Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
kupno Pajero generaci II
Autor Wiadomość
kamas22
[Usunięty]

  Wysłany: 31-03-2007, 10:28   kupno Pajero generaci II

Planuje kupic Pajero od rocznika 90 w góre.silnik 2,5 tdi w wersji GLS.napiszcie mi jak mozecie na co zwrocic uwage przy zakupie i z jakim przebiegiem sie najkorzystniej oplaca kupic.czy przegieg w okolicach 250 tys jest duzy?i czy jest to autko drogie w eksloatacji. z gory serdecznie dzieki.
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-04-2007, 18:15   

Przebieg 250 jest to sporo ale prawdziwy. Generalnie zwroc uwage na:

stan techniczny -> czy "rude" nie wylazi wszedzie i czy w srodku jest czysto a nie zaplesniale wszystko.
Czy rama szczegolnie z tylu nie jest mocno pordzewiala, czy nic nie tlucze podczas jazdy na 4 lapy.
Czy dzialaja napedy, czy nie odpadnie zbiornik paliwa (rdzewieje)

informacje uzytkownika -> czy nie byl walony, czy jezdzil w terenie, kiedy i jakie mial przeglady itp

to tyle tak na szybko
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
kamas22
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2007, 11:16   

dzieki i prosze o kolejne opinie.mam nadziejeze bede przydatne
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-04-2007, 11:37   

Wiadomo, ze furki ideolo to sie niezanabedzie ale sprawdz stan techniczny i to w takiej kolejnosci:
-ramy (podstawa, jesli sa mocne ubytki to do wymiany lub remontu)
-układu napędowego i przeniesienia momentu (wali, zgrzyta, rozlacza przod)
-silnika
-elektryki
-blacharki
-wnętrza

Uwaga!
Zacznij od tego czy to SuperSelect duzo lepiej jak to bedzie pojarka z SS bo w starych z EasySelect padaly sprzegielka w piastach. No i po czarnym na 4 lapy nie pojezdzisz.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.