Problem z równą pracą silnika i spadek mocy 4g63 |
Autor |
Wiadomość |
mrmario007
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer VII Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2018 Posty: 29 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-09-2018, 12:37 Problem z równą pracą silnika i spadek mocy 4g63
|
|
|
Witam. Od miesiąca jestem posiadaczem Mitsubishi Lancer 2.0 z LPG z 2007 roku. 279000km najechane. Przejechałem bezproblemowo 3000km. Wczoraj zaczęło szarpać na gazie przy przyspieszeniu więc przełączyłem na pb. Przebiera przy dodawaniu gazu, jest spadek mocy i niespalone paliwo czuć z wydechu. Po chwili zapalił się check. Zmieniłem świece na Denso iw20tt i cewkę na 2 i 3 cylinder bo iskra nie była zbyt mocna. Po odpaleniu silnik chodził równo i nagrzał się do 90 st. Po przejechaniu kawałka znowu zaczął szarpać. 3 świeca po wykręceniu była cała zalana. U mechanika po podłączeniu do komputera pokazało wypadanie zapłonu 3 cylindra właśnie. Przy sprawdzaniu kompresji bardzo leje ten wtrysk aż paliwo się przelewa otworem. Przed chwilą mechanik dzwonił i powiedział że komp pokazuje czujnik położenia przepustnicy i że dlatego leje paliwo cały czas i się dławi. Myślicie że tak może być? Dodam że tylko ten jeden cylinder tak ma, innych świec nie zalewa. Pomocy. Żona idzie do szpitala, Mały Synek w domu i potrzebuję auta na już. |
|
|
|
 |
zbychu74
Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Sty 2016 Posty: 603 Skąd: tuchola
|
Wysłany: 05-09-2018, 13:33
|
|
|
Na benzynie i na lpg szarpie? |
_________________ zbychu74 |
|
|
|
 |
mrmario007
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer VII Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2018 Posty: 29 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-09-2018, 13:36
|
|
|
Tak, na jednym i drugim |
|
|
|
 |
zbychu74
Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Sty 2016 Posty: 603 Skąd: tuchola
|
Wysłany: 05-09-2018, 13:41
|
|
|
Ja bym szukał najpierw we wiązce lpg posprawdzaj wszystkie kable może gdzieś przetarte.
Dobrze by było podłączyć pod kompa lpg i sprawdzić co się dzieje ,to by sporo powiedziało.
Do sprawdzenia też kable cewki.Jak by był czujnik przepustnicy uwalony to by wszystkie cylindry świrowały byłby inny objaw obroty by wariowały. |
_________________ zbychu74 |
|
|
|
 |
mrmario007
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer VII Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2018 Posty: 29 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-09-2018, 13:47
|
|
|
Obroty są raz 500, raz 1500. Przy przyspieszeniu trzyma go i czasami wyrwie z mocą jakby jakaś blokada puściła |
|
|
|
 |
zbychu74
Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Sty 2016 Posty: 603 Skąd: tuchola
|
Wysłany: 05-09-2018, 13:58
|
|
|
To dlaczego tylko jeden wtryskiwacz leje? |
_________________ zbychu74 |
|
|
|
 |
mrmario007
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer VII Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2018 Posty: 29 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-09-2018, 14:18
|
|
|
Mechanik znalazł przyczynę. Uszkodzona wiązka do wtryskiwaczy, jeden kabel był uszkodzony i robił zwarcie i wtrysk się otwierał cały czas. Auto śmiga |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 05-09-2018, 18:39
|
|
|
Czyżby jakaś niedoróbka przy montażu gazu? |
|
|
|
 |
mrmario007
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer VII Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2018 Posty: 29 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-09-2018, 18:41
|
|
|
Możliwe. Dziwne że dopiero teraz coś wyszło a instalacja w Niemczech była zakładana. W Polsce tylko butle zmieniono rok temu |
|
|
|
 |
zbychu74
Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Sty 2016 Posty: 603 Skąd: tuchola
|
Wysłany: 05-09-2018, 20:44
|
|
|
W Niemczech też potrafią odwalić kawał złej roboty. |
_________________ zbychu74 |
|
|
|
 |
|