 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Silnik z hultaja |
Autor |
Wiadomość |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 24-03-2019, 11:01 Silnik z hultaja
|
|
|
Witam. Moje pytanie dotyczy silnika z Hyundaia XG30. Czy to jest silnik z Mitsubishi ? 3.0 V6 z rozrządem po stronie pasażera. W oryginale spięty z automatem. Zastanawiam się, z czego można dobrać skrzynię manualną, sprzęgło i koło zamachowe. |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 08-04-2019, 15:08 Re: Silnik z hultaja
|
|
|
jacek11 napisał/a: | Witam. Moje pytanie dotyczy silnika z Hyundaia XG30. Czy to jest silnik z Mitsubishi ? 3.0 V6 z rozrządem po stronie pasażera. W oryginale spięty z automatem. Zastanawiam się, z czego można dobrać skrzynię manualną, sprzęgło i koło zamachowe. |
To jest silnik mocno bazujący na 6G72 DOHC, jakkolwiek jest zmodyfikowany przez Hyundaia.
A skąd pytanie o skrzynie? Chcesz XG przerobic na manuala? |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 08-04-2019, 15:39
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | A skąd pytanie o skrzynie? Chcesz XG przerobic na manuala? |
Miałem pomysł, co by go zaaplikować do nadwozia z Galanta Chciałem policzyć koszta, czy jest sens coś takiego majstrować.
Problemem może też być ECU. Z tego co twierdzi elektryk, ECU silnika steruje również skrzynią. Czyli bez skrzyni będzie wywalał błąd.
Chyba nie na moją głowę taki swapik |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 08-04-2019, 20:02
|
|
|
Tak, XG 3.0 i 3.5 ma jeden komputer dla skrzyni biegów i silnika. Tak samo zresztą jak Galant, tylko w XG silnik 3.0/3.5 występował z automatem jedynie. Plus dochodzi jeszcze do tego elektroniczna przepustnica z oddzielnym modułem sterującym. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 08-04-2019, 21:06
|
|
|
Czyli przekładka mocno skomplikowana. Może lepiej ożywić skrzynię w Hultaju, i sprzedać go w całości. W sumie to całkiem fajne auto jest. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|