Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wysoka temperatura silnika
Autor Wiadomość
kurpi 
Forumowicz


Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 82
Skąd: Mikołów
Wysłany: 21-07-2019, 15:13   wysoka temperatura silnika

Szukam przyyczyn grzania sie silnika ,ale tylko w terenie.Na drodze w największe upały nic,nawet w korkach,ale wystarczy troche kopania w błotku i moment temperatura skacze.Wisko raczej trzymie,przynajmiej nie udało mi sie go po zagrzaniu zatrzymać.Dodatkowo,jak sie zagrzeje to nie potrafi się nawet na drodze wychłodzić,natomiast wystarczy ,że otworzę maskę i po ok 5 min temperatura wraca do normy.Chłodnica cała gorąca,płyn ok.Pytanie jakie sa przyczyny grzania się silnika w pajero 3,2?Bo wydaje mi się ,że moze to być zabrudzona błotem chłodnica,choć z góry wygląda w miare ok.
_________________

 
 
way 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2018
Posty: 13
Skąd: Galicja
Wysłany: 23-07-2019, 22:22   

Nie wiem, czy ten typ tak po prostu ma - czytałem, że ludzie wymieniają chłodnice na większe, nawet na olx jeden gość taką sprzedawał.
U mnie jest podobnie jeśli chodzi o grzanie, z tym, że auto musi dobrze dostać po dupie tj. długie i strome podjazdy pod jakieś góry. Na Ukrainie przy 34 stopniach w cieniu to płyn chłodniczy mi chciał ze zbiorniczka wyrównawczego uciekać, przez co sporo postojów było (to oczywiście przy podjazdach). U mnie do schłodzenia najlepiej się sprawdza włączenie grzania i nawiewów na full. U mnie chłodnica nie powinna być zasyfiona, bo poprzedni właściciel ją wymienił jakieś 2/3 lata temu, więc dla spokoju przy najbliższej wizycie u mechanika poproszę o sprawdzenie termostatu.
 
 
kurpi 
Forumowicz


Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 82
Skąd: Mikołów
Wysłany: 31-07-2019, 21:30   

https://photos.app.goo.gl/4pyYS1Y2uWXXcx2h8 no to raczej zabita chłodnica,tak wygląda ta ze skrzyni,z zeszłym roku myta dokładnie :D wody wygląda podobnie,pytanie,gdzie idą te 2 rurki ( do czego są)?nie zauważyłem ich w zwałach błota i prawie je wyrwałem.Mocowane są od spodu chłodnicy,a gdzie idą nie widzę ,ba zas mam skorupy błota (jutro czas na spa dla misia).Także kolego Way dobrze sprawdź,bo za 3 lata to mogła ci się chłodnica zapchać,mimo ,ze tak jak moja z góry wygladała ładnie,bo zdjęciu osłon z wentylatora cała oblepiona błotną skorupą.
_________________

 
 
Aniol Beskidow 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2019
Posty: 2
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-08-2019, 21:36   

Na zdjęciu to intercooler do schładzania powietrza.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.