 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Lancer 1,6 kombi |
Autor |
Wiadomość |
grechu
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1,3 Family 2001r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 24 Skąd: Słupsk
|
|
|
|
 |
Klark
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Lancer CS_9W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 02 Mar 2015 Posty: 495 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 07-03-2019, 17:43
|
|
|
Cześć,
ten ze Słupska jest dziwny "zegary" z licznikiem kilometrów - nigdy takich w tym modelu nie widziałem. Dodatkowo minusem kierownica jak od Jelcza. Zdecydowanie dużo więcej plusów ma ten ze Stargardu, bynajmniej na zdjęciach. Na temat tego ze Stargardu mógłbym się więcej wypowiedzieć, jakbym go na żywo zobaczył i przeleciał miernikiem . Ten ze Stargardu wg opisu ma pasjonującą historię, auto z 2005 roku, ale pierwsza rejestracja w styczniu 2003 ]:->. |
|
|
|
 |
grechu
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1,3 Family 2001r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 24 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 07-03-2019, 18:18
|
|
|
Tego w Słupsku dziś oglądałem. Zdjęcia były robione chyba sporo czasui temu. Na lakierze pełno jakiś pędzelkowych zaprawek, krawędź maski skorodowana, tylny zderzak źle spasowany (narożnik zderzaka styka się z błotnikiem i dzięki temu powstało ognisko korozji) Pod spodem w miejscu podstawiania lewarka korozja, nie powierzchniowa, tylko głęboko posunięta. Szyby wszystkie oryginalne, to plus chyba jedyny. Daje sobie z nimi spokój. Chyba poszukam innego auta, bo w pobliżu nie ma żadnego Lancera 😣 |
_________________ Pozdrowionka dla Gość |
|
|
|
 |
MitsuGo
Forumowicz LPG 11.6 l/100km

Auto: cs9w 2.0, CY 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Paź 2018 Posty: 369 Skąd: z PL
|
Wysłany: 07-03-2019, 19:04
|
|
|
Tego szarego warto obejrzeć jeśli nie jest od Ciebie daleko. Pierwsza rejestracja jest w opisie 2005. Wersja sport po lifcie, klima automatyczna.
Co do zaprawek na masce to Mitsubishi ma słabe lakiery i kamyczki robią swoje. Zwróć uwagę na miskę olejową.
Przebieg dziwnie niski ale wnętrze tego CSa wygląda dość ładnie - bynajmniej na zdjęciach. |
_________________ Go MitsuGo |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-03-2019, 19:20
|
|
|
MitsuGo napisał/a: | Pierwsza rejestracja jest w opisie 2005. Wersja sport po lifcie, klima automatyczna. |
I to jest dziwne. 2005 rok i po lifcie? Niech mnie ktoś poprawi, ale lift był w 2006... |
|
|
|
 |
Klark
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Lancer CS_9W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 02 Mar 2015 Posty: 495 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 07-03-2019, 19:26
|
|
|
Wydaje mi się, że gość sprzedający tego ze Stargardu źle wpisał datę pierwszej rejestracji, może miał na myśli styczeń 2006 r., co by uwiarygadniało wersję poliftową. Grechu niech stracę, jeśli chcesz to mogę go dla Ciebie sprawdzić, zrobić zdjęcia, pomierzyć lakierem i będziesz wszystko wiedział. |
|
|
|
 |
grechu
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1,3 Family 2001r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 24 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 07-03-2019, 19:50
|
|
|
Klark, jeśli miałbyś chwilę, to bardzo bym prosił. Będę bardzo wdzięczny.🍻 |
_________________ Pozdrowionka dla Gość |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-03-2019, 18:53
|
|
|
Oba to trupy z kręconymi licznikami. Jeżeli masz za dużo pieniędzy na przyszłe naprawy to kupuj. Pewnie doprowadzenie ich do przyzwoitego stanu, bez druciarstwa będzie droższe niż sam zakup. Nie rozumiem idei kupowania kilkunastoletnich Japończyków gdzie z góry wiadomo, że będzie kłopot z blacharką, zawieszeniem, mechaniką, przy marnej dostępności części zamiennych, lub od dawców, kiedy można kupić samochody europejskie z tego samego segmentu o wiele tańsze w serwisowaniu i naprawach. Żeby to był jeszcze jakiś klasyk typu Galant ciągle piękny, a nie paskudny CSO. |
|
|
|
 |
Klark
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Lancer CS_9W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 02 Mar 2015 Posty: 495 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 09-03-2019, 13:33
|
|
|
Udało się obejrzeć auto ze Stargardu. Auto jest z końca 2005 roku, sprzedawca pomylił się w opisie pierwszej rejestracji. Za te pieniądze auto warte zastanowienia. Lakier w oryginale w większości pojazdu od 60 do 100 mikronów, tylko na nadkolach tylnych od 120 do 140 mikronów - prawdopodobnie w Niemczech już ktoś o nie zadbał (głowny mankament blacharski tego modelu), aczkolwiek jedno nadkole wymaga zaprawki. Przód auta bardzo dobrze spasowany, śruby na reflektorach pordzewiałe - nie był rozbierany Pod maską wypadałobny wymienić matę wyciszającą. Środek nie jest zniszczony, nawet kierownica w dobrym stanie. Elektryka szyb, świateł wszystko działa. Skrzynia biegów ładnie wybiera biegi. Silnik 1.6 mile mnie zaskoczył, jest dość dynamiczny (nigdy wcześniej nie miałem przyjemności nim jeżdzić, zawsze 2.0), nie zauważyłem wycieków, jakiegoś zarzygania olejem. Po zakupie wypadałoby wymienić rozrząd z pompą wody i coś lekko puka w zawieszeniu od strony pasażera. Gdybyś był zainteresowany zdjęciami to na PW podeślij maila. Sprzedawca coś wspominał, że coś jest z drugim kluczykiem, ale nie pamiętam co dokładnie, żona też nie może sobie przypomnieć.
Do zarzutów SLA się nie będę znacząco odnosił, bo w tych rocznikach i cenie każde auto będzie miało coś do zrobienia, a europejczyki także mają swoje kaprysy i z blacharką jest różnie. |
Ostatnio zmieniony przez Klark 09-03-2019, 13:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-03-2019, 13:47
|
|
|
Klark napisał/a: | Do zarzutów SLA się nie będę znacząco odnosił, bo w tych rocznikach i cenie każde auto będzie miało coś do zrobienia, a europejczyki także mają swoje kaprysy i z blacharką jest różnie. | Owszem tylko koszty tych napraw będą o wiele niższe, bo części zamiennych i ewentualnych dawców o wiele więcej. Wymienisz np cały błotnik za grosze, a do CSO nie kupisz nawet reperaturki. A tak na marginesie 1,6 do takiej budy to nieporozumienie, w/g mnie nawet 2,0 135KM był za słaby. |
Ostatnio zmieniony przez sla 09-03-2019, 13:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
grechu
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1,3 Family 2001r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 24 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 09-03-2019, 13:48
|
|
|
Klark, dziękuję Ci bardzo za pomoc. Mógłbyś podesłać mi zdjęcia na adres grechu2@wp.pl. Zastanawiam się tylko jak wrócić tym autem do domu. |
_________________ Pozdrowionka dla Gość |
|
|
|
 |
Klark
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Lancer CS_9W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 02 Mar 2015 Posty: 495 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 09-03-2019, 13:58
|
|
|
Sla posiadam jeszcze ten model, użytkowany od ponad 4 lat (aczkolwiek ubezpieczyciel oszacował szkodę całkowitą po kolizji - sprawca wymusił pierwszeństwo), z częściami nigdy nie miałem problemu, aby je kupić. Koszty części porównywalne w zakupie jak do Astry G czy Vectry C. Odnośnie blacharki, to problem z dostępnością jest tylko reparaturkami do błotników tylnych ( na karoseria24 są do kupienia), reszta jest do dostania w zamiennikach.
Grechu fotki wysłane. |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-03-2019, 14:09
|
|
|
Widocznie cos się zmieniło, bo w moich czasach nie było nic, miska olejowa 800-1000zł, moduł wentylatorów 600 zł, wahacze w zamiennikach straszna lipa, blacharka tylko chińszczyzna, rdzewiejąca juz przed montażem, gnijące wlewy paliwa itp. |
|
|
|
 |
juar_78
Forumowicz
Auto: MitsubishiLancerKombi2.0 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 461 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 11-03-2019, 21:48
|
|
|
sla napisał/a: | będzie kłopot z blacharką, zawieszeniem, mechaniką |
Wielokrotnie dawałeś wyraz tego, że lancer CS Ci nie odpowiada, ja to mogę nawet rozumieć, ale bez przesady . Jakie kłopoty z zawieszeniem? Mój ma przebiegi 245 tys. a mam go od 145 tys. W zawieszeniu cokolwiek przez 5 lat robiłem może maksymalnie 5 razy – w tym raz to sworznie wahacza przód (chyba standard w każdym aucie), jakieś tam łączniki a największy wydatek, to któreś z wahaczy tył. Z mechaniką jakie kłopoty? Silnik, skrzynia biegów, układ hamulcowy, przekładnia – wszystko działa. Zero problemów, zero napraw. Blacharka wiem, że jest słabsza niż w przysłowiowym "das Auto", ale mój akurat jest z rynku duńskiego – dodatkowo zakonserwowany, i trzyma się bardzo ok jak na 13 lat. |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-03-2019, 07:34
|
|
|
Chyba nie jest aż tak rózowo, przeczytałem Twoje starsze posty i usterek było trochę w samochodzie. A i niektóre części jak pisałeś do najtańszych nie należą. Oczywiście, że każdy samochód z wiekiem się psuje,ale w/g mnie kupowanie kilkunastoletniego japończyka jest bez sensu., bo rzadko kiedy jest doinwestowany. Rozumiem kupić samochód 5-6 letni i użytkowac go jeszcze przez klika lat na zasadzie jak dbasz tak masz.
Mnie najbardziej wnerwiało skrzypiące zawieszenie Oczywiście jest to tylko moje zdanie, z którym nikt nie musi sie zgadzać. |
|
|
|
 |
|
|