chip proracing obd2 a Lancerek |
Autor |
Wiadomość |
Sadizt
Nowy Forumowicz Ntin elze materz
Auto: M. Lancer 2006 kb5. 1.6/98
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 25-07-2018, 03:06 chip proracing obd2 a Lancerek
|
|
|
Witajcie, jak w temacie. Czy ktoś z was zakładał chipa od proracing? Ktoś może mógłby podzielić się wiedzą? Mam 1.6 98km 2005 kombi
Pozdrowienia. |
_________________ Noob will fix what pro can not |
|
|
|
 |
zbychu74
Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Sty 2016 Posty: 603 Skąd: tuchola
|
Wysłany: 26-07-2018, 08:27
|
|
|
Bez przesady do wolnossącego,po co po jednego kucyka.Gra nie warta zachodu. |
_________________ zbychu74 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-07-2018, 10:13
|
|
|
Tak jak napisał zbychu74, w wolnossaku nie ma to sensu, jak chcesz więcej mocy to musisz zmienić obecne autko na mocniejsze. |
|
|
|
 |
Sadizt
Nowy Forumowicz Ntin elze materz
Auto: M. Lancer 2006 kb5. 1.6/98
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 26-07-2018, 10:52
|
|
|
dzięki za podpowiedź:) |
_________________ Noob will fix what pro can not |
|
|
|
 |
Tygr
Forumowicz

Auto: Lancer 2004 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 27 Gru 2016 Posty: 245 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-07-2018, 16:39
|
|
|
albo jak masz spory budżet to swap albo turbo. |
_________________ My rifle is my best friend. It is my life. |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30-07-2018, 22:28
|
|
|
Turbo do 4g18? to chyba nie jest dobry pomysł. Trzeba zmienić Lancera na 2006 2.0 SPORT, zakuć 4G63 i go uturbić, oczywiście modyfikując układ chłodzenia. Dlatego SPORT, bo ma już rozpoczęte zawieszenie, koła z większymi tarczami i koła na 5 śrub. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 31-07-2018, 08:00
|
|
|
Felgi może większe i na 5 śrub ale skrywają tarcze o tej samej średnicy....
A z tego co słyszałem to w atmosferycznym 4G63 korbowód się gnie jakby był z plasteliny przy "turbieniu"....
Był SWAP na V6 do Lancera, na pewno mniej awaryjne rozwiązanie niż "turbienie", a i tak właściciel nie narzeka na brak kontaktów z warsztatami...
Może lepiej poszukać RA ze stanów... 2,4 MIVEC. W swoich czasach był jednym z szybszych samochód FWD... |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31-07-2018, 08:19
|
|
|
- przednie tarcze 276mm a nie 262mm
- sztywniejsze i niższe zawieszenie, niż w wersji bez pakietu SPORT, amortyzatory, o innym zakresie pracy
- rozpórka na kielichach
Jeżeli chce coś robić, 4-ro śrubowe i tak będzie musiał zmienić, a co do silnika napisałem: "...zakuć 4G63 i go uturbić, oczywiście modyfikując układ chłodzenia..."
Wszystko trzeba traktować jako platformę startową, ale zamiana wyjdzie taniej i jest znacznie lepiej przygotowana pod ewentualny tuning. Powiedzmy sobie szczerze, na końcu ze starego Lancera zostanie tylko buda. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 31-07-2018, 08:24
|
|
|
Skąd wziąłeś to 262mm? 1,6 czy 2,0 czy 2,4 MIVEC mają 276mm.... Jedynie chyba w amerykańskim 2,0 (4G94) było coś mniejszego... |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 31-07-2018, 17:11
|
|
|
wichura1 napisał/a: | Turbo do 4g18? to chyba nie jest dobry pomysł. |
Są tacy co to robią. Jest trochę filmików w necie z testów takiego ustrojstwa. |
|
|
|
 |
G0rd0n
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2018 Posty: 23 Skąd: Polska
|
Wysłany: 20-08-2018, 11:13
|
|
|
wichura1 napisał/a: | ....co do silnika napisałem: "...zakuć 4G63 i go uturbić, oczywiście modyfikując układ chłodzenia..."
Wszystko trzeba traktować jako platformę startową, ale zamiana wyjdzie taniej i jest znacznie lepiej przygotowana pod ewentualny tuning. Powiedzmy sobie szczerze, na końcu ze starego Lancera zostanie tylko buda. |
chyba tylko górna buda, ponieważ cały dół i podwozie najpierw (czyli przed robieniem czegokolwiek) należałoby wymienić z powodu korozji...
Jeśli dodać wszystko razem - koszty renowacji podwozia, silnika, turbiny, niezbędnych przeróbek, przekładek i na koniec robocizny - to z pewnością taniej (i znacznie sensowniej) będzie poszukać innego mocniejszego auta... |
|
|
|
 |
|