 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
kupno Pajero generaci II |
Autor |
Wiadomość |
kamas22 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2007, 10:28 kupno Pajero generaci II
|
|
|
Planuje kupic Pajero od rocznika 90 w góre.silnik 2,5 tdi w wersji GLS.napiszcie mi jak mozecie na co zwrocic uwage przy zakupie i z jakim przebiegiem sie najkorzystniej oplaca kupic.czy przegieg w okolicach 250 tys jest duzy?i czy jest to autko drogie w eksloatacji. z gory serdecznie dzieki. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-04-2007, 18:15
|
|
|
Przebieg 250 jest to sporo ale prawdziwy. Generalnie zwroc uwage na:
stan techniczny -> czy "rude" nie wylazi wszedzie i czy w srodku jest czysto a nie zaplesniale wszystko.
Czy rama szczegolnie z tylu nie jest mocno pordzewiala, czy nic nie tlucze podczas jazdy na 4 lapy.
Czy dzialaja napedy, czy nie odpadnie zbiornik paliwa (rdzewieje)
informacje uzytkownika -> czy nie byl walony, czy jezdzil w terenie, kiedy i jakie mial przeglady itp
to tyle tak na szybko |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
kamas22 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2007, 11:16
|
|
|
dzieki i prosze o kolejne opinie.mam nadziejeze bede przydatne |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-04-2007, 11:37
|
|
|
Wiadomo, ze furki ideolo to sie niezanabedzie ale sprawdz stan techniczny i to w takiej kolejnosci:
-ramy (podstawa, jesli sa mocne ubytki to do wymiany lub remontu)
-układu napędowego i przeniesienia momentu (wali, zgrzyta, rozlacza przod)
-silnika
-elektryki
-blacharki
-wnętrza
Uwaga!
Zacznij od tego czy to SuperSelect duzo lepiej jak to bedzie pojarka z SS bo w starych z EasySelect padaly sprzegielka w piastach. No i po czarnym na 4 lapy nie pojezdzisz. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
|
|