wszystkim steruje-tak ze (nie wiem jak jest w misku) zaworem/klapa sterujaca otwarciem ciepla do kabiny |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
|