Lusterko zewnętrzne prawe |
Autor |
Wiadomość |
plone
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
|
Wysłany: 02-02-2019, 13:17 Lusterko zewnętrzne prawe
|
|
|
Witam,
czy ktoś z Was orientuje się gdzie można dostać lusterko zewnętrzne prawe w kolorze A39 ??
Przeszukałem internet i znalazłem jedynie lusterka w innych odcieniach, prawe z anglika, albo sam obudowę, która na pierwszy rzut oka pasuje odcieniem.
Przyznam od razu, że to mój pierwszy samochód i jestem kompletnym laikiem, dlatego wybaczcie moje pytanie - czy w takim wypadku opłacalne będzie kupienie lusterka w innym kolorze i zmiana obudowy (laik podoła czy oddać mechanikowi?) czy polakierowanie jej na pasujący odcień? Druga sprawa to skąd się dowiedzieć ilu pinową wersję potrzebuję?
Przy okazji urwania lusterka przytarłem też trochę drzwi i tutaj moje kolejne pytanie - czy w takich sytuacjach robi się polerkę czy lakieruje całe drzwi. To jest mój samochód doświadczalny, więc nie specjalnie płacze z powodu obcierki, ale żeby to wyglądało chociaż ciut bardziej estetycznie chętnie bym coś z tym zrobił pod warunkiem, że nie będzie to się wiązało z wchodzeniem w duże koszty.
Byłbym wdzięczny za sugestie.
Z góry dzięki za wszelką pomoc. |
|
|
|
 |
rudi88
Forumowicz

Auto: Lancer kombi 1.6+LPG
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 262 Skąd: to przypełzło?
|
|
|
|
 |
Balon
Forumowicz Balon
Auto: Mitsubishi Lancer CS3W
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 136 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 03-02-2019, 01:16
|
|
|
a były nieelektryczne? bo jakoś mi się wierzyć nie chce że istnieje regulacja manualna .... |
|
|
|
 |
plone
Nowy Forumowicz
|
Wysłany: 04-02-2019, 08:25
|
|
|
Wielkie dzięki, już ich atakuję
Jeszcze jedno pytanko - czy obudowa lusterka z anglika będzie pasowała? |
|
|
|
 |
Tygr
Forumowicz

Auto: Lancer 2004 LPG
Pomógł: 5 razy Dołączył: 27 Gru 2016 Posty: 245 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-02-2019, 18:36
|
|
|