Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z równą pracą silnika i spadek mocy 4g63
Autor Wiadomość
mrmario007 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer VII Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2018
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-09-2018, 12:37   Problem z równą pracą silnika i spadek mocy 4g63

Witam. Od miesiąca jestem posiadaczem Mitsubishi Lancer 2.0 z LPG z 2007 roku. 279000km najechane. Przejechałem bezproblemowo 3000km. Wczoraj zaczęło szarpać na gazie przy przyspieszeniu więc przełączyłem na pb. Przebiera przy dodawaniu gazu, jest spadek mocy i niespalone paliwo czuć z wydechu. Po chwili zapalił się check. Zmieniłem świece na Denso iw20tt i cewkę na 2 i 3 cylinder bo iskra nie była zbyt mocna. Po odpaleniu silnik chodził równo i nagrzał się do 90 st. Po przejechaniu kawałka znowu zaczął szarpać. 3 świeca po wykręceniu była cała zalana. U mechanika po podłączeniu do komputera pokazało wypadanie zapłonu 3 cylindra właśnie. Przy sprawdzaniu kompresji bardzo leje ten wtrysk aż paliwo się przelewa otworem. Przed chwilą mechanik dzwonił i powiedział że komp pokazuje czujnik położenia przepustnicy i że dlatego leje paliwo cały czas i się dławi. Myślicie że tak może być? Dodam że tylko ten jeden cylinder tak ma, innych świec nie zalewa. Pomocy. Żona idzie do szpitala, Mały Synek w domu i potrzebuję auta na już.
 
 
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 05-09-2018, 13:33   

Na benzynie i na lpg szarpie?
_________________
zbychu74
 
 
mrmario007 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer VII Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2018
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-09-2018, 13:36   

Tak, na jednym i drugim
 
 
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 05-09-2018, 13:41   

Ja bym szukał najpierw we wiązce lpg posprawdzaj wszystkie kable może gdzieś przetarte.
Dobrze by było podłączyć pod kompa lpg i sprawdzić co się dzieje ,to by sporo powiedziało.
Do sprawdzenia też kable cewki.Jak by był czujnik przepustnicy uwalony to by wszystkie cylindry świrowały byłby inny objaw obroty by wariowały.
_________________
zbychu74
 
 
mrmario007 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer VII Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2018
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-09-2018, 13:47   

Obroty są raz 500, raz 1500. Przy przyspieszeniu trzyma go i czasami wyrwie z mocą jakby jakaś blokada puściła
 
 
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 05-09-2018, 13:58   

To dlaczego tylko jeden wtryskiwacz leje?
_________________
zbychu74
 
 
mrmario007 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer VII Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2018
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-09-2018, 14:18   

Mechanik znalazł przyczynę. Uszkodzona wiązka do wtryskiwaczy, jeden kabel był uszkodzony i robił zwarcie i wtrysk się otwierał cały czas. Auto śmiga
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 05-09-2018, 18:39   

Czyżby jakaś niedoróbka przy montażu gazu?
 
 
mrmario007 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer VII Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2018
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-09-2018, 18:41   

Możliwe. Dziwne że dopiero teraz coś wyszło a instalacja w Niemczech była zakładana. W Polsce tylko butle zmieniono rok temu
 
 
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 05-09-2018, 20:44   

W Niemczech też potrafią odwalić kawał złej roboty.
_________________
zbychu74
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.