Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tyku
24-10-2018, 12:28
[CY3A 1.8] egzemplarz do oceny
Autor Wiadomość
MarcinZ 
Mitsumaniak
MarcinZ


Auto: colt 1.3 2009r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 215
Skąd: ze wsi
Wysłany: 23-10-2018, 19:26   [CY3A 1.8] egzemplarz do oceny

Hej.Sprzedalem e39 i wymyslilem ze przesiade sie na mitsubishi lancer 1.8 143km wiem ze bedzie to przepasc po rzedowej 6 170km inny uklad silnika i mocy.Ale szukajac auta ktore mialo byc ,stwierdzilem ze w tej kasie kupie mlodsze duzo mlodsze i znalazlem dzis to :
https://www.otomoto.pl/of...html#d54d262c9b

mam kawalek do Olsztyna i ciekawe czy warto .
 
 
misiek962 
Nowy Forumowicz


Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 29
Skąd: sanok
Wysłany: 23-10-2018, 21:06   

Ładny widać że zdiecia ostro podkręcanie, ten hak szpeci tylek.
 
 
Venom86 
Forumowicz


Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Cze 2016
Posty: 199
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-10-2018, 21:19   

Full opcja z tego co widać: nagłośnienie Rockford + nawigacaj MMCS, skóra, grzane "pupy" i keyless sytem ;)

Ze zdjęć dobrze wygląda :)

Hak świadczy że mógł coś ciągnąć.... wyjdzie na tylnych amorach

Ja bym sprawdził podwozie (ruda szczególnie tył pod tłumikiem - podłużnice) i zawieszenie - tuleje wahaczy, stabilizatory końcówki drążków.


Jeśli jest jakaś dokumentacja to czy były sprawdzane zawory albo rozrząd.

Jak nie miał konserwacji podwozia robionej to od razu gdzieś bym to zlecił (japoniec jest slaba albo jej brak) no i wiadomo wszystkie płyny do wymiany jak nie były wymieniane :P

Przepaść będzie co do jazdy BMWee szczególnie na niskich obrotach ale jak będziesz go trzymał ponad 4tyś RPM to daje radę XD

tu masz film z moim ;)

https://www.youtube.com/w...F7_QVaCphU&t=2s

P.S. jak się zdecydujesz to wybrałbym się na przegląd do jakiegoś ASO Mitsubishi jak nie od razu to nawet w maju kiedy jest akcja przeglądowa - za 59zł ci sprawdzą cale auto pd kątem mechanicznym ;)
_________________
Evo X MR - jest
Lancer SB 1.8 - był
Kawasaki ER-6n
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 23-10-2018, 21:56   

Ja bym się zastanowił nad tym, że zdjęcia są po delikatnej obróbce/filtrach plus są strasznie małe, wszystkiego w nich się nie wypatrzy.
Z wyłapanych minusów:
Standardowo ramka na grillu wymieniona na nieoryginalną(stuk/puk?), gałka biegów też jest wymieniana. Reflektor po stronie kierowcy jest zmatowiały/zaparowany w środku, a po stronie pasażera jak nówka :( W środku troszkę zniszczone boczki foteli, gdzieniegdzie porysowane plastiki, w bagażniku przy tubie jest zniszczone/wyrwane obicie i sama ramka też poobijana na spodzie.
_________________
Moje przygody z Lancerem sportbackiem: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102303
 
 
MarcinZ 
Mitsumaniak
MarcinZ


Auto: colt 1.3 2009r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 215
Skąd: ze wsi
Wysłany: 24-10-2018, 09:22   

HUGIO napisał/a:
Standardowo ramka na grillu wymieniona na nieoryginalną(stuk/puk?)
a jaka ori jest ?
HUGIO napisał/a:
W środku troszkę zniszczone boczki foteli
jak ktos dba tak jest pozniej .
HUGIO napisał/a:
w bagażniku przy tubie jest zniszczone/wyrwane obicie i sama ramka też poobijana na spodzie.
kosmetyka .
Venom86 napisał/a:
Przepaść będzie co do jazdy BMWee szczególnie na niskich obrotach ale jak będziesz go trzymał ponad 4tyś RPM to daje radę XD
to jakie jest wtedy spalanie zawsze trzeba krecic ponad 4 tys. zeby jechał,jak z glosnoscia w srodku auta ?
Venom86 napisał/a:
keyless sytem
co to ?
 
 
Venom86 
Forumowicz


Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Cze 2016
Posty: 199
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-10-2018, 08:53   

keyless - kluczyk bez dotykowy - musisz miec przy sobie kluczyk by otworzyc i odpalic auto bez wyjmowania go z kieszeni.

Filmik( z EVO ale sytsem w cywilnym Lancerku jest ten sam) https://www.youtube.com/watch?v=Upf3qMm42RQ

- ten silnik jest w technolgoi MIVEC cos ala VTEC w hondzie albo VANOS w BMW gdzie masz zmiene fazy rozrzadu. Auto ma palic dzieki temu mniej na niskich obrotach.

Może ten diagram to rozjaśni.:


środkowy wykres to MOC w KM górny to Moment

Ponizej 4000RPM auto ma ok 100KM po wyzej 4tys zmiena sie faza rozrządu i auto osiaga maxymalny moment obrotowy- dostaje zastrzyk/kopa i dopiero zaczyna wykorzystywać całe swoje zasoby gdzie osiaga 143KM ponad 6000 obrotów.

Nie trzeba go tak wysoko krecic oczywiscie :) ale np. przy wyprzedazaniu jak najbardziej bym polecał :mrgreen:

Spalanie chwilowe na pewno wzroscnie no ale to jak w kadym aucie jakie sie cisnie do końca zakresu obrotów.

Najlepiej jest sie przejechać takim autem i minąć ten próg zmiany fazy albo żeby ktoś cie przewiozl by to odczuć i zrozumieć - jak nie miales stycznosci z autami ze zmiennymi fazami rozrzadu.(jak bys był w Krakowie lub okolicach to daj znac :P )
_________________
Evo X MR - jest
Lancer SB 1.8 - był
Kawasaki ER-6n
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 25-10-2018, 11:25   

MarcinZ napisał/a:
a jaka ori jest ?

Oryginalna w sportbacku składa się z 2 części, a z tego co widzę na tym ogłoszeniu jest z jednej.

PS Przy czym jak wspomniałem te zdjęcia są słabe i mogę się mylić.
 
 
MarcinZ 
Mitsumaniak
MarcinZ


Auto: colt 1.3 2009r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 215
Skąd: ze wsi
Wysłany: 26-10-2018, 10:43   

Venom86 napisał/a:
jak nie miales stycznosci z autami ze zmiennymi fazami rozrzadu
mialem e39 ,wiem o co chodzi .....
 
 
Kilerek7
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2018, 02:08   

Stary dobiłeś mnie tym ogłoszeniem, niedawno też kupiłem Lancera i właśnie chciałem full opcję z Navi, w końcu trafiłem i też kosztowała mnie 29 900, tylko, że 2009 r. a tutaj 2011 nieźle.
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-10-2018, 09:27   

Ehh..
A po ile stal w DE? Ja bym dobrze przyjrzał się słupkom i pozostałym częścią konstrukcyjnym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.