Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
chip proracing obd2 a Lancerek
Autor Wiadomość
Sadizt 
Nowy Forumowicz
Ntin elze materz

Auto: M. Lancer 2006 kb5. 1.6/98
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 20
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 25-07-2018, 03:06   chip proracing obd2 a Lancerek

Witajcie, jak w temacie. Czy ktoś z was zakładał chipa od proracing? Ktoś może mógłby podzielić się wiedzą? Mam 1.6 98km 2005 kombi
Pozdrowienia.
_________________
Noob will fix what pro can not
 
 
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 26-07-2018, 08:27   

Bez przesady do wolnossącego,po co po jednego kucyka.Gra nie warta zachodu.
_________________
zbychu74
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-07-2018, 10:13   

Tak jak napisał zbychu74, w wolnossaku nie ma to sensu, jak chcesz więcej mocy to musisz zmienić obecne autko na mocniejsze.
 
 
Sadizt 
Nowy Forumowicz
Ntin elze materz

Auto: M. Lancer 2006 kb5. 1.6/98
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 20
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 26-07-2018, 10:52   

dzięki za podpowiedź:)
_________________
Noob will fix what pro can not
 
 
Tygr 
Forumowicz


Auto: Lancer 2004 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Gru 2016
Posty: 245
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-07-2018, 16:39   

albo jak masz spory budżet to swap albo turbo.
_________________
My rifle is my best friend. It is my life.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-07-2018, 22:28   

Turbo do 4g18? to chyba nie jest dobry pomysł. Trzeba zmienić Lancera na 2006 2.0 SPORT, zakuć 4G63 i go uturbić, oczywiście modyfikując układ chłodzenia. Dlatego SPORT, bo ma już rozpoczęte zawieszenie, koła z większymi tarczami i koła na 5 śrub.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 31-07-2018, 08:00   

Felgi może większe i na 5 śrub ale skrywają tarcze o tej samej średnicy....


A z tego co słyszałem to w atmosferycznym 4G63 korbowód się gnie jakby był z plasteliny przy "turbieniu"....

Był SWAP na V6 do Lancera, na pewno mniej awaryjne rozwiązanie niż "turbienie", a i tak właściciel nie narzeka na brak kontaktów z warsztatami...


Może lepiej poszukać RA ze stanów... 2,4 MIVEC. W swoich czasach był jednym z szybszych samochód FWD...
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 31-07-2018, 08:19   

- przednie tarcze 276mm a nie 262mm
- sztywniejsze i niższe zawieszenie, niż w wersji bez pakietu SPORT, amortyzatory, o innym zakresie pracy
- rozpórka na kielichach
Jeżeli chce coś robić, 4-ro śrubowe i tak będzie musiał zmienić, a co do silnika napisałem: "...zakuć 4G63 i go uturbić, oczywiście modyfikując układ chłodzenia..."

Wszystko trzeba traktować jako platformę startową, ale zamiana wyjdzie taniej i jest znacznie lepiej przygotowana pod ewentualny tuning. Powiedzmy sobie szczerze, na końcu ze starego Lancera zostanie tylko buda. :)
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 31-07-2018, 08:24   

Skąd wziąłeś to 262mm? 1,6 czy 2,0 czy 2,4 MIVEC mają 276mm.... Jedynie chyba w amerykańskim 2,0 (4G94) było coś mniejszego...
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 31-07-2018, 09:26   

Już ci mówię skąd, błąd. Z katalogu Intercarsa. I tak po 3 latach mnie wyprowadziłeś z błędu. Przeryłem internety 262mm tylko tył. :D
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 31-07-2018, 17:11   

wichura1 napisał/a:
Turbo do 4g18? to chyba nie jest dobry pomysł.

Są tacy co to robią. Jest trochę filmików w necie z testów takiego ustrojstwa.
 
 
G0rd0n 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2018
Posty: 23
Skąd: Polska
Wysłany: 20-08-2018, 11:13   

wichura1 napisał/a:
....co do silnika napisałem: "...zakuć 4G63 i go uturbić, oczywiście modyfikując układ chłodzenia..."

Wszystko trzeba traktować jako platformę startową, ale zamiana wyjdzie taniej i jest znacznie lepiej przygotowana pod ewentualny tuning. Powiedzmy sobie szczerze, na końcu ze starego Lancera zostanie tylko buda. :)


chyba tylko górna buda, ponieważ cały dół i podwozie najpierw (czyli przed robieniem czegokolwiek) należałoby wymienić z powodu korozji...
Jeśli dodać wszystko razem - koszty renowacji podwozia, silnika, turbiny, niezbędnych przeróbek, przekładek i na koniec robocizny - to z pewnością taniej (i znacznie sensowniej) będzie poszukać innego mocniejszego auta...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.