Przyczepka do 750kg |
Autor |
Wiadomość |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 05-05-2019, 12:54 Przyczepka do 750kg
|
|
|
Planuje kupić przyczepę do 750kg a właściwie do 570kg bo tylko tyle ma Grandis w papierach
Szukam przeglądam i już sam nie wiem jaką wybrać. Czy kupować nową firmową ? Tylko jakiej firmy ? Czy może jakiegoś SAMa ? Lub czy nie dać do zrobienia?
Macie jakieś doświadczenie co lepiej wybrać? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 05-05-2019, 16:56
|
|
|
Na pewno zwróć uwagę, co by miała najazd. |
_________________
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 05-05-2019, 17:27
|
|
|
eremita, Niewiadów
Przelicz sobie czy na pewno potrzebujesz przyczepkę
W Krakowie wynajęcie 750tki to 30zł/doba
SAM-a od kilku lat nie jest prosto zarejestrować, więc i tak biorą gotową przyczepę i "przerabiają" |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 05-05-2019, 21:39
|
|
|
Moim zdaniem SAM są o wiele lepsze. Najważniejsze, to jaka jest ośka. Masa w papierach to jedno a ile na prawdę się ładuje na te przyczepki to drugie. Woziłem piasek i ziemię z budowy taką SAM i 2 tony robiło na niej dopiero wrażenie. W takich z sieciówek 1 tona i koła byłyby negatywnie nastawione do życia |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Olivia
Forumowicz Pod nickiem
Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Dołączyła: 28 Mar 2009 Posty: 1297 Skąd: Cisów
|
Wysłany: 05-05-2019, 23:03
|
|
|
Najlepiej dopracowane są marki „Branderup”. Mocne, dosyć lekkie. Dużo poprzeczek które sprawiają że przyczepa się nie wygina w odwróconego banana. Ważne aby hamulec najazdowy (jeżeli będzie w niego wyposażony) miał możliwość łatwego blokowania. I co najważniejsze aby miał zaczepy mocowane do podłogi a nie jak tańsze „Blyss’y”, jeden kawałek do podłogi a drugi do burty.
Jak będziesz dużo lądował czyli od 1.5 tony wzwyż to dwuośka. Inna może pływać za autem podczas hamowania lub zacznie wężykować podczas jazdy. |
_________________ Niebiańska robota |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 05-05-2019, 23:50
|
|
|
Olivia napisał/a: | Jak będziesz dużo lądował czyli od 1.5 tony wzwyż to dwuośka. |
Zdaje się,że potrzebne są uprawnienia na taką przyczepę. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
|
|
|
 |
Olivia
Forumowicz Pod nickiem
Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Dołączyła: 28 Mar 2009 Posty: 1297 Skąd: Cisów
|
Wysłany: 08-05-2019, 23:14
|
|
|
Najważniejszy jest uciąg na haku, uprawnienia kierowcy i DMC przyczepy oraz DMC samochodu. Nie oszukujmy się, nikt nie kupuje dwuośki, na dodatek z hamulcem najazdowym aby mieć mniejszą ładowność, problemy z zapieczony hamulcami etc. tylko aby ładować po tonie co najmniej
W Polsce jest jeszcze jeden istotny haczyk. Jeżeli „zestaw” przekracza 3.5 tony DMC to trzeba mieć ViaTolla na drogach objętych opłatami. W innym przypadku jest chłosta w postaci - jeżeli dobrze pamiętam - 3 tyś zł za bramkę |
_________________ Niebiańska robota |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 09-05-2019, 08:20
|
|
|
Dwuośkę się kupuję bo się lepeij jeździ. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-05-2019, 15:03
|
|
|
Ja moge mieć tylko do 570kg bo tak mam w papierach auta.
Też się zastanawiam czy lepsze burty metalowe czy ze sklejki wodoodpornej? |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-05-2019, 21:38
|
|
|
ale DMC się chyba "reguluje" przy kupnie? |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-05-2019, 23:19
|
|
|
krzyc8hu napisał/a: | ale DMC się chyba "reguluje" przy kupnie? |
Przy zakupie nowej można
[ Dodano: 11-05-2019, 13:03 ]
Dobra postanowione odnowie starą przyczepke, kupilem przyczepke jeszcze na czarnych blachach teraz trochę papierologi ale plusem jest to że w starym dowodzie jest tylko ładowności 400kg. W nowym dmc składa się z ładowności i wagi przyczepki. Muszę tak ogarnąć przyczepkę by miała 170kg wagi wtedy idealnie będzie pasować do grandisa |
|
|
|
 |
|