Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne zachowanie układu chlodzenia
Autor Wiadomość
DamianVoid 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2019
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-07-2019, 19:46   Dziwne zachowanie układu chlodzenia

Zauważyłem ze dolny przewód od chlodnicy mam zimny , wiec wymieniłem termostat . Przed wymiana temperatura i pokazywała mi 45 stopni na skali czyli pewnie 90 stopni C. Po wymianie dolny przewód robił sie ciepły. Miesiać temu mechanik wymieniał mi rozrząd i pompe wody okolo 2 tygonid po wymianie temostatu.Jeżdże tak do tej pory ale ostatnio tchneło mnie zeby sprzawdzic przewod od chlodnicy. Znowu zimny, nawet po przejechaniu takiej trasy -5 min rozruchu- 20 km w zabudowanym z redukcja- 15 min postoju- 20 km na trasie 120km/h i dalej przewód zimny. więc zakupilen nowy termostat , zanim go zamontowałem sprawdziłem czy sie otwiera a potem go podmieniłem. Niestety stary/termostat też sie otwieral tak samo jak nowy ale przewod dalej zimny.
co kupic żeby zdiagnozowac problem? komputer zeby w trakcie jazdy psrawdzic temperature? albo termometr na podczerwien?
Czy mieliście kiedys podobne problemy?
Czy mechanik przy wymianie pompy wody mógł coś popsuc?

mam lancerka od maja wiec moze tu inaczej działa uklad chlodzenia? zawsze myslałem ze silnik puszcza goracy plyn gornym przewodem do chlodnicy achlodnica dolnym do termostatu ktory wpuszcza chlodniejszy do silnika?
oleju od 1000km nie ubyło nawet 1mm , więc przynajmniej tyle.
Czy po godzinie od jazdy otwierając maske gorny przewod moze byc dalej cieply?(nie gorący) czy nie powinien do tego czasu ostygnać?
temostat vernet 88 C
 
 
DamianVoid 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2019
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-07-2019, 23:52   

Sorry za niewyrazny post ale napisalem go raz i mi go skasowało więc spieszyłem sie pisząc go drugi raz. Wskaźnik temp pokazuje mi idealnie 1mm ponizej polowy czyli okolo 45 stopni na skali.
po kupnie samochodu zauważylem ze dolny przewod od chlodnicy jest zawsze zimny.
Po wymianie termostatu , dolny przewod nagrzewal sie.
2 tygodnie po wymianie termostatu , mechanik zmieniał mi rozrzad i pompe wody.
Po tym zauwazylem ze dolny waz znowu byl zimny nawet jak byly upaly 30 stopni.
zmienilem na nowy termostat ale problem dalej wystepuje.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.